Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הרכב עמד תקופה של כמה חודשים ולא יצא לי לנהוג עליו. עבד סבבה לגמרי לכמה שבועות.

לאט לאט התחיל לי בעיה שנהייתה חמורה יותר, בהתחלה זה היה ראנדומאלי ועכשיו כבר לא, זה תמיד קורה.

כשאני לוחץ על הגז ומנסה להאיץ, הרכב מתחיל לרעוד, מרגישים את זה ממש ברגל שעל הדוושה. 

הרכב מאיץ נורא לאט תוך כדי הרעידות, לא כל כך מצליח לעבור את ה80 קמ"ש, ונדלקה נורת CHECK ENGINE כשניסיתי להאיץ בכוח

בעמידה ברמזור על הילוך דרייב קורה אותו דבר, קפיצות כאלה במנוע, לא רטט מהיר, אם התיאור עוזר אז זה כאילו הוא מנסה להוציא בועות אוויר

אם אני מעביר לניוטרל ברמזור זה נעלם וכמעט ולא קורה.

 

אשמח לקבל חוות דעת מה זה יכול להיות, אם זה משהו שאני יכול לתקן בעצמי, לפני שאלך למוסך וינסו לשקר לי לגבי מה זה אמור להיות, תודה ♥

פורסם

רק שקוייל וסליל זה אותו דבר ואין חוטי הצתה באוטו הזה, כמו בכל אוטו עם סלילי הצתצה נפרדים לכל פלג.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...