Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,
הרכב שלי הלך טוטאלוס מפגיעה ישירה, האם מס רכוש ישלמו מחירון נוכחי? וזה ממש אבסורד שמי שמגיע למצב כזה לא זכאי לרכב שכור חלופי על חשבון המדינה.. בשונה ממצב ביטוחי רגיל שחברת הביטוח דואגת לחלופי, כלומר כל אחד צריך להסתדר לבד בלי רכב..

עריכה אחרונה על ידי kingoftheroad123
פורסם
בתאריך 23.10.2023 בשעה 09:19, yoni162 כתב:

חושב שאלדן, יוניון מוטורס ועוד כמה חברות תורמות רכבים חלופיים לאנשים במצב שלך, שווה בדיקה.

אני קיבלתי מאלדן. 

מצדיע להם!

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אמנם לא פגיעה מטיל, אבל לפני שנתיים וחצי רכב שהיה בחנייה של הבית שלי התפוצץ ושרף גם את הרכב שלי.

פניתי לחברת הביטוח שלי, אחרי שהרכב נרשם טוטאל לוס, קיבלתי רכב חלופי לשבועיים.

לא נוסף לי לעבר הביטוחי, כי הביטוח שלי פנה לביטוח של הבעלים של הרכב שנשרף קודם.

 

אם יש לך ביטוח מקיף, הם כבר יידעו למי לפנות מבלי שיירשם לך עבר ביטוחי.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 14 שעות, itsik170 כתב:

אמנם לא פגיעה מטיל, אבל לפני שנתיים וחצי רכב שהיה בחנייה של הבית שלי התפוצץ ושרף גם את הרכב שלי.

פניתי לחברת הביטוח שלי, אחרי שהרכב נרשם טוטאל לוס, קיבלתי רכב חלופי לשבועיים.

לא נוסף לי לעבר הביטוחי, כי הביטוח שלי פנה לביטוח של הבעלים של הרכב שנשרף קודם.

 

אם יש לך ביטוח מקיף, הם כבר יידעו למי לפנות מבלי שיירשם לך עבר ביטוחי.

זהו שבגלל שזה פעולות טרור ואיבה אז הביטוח מתנער מזה לגמרי ומפנה למס רכוש. אבל מס רכוש לא דואג לשום רכב חלופי.. 

פורסם

אגב, שווה לבדוק בפוליסה: ייתכן כי אם הרכב הלך טוטל לוס אתה זכאי לשירות של רכב חלופי גם אם הפיצוי על הנזק עצמו (פעולות איבה) לא מכוסה בפוליסה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 26.10.2023 בשעה 13:00, tinoki כתב:

אגב, שווה לבדוק בפוליסה: ייתכן כי אם הרכב הלך טוטל לוס אתה זכאי לשירות של רכב חלופי גם אם הפיצוי על הנזק עצמו (פעולות איבה) לא מכוסה בפוליסה.

בדקתי, הדבר היחיד שהביטוח עושה זה ביטול הפוליסה כי אין בה צורך יותר. שום דבר מעבר כי זה נזק שלא קשור אליהם.

פורסם

בדקת בפוליסה, בסעיפים של שירות רכב חלופי, או רק דרך הנציג?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 23.10.2023 בשעה 09:19, yoni162 כתב:

חושב שאלדן, יוניון מוטורס ועוד כמה חברות תורמות רכבים חלופיים לאנשים במצב שלך, שווה בדיקה.

רק למפונים מהעוטף, לא? או שגם מי שניזוק בכל הארץ בכלל המצב?

×
×
  • תוכן חדש...