Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 57 דקות, דובצע כתב:

ומה סידור הכיסאות?

תלוי ברישוי. בין 2 ל-11 אאל"ט, ברישוי רגיל B.

אצלי בוואן לשעבר היה מאחור ספסל ל-4 שהעברתי מהוואן הקודם,

ולפני הטסט הייתי מפרק אותו כי ברישיון היה לי 2 מקומות בלבד.

פורסם
לפני 45 דקות, BoazB11 כתב:

תלוי ברישוי. בין 2 ל-11 אאל"ט, ברישוי רגיל B.

אצלי בוואן לשעבר היה מאחור ספסל ל-4 שהעברתי מהוואן הקודם,

ולפני הטסט הייתי מפרק אותו כי ברישיון היה לי 2 מקומות בלבד.

ברור. אני בתגובה לבחור שאמר שיש גם דלת הזזה וגם דלת ניפתחת והאוטו אותו גודל 

אם זה מיסחרי אז 2 האופציות רלוונטיות

אבל אם הוא למשל 16 מקומות לא יודע אם יש בדלת הזזה.

(באוטו עד 9 מקומות בגודל של ספארי  אני מכיר רק דלת הזזה

באוטו ארופאי יפני כמו אייס או טרנספורטר גם ארוך רק דלת הזזה)

פורסם (נערך)

מה זה צבע "שן פיל" ? נראה שמתלי האויר תקינים בA8.

ה540i עם טלפון מקורי ומספר רישוי מושלם.

PXL_20241010_092330617~2.jpg

PXL_20241010_092515588~2.jpg

PXL_20241010_092538515~2.jpg

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 5

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

ברכב שלי תורגם מ ״לבן נבדה״ שאמור להיות שנהב ל ״שן-פיל״ הרשיון הרכב.

למומחי הלשון במשרד התחבורה פתרונים 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 15 שעות, לב טוב כתב:

בתחילת המלחמה ראיתי דיווחים על זה שמד"א הולכת להתחדש באמבולנסים ממוגנים, ובכל הכתבות שאזכרו את זה צרפו תמונה של ספרינטר. 

מצרף תמונה של הזירה בה נהרגו היום גבר ואשה בקריית שמונה מפגיעת רקטה, רואים שם ספרינטר ונראה לי שהדלתות האחוריות עבות יותר מהסנדרט, האם אכן מדובר באמבולנס ממוגן? והאם יש ספרינטרים לא ממוגנים?

אגב, מאחורה נראה שמתחבא טרנזיט, חדש לי. 

 

189883_tumb_800X480.jpg

זה ספציפית ממוגן  רואים את זה לפי הסירנות מאוחרה על הגג הטרנזיט מאחורה גם ממוגן הממוגנים זה ליו"ש מה שאני העלתי זה לא ממוגן תראו לפי הסירנות בגג מאחורה זה כמו המקדימה
455676657_805085288454540_5648752028420867722_n.jpg.8be8413cc992c65aa0f38139bb1542de.jpg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, לנד קרוזר 2023 כתב:

זה ספציפית ממוגן  רואים את זה לפי הסירנות מאוחרה על הגג הטרנזיט מאחורה גם ממוגן הממוגנים זה ליו"ש מה שאני העלתי זה לא ממוגן תראו לפי הסירנות בגג מאחורה זה כמו המקדימה
455676657_805085288454540_5648752028420867722_n.jpg.8be8413cc992c65aa0f38139bb1542de.jpg

 

הבנתי שקיבלו גם לנד קרוזר 70 ממוגנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 45 דקות, דובצע כתב:

סיני אבל בנזין

IMG_1428.png

מאד אהבתי את העיצוב שלהם.

הרשים אותי מאד.

 

_____________________________________________

נ.ב בהזדמנות זו, לפני יום כיפור, אני רוצה לבקש סליחה ומחילה מכל מי שאולי פגעתי בו בפורום פה עם תגובה לא הולמת או פוגענית.

אם הייתה כזו תגובה, אני מבקש סליחה ומחילה.

לא הייתה בכוונתי לפגוע באף אחד מכם.

כתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ובשורות טובות לכולם.❤

  • אהבתי 8
פורסם

בהתחלה לא הבנתי על מה אני מסתכל במראה המרכזית, קאמרי מוזרה עם סמל יונדאי?

ואז התעשתתי.

רציתי לשלוף תמונה מהמצלמה האחורית ואז גיליתי שנדפק הכרטיס זיכרון...

20241013_115955.jpg

פורסם

כמה תמונות מהחודשיים האחרונים:

PXL_20240704_071350553.MP(1).thumb.jpg.025bfcb8c89f04fe3a750d1b80885730.jpg

 

PXL_20240913_072354913_MP2.thumb.jpg.ebdeb543ea5afd0ce1d8429771b3d65d.jpg

PXL_20240913_072423974_MP.thumb.jpg.248f38b19ed9c113968d7885174d175c.jpg

(זה קיט? זה באמת בראבוס?)

 

PXL_20240917_154728416.MP(1).thumb.jpg.d58a66031be77e6abb007517828844fa.jpg

 

PXL_20240916_155937893_MP.thumb.jpg.80ceae67bad56b43e8070d15f7a2b9ec.jpg

(jizz in my pants)

  • אהבתי 4
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...