Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כבר כמה שעות יש הפסקת חשמל אזורית.

בבניין שלי המעליות לא עובדות, ובדירה גם אין חשמל.

אבל מה שמוזר שהמנורות תקרה במטבח ובפינת אוכל כן עובדות.

איך זה יכול להיות?

חוץ משני המנורות שום דבר אחר לא עובד.

 

פורסם

יש לך תלת פאזי?

 

אתמול בלילה היתה אצלנו הפסקת חשמל, אבל אחרי שחזר חלק מהמכשירים לא פעלו היטב - תריסים חשמליים לא זזו, חלק מהמזגנים קרטעו, מאווררים היו איטיים. מכשירים אחרים והתאורה בחלק מהבית היו תקינים לגמרי. אחרי שעה הכל חזר לרגיל. כנראה שבאחת הפאזות היה מתח נמוך או משהו דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנראה שאחת הפאזות מתוך השלוש אצלך מוזנת מקו אחר ולכן עדיין עובדת.

מוזר שכל כך מעט דברים יושבים עליה.

תבדוק טוב, אולי יש עוד דברים שעובדים...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • אחראי פורום
פורסם

קרה גם ביישוב שלי, יותר נכון רק בחלק מסויים ממנו. איך זה יכול לקרות? ישוב של 2 מטר כולל שצ"פ.

הודעת חברת החשמל היתה כמו שהחברים כבר ענו, אחת הפאזות נפגעה.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פאזה אחת או שתיים שנופלות זה לא חריג כ'כ. בחורף לפני שנתיים היינו יממה וחצי עם פאזה אחת בלבד. נאלצתי לעשות שינויים בבית ולחווט מכשירים קריטיים כמו דוד חימום ומקררים לפאזה שעבדה.

במקרה אחר היתה פאזה יחידה שסיפקה כ 80 וולט. למנורות לד זה הספיק. את השאר ניתקתי כמובן.

 

מעניין אם חוייבתי בשליש תעריף על החשמל שנצרך...

  • מצחיק 1
:turn-l:
פורסם

אם עברנו למור"ק אישי-

אצלנו בבית (1X40 אמפ', בית ישן) אני והדו שלי, (שמחווטים כמובן באותו ארון מונים מפלסטיק בגומחה בחזית), לא יושבים, מסתבר, על אותה פאזה...

קרה כבר כמה פעמים, שלאחד מאיתנו יש חשמל ולשני אין.

 

בערב סוער אחד, אפילו העברנו כבל מאריך דרך החצר האחורית, כדי שגם הם יוכלו להפעיל חימום ותאורה מינימליים...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...