Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

יש לי רכב אופל אסטרה 2015 לאחרונה נדלקו לי יחד נורות abs והחלקה וביחד נורה של ברז השאלה אם זה קשור שהם נדלקו ביחד ומה יכולה להיות הבעיה.

שמן יש מספיק.

הנורות של החלקה וabs נדלקות ונכבות נדלקות בדר"כ כשאני מסובב את ההגה סיבוב מלאאו כמעט עד הסוף ואז נכבה ונדלק שוב הנורה של הברז דלוקה כל הזמן.

תודה מראש

פורסם

נורה של הברז? יש צילום?לגבי בקרות החלקה צריך לחבר מחשב להבין אם יש בעיה בחיישן או תקלה כללית... יש לך מכשיר obd כל שהוא לקרא תקלות?

פורסם
לפני שעתיים, 4646475457 כתב:

נורה של ברז

נורת מנוע דולקת ( check engine )– מה עושים?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

כן של המנוע. השאלה אם זה קשור

לפני 25 דקות, Yuki כתב:

יש לך מכשיר obd כל שהוא לקרא תקלות?

אין לי מכשיר יכול להיות שזה מותקן כבר ברכב או שחייב להיות שזה משהו חיצוני?

ואם לא אתה יודע איפה מחברים את זה באופל אסטרה 2015

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, 4646475457 כתב:

השאלה אם יש את הנורה של המנוע אני חייב לטוס למוסך

בדרכ מומלץ לסוע שיסרקו את התקלה ובהתאם לתקן

עריכה אחרונה על ידי alex1471
פורסם

הלכתי למוסך אמר לי שצריך לעשות כיוון פרונט .... עדיין לא נפתרה הבעיה.

גם אחרי שהוא התחבר למחשב ועשה איפוס לנורה של המנוע זה חזר.

 

פורסם
בתאריך 22.8.2023 בשעה 22:29, topop כתב:

נורת מנוע לכיוון פרונט? לא שמעתי על זה בחיים.

יש לי נורה של החלקה וabs והוא טוען שברגע שזה נדלק המערכת מזהה משהו לא תקין ולכן הגיוני שתפעיל גם נורת מנוע

לפני 12 שעות, alex1471 כתב:

 

תלך למוסך אחר , חבל על הבזבוז זמן והכסף .

תעשה סקירה קצרה בגוגל על מוסכים באזור שלך

אחלה מוסכניק בדק לי את הרכב כמה פעמים ולא לקח ממני שקל ממליץ לך גם לנסות קוראים לו דודו כהן בירושלים מאחורי בית הדפוס.

ודאי שלא עדיף לחפש מוסך אחר שרק יחפש מאיפה לתפור אותי. (למשל לנתק לי כבלים וכו' והיו דברים כאלו שאני ראיתי ושמעתי)

עדיף לי מישהו שאני מכיר וסומך עליו, גם אם יקח לו קצת זמן למצוא את התקלה .

פורסם
לפני 9 שעות, 4646475457 כתב:

יש לי נורה של החלקה וabs והוא טוען שברגע שזה נדלק המערכת מזהה משהו לא תקין ולכן הגיוני שתפעיל גם נורת מנוע

אחלה מוסכניק בדק לי את הרכב כמה פעמים ולא לקח ממני שקל ממליץ לך גם לנסות קוראים לו דודו כהן בירושלים מאחורי בית הדפוס.

ודאי שלא עדיף לחפש מוסך אחר שרק יחפש מאיפה לתפור אותי. (למשל לנתק לי כבלים וכו' והיו דברים כאלו שאני ראיתי ושמעתי)

עדיף לי מישהו שאני מכיר וסומך עליו, גם אם יקח לו קצת זמן למצוא את התקלה .

אבל אתה מבין שזה מוזר מאוד לנסות לסדר תקלת מנוע דרך כיוון פרונט? זה כמו ללכת עם חור בשן והרופא שיניים יגיד לך שאתה צריך להחליף רגל

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב, אז לאחר שהלכתי למוסך מורשה. וכמובן קרעו לי את הכיס (950 שקל על בדיקת מחשב ועוד כמה חרטות) החליפו לי כולה חיישן abs והכל עובד מצויין.

מקווה שפעם הבאה אפול על מוסכניק קצת יותר... 

אגב אני חושב שאפשר לקנות את החיישן לבד וללכת למוסך שיתקיים. זה עולה בערך 300 שקל הכי יקר. אא"כ רוצים לקנות מעלי באבא ואז יצא משהו כמו 40 שקל.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, 4646475457 כתב:

טוב, אז לאחר שהלכתי למוסך מורשה. וכמובן קרעו לי את הכיס (950 שקל על בדיקת מחשב ועוד כמה חרטות) החליפו לי כולה חיישן abs והכל עובד מצויין.

מקווה שפעם הבאה אפול על מוסכניק קצת יותר... 

אגב אני חושב שאפשר לקנות את החיישן לבד וללכת למוסך שיתקיים. זה עולה בערך 300 שקל הכי יקר. אא"כ רוצים לקנות מעלי באבא ואז יצא משהו כמו 40 שקל.

 

לפחות פתרו את הבעיה 

ככה היית מתרוצץ בין מוסכים שממליצים  על כיוון פרונט כיוון גלגלים או השד יודע והבעיה לא היתה נפתרת

מורשה יבואן לוקח מחירים גבוהים מהממוצע ולא תמיד זה מוצדק מבחינת תמורה

כאן לדעתי זה כן היה מוצדק

גם זמן זה כסף

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
×
×
  • תוכן חדש...