Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נורת בדוק מנוע דלקה אצלי וסמנה תקלה בחיישן הנ"ל
מה הסיכוי שניקוי החיישן יעזור לזה?
והאם שווה לי לנסות לנקות את זה לבד?

(יש סרטונים ביוטיוב שמראים איך לנקות את החיישן בדגם הספציפי שלי וזה נראה מאוד פשוט)

עריכה אחרונה על ידי אבי ים
פורסם

קאמרי 2005
אני לא זוכר את קוד התקלה אבל המוסכניק בדק ואמר שזה הקוד של החיישן הזה
בנוסף אני רואה שצריכת הדלק בתוך העיר די מוגזמת (גם בהשוואה לרכב ישן עם מנוע גדול)

פורסם
לפני 1 דקה, Shab00 כתב:

תנסה לנקות את החיישן וגם לעשות ניקוי מצערת על הדרך. 

אני קצת ירוק בתחום
איפה היא נמצאת והאם זה מורכב לנקות אותה

פורסם

ראיתי את הסרטון הזה וזה נראה לי קצת מורכב (למתחילים) לפרק את כל העסק שם


ראיתי את הסרטון הבא שהוא לא מפרק לגמרי אלא רק מנקה אבל אני חושש שזה לא בטיחותי מדי להזרים נוזל כלשהו למנוע (ואולי גם לסתום שם משהו)
אני טועה?

 

עכשיו אני רואה שגם חברת ליקווי מולי מפרסמת משהו דומה כאן

 

פורסם

תודה על שיתוף הסרטון שהכנתי.

אנחנו לא רוצים לרסס חומר ניקוי כלשהו לתוך המנוע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 16.8.2023 בשעה 11:12, Shab00 כתב:

מה הקוד שהופיע? יכול להיות שזה לא קשור.

ספריי מגעים שמתייבש מהר אפשרי אם אתה לא מוצא ספריי לחיישני MAF.

באמת קשה למצא את הספריי הזה
בטוח שספרי מגעים לא יזיק לחיישן כ"כ עדין? 

פורסם

אני השתמשתי והיה בסדר. ראיתי המון המלצות באינטרנט שזה בסדר.

 

אם יש אנשים שמחמירים אני לא אתווכח אבל מנסיוני (ב4 רכבים שונים) הכל עבד בסדר גמור.

פורסם
לפני 17 שעות, אבי ים כתב:

באמת קשה למצא את הספריי הזה
בטוח שספרי מגעים לא יזיק לחיישן כ"כ עדין?

הספריי קיים כמעט בכל חנות חלפים רצינית. 

החיישן נחשב עדין ולא מאוד זול, חבל להסתכן בשביל כמה עשרות שקלים. 

פורסם
לפני שעתיים, Moshe c כתב:

הספריי קיים כמעט בכל חנות חלפים רצינית. 

התקשרתי להמון חנויות באזור בני ברק
ומבחינתם ביקשתי מסרק לחד-קרן

כאילו זה מוצר נדיר

משהו מכיר חנות שמוכרת את זה באזור בני ברק

×
×
  • תוכן חדש...