Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוס - כן או לא


205f
שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרוס אובר יהיה יעיל במערכת שלך רק כדי למנוע מהרמקולים לעבוד בתדרים להם הם לא מיועדים. אך לזה מספיק טוב גם הקרוס במגבר (אם המגבר סביר).

 

חיתוך והגברה נפרדת לכל אלמנט תיתן ברוב המקרים (דורש אבל המון כיוון) תוצאה טובה בהרבה מזו שתנתן ע"י קרוס פסיבי אבל לשם כך דרושים הרבה ערוצי הגברה, קרוס איכותי וידע לא מועט.

 

היתרון בקרוס אקטיבי מתבטא בהתאמת נקודת החיתוך למיקום הרמקול ולפרמטרים שלו. היתרון בהגברה נפרדת הנה אפשרות התאמה גבוהה יותר וכן מניעה של "גניבת" כוח ע"י המידבאס וכניסה מהירה לקליפינג.

 

במערכת שלך , לא הייתי נכנס לסיפור הזה ומשקיע במקום את הכסף בהתקנה ורכיבים איכותיים יותר. חיתוך אקטיבי משמש בעיקר מערכות High end.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...