Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו ראינו את העיצוב המדהים של אפלא רומאו טונאלה, בהחלט ממשיך את העיצוב העכשווי של אלפא שממש קרוב לג'ולייה ולסטלביו וזה גם היה ברור שאלפא יביאו איזה פנאי (אחרי אורוס, קולינן שנכנסו לשוק לא מזמן) אבל האם המחיר באמת שווה רכב שההספק שלו כמו של סופרמיני? וגם ההאצה לא מרגשת. ועוד, שברגסה הכי קיצונית הגענו ל160 סוסים (?) והמחיר- 280,000..Alfa Romeo Tonale 2022

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הקשר לקולינן?

 

אישית אני לא אוהב גיפונים. כאלו של אלפא זה בכלל שיקוץ בעיני.

 

כך שאני לא מוצא אף סיבה לרכוש את הרכב אילו הייתי מחפש לעצמי.

 

אבל זה עניין של טעם ואני מבין שיש מי שהעיצוב לטעמו.

 

ואם אתה חושב שהסמל אומר שיש כאן איזו מכונית ספורטיבית או משהו כזה אז ממה שקראתי על הרכב צפויה לך אכזבה.

נראה לי שבגדול למעט הג'וליה וה 4/8c היצרן הזה לא ייצר הרבה מאוד זמן רכב שמצדיק את התדמית למעט העיצוב.

 

פורסם

 מאוד, אבל מאוד יקר, עכשיו מאידך יצא טונאלה היברידי נטען עם 280 סוסים. קצת יותר מתאים לתג המחיר שמבוקש כאן לדגמי הדרדלה של האוטו. יש להניח בזהירות נדרשת שהוא יהיה קצת יותר יקר מכך, אם יגיע, וכנראה יישאר בחנויות יחד עם אחיו " הזולים ".

פורסם

אף יצרן לא מעורר אמוציות כמו אלפא, לראיה:

 

לפני 3 שעות, razi_pazi כתב:

נראה לי שבגדול למעט הג'וליה וה 4/8c היצרן הזה לא ייצר הרבה מאוד זמן רכב שמצדיק את התדמית למעט העיצוב.

 

הג'וליה מעולה לקבוצתה, כנ"ל הסטלביו. דווקא ה-4C קיבלה ביקורות פושרות בזמנו, מה שלא הפריע לערך שלה לנסוק ולהגיע למחירים מופרכים לרכב בן למעלה מ-10 שנים, גם בארץ וגם באירופה. ממכוניות עבר, הג'ולייטה הייתה בסדר גמור ביחס לקבוצתה ולבנות גילה (במיוחד בגרסאות הרגילות, לא התלתן), ה-156 (על נגזרותיה - 147 ו-GT) הייתה מעולה ביחס לקטגוריה שלה, הניינטיז היו שנים פחות זוהרות, ולפני כן הייתה שלדת האלפטא שללא ספק הייתה מעולה.

 

עצם העובדה והטון (ואף עצם העלאת השאלה) מצביעה על חשק ורגש. מה זה אומר על מי שטורח לשאול ולענות בהתרסה, זה כבר אליכם.

 

לגבי הטונאלה הבסיסית עצמה, אני לא נהנתי. בחזקה לא נהגתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, dani666 כתב:

העיצוב אכן מדהים.  לצד השלילי של הסקאלה.

על טעם ועל ריח... אבל, אני מסכים. הבודי העבה והנפוח ואז הגג הנמוך והחלונות הצרים יוצרים מגושמות שלא מתאימה לאלפא. איפה זו ואיפה הסטלביו. 

ואכן יצרן שאין כמוהו לרגש (אבל לא הרכב הזה). אם הצלחתי להחזיק מעמד שלוש שנים עם הג'ולייטה ששברה לי את הגב...

 

יש כאן שאלה כללית לאן הולכים רכבי ב"פ. ברור שמבחינת האצה שום דבר לא יתחרה בחשמליות. אבל להשוות סוסים ושניות זו גישה קצת ילדותית לאכויות ספורטיביות. באלפא זה אף פעם לא היה הענין, אלא ההתנהגות הדינמית (תגיד "אלפטה"). גם בסגמנטים הפושטים: אלפסוד היתה עושה 1-100 באותו זמן שלוקח ללכת את המרחק הזה, הספיידר כמעט, ועדיין סיפקו כיף מוטורי והנאה צרופה בזול* לדור שלם בלי GTI וטורבו ובבל"ת. 

 

*זול = לרכישה. האחזקה כבר סיפור אחר. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 3

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 42 דקות, RK כתב:

אף יצרן לא מעורר אמוציות כמו אלפא, לראיה:

 

 

הג'וליה מעולה לקבוצתה, כנ"ל הסטלביו. דווקא ה-4C קיבלה ביקורות פושרות בזמנו, מה שלא הפריע לערך שלה לנסוק ולהגיע למחירים מופרכים לרכב בן למעלה מ-10 שנים, גם בארץ וגם באירופה. ממכוניות עבר, הג'ולייטה הייתה בסדר גמור ביחס לקבוצתה ולבנות גילה (במיוחד בגרסאות הרגילות, לא התלתן), ה-156 (על נגזרותיה - 147 ו-GT) הייתה מעולה ביחס לקטגוריה שלה, הניינטיז היו שנים פחות זוהרות, ולפני כן הייתה שלדת האלפטא שללא ספק הייתה מעולה.

 

עצם העובדה והטון (ואף עצם העלאת השאלה) מצביעה על חשק ורגש. מה זה אומר על מי שטורח לשאול ולענות בהתרסה, זה כבר אליכם.

 

לגבי הטונאלה הבסיסית עצמה, אני לא נהנתי. בחזקה לא נהגתי.

לא ניסיתי להתריס. אלא להגיד את דעתי. וכן היא גובשה יותר מקריאה ופחות מנהיגה.

לגבי הג'וליה כתבתי שהיא טובה. 8/4C זה רכבים מסוג אחר ופחות רלוונטיים לרוב המתעניינים בארץ.

 

גם בהודעות היותר מתלהבות מהמותג כאן הרבה מהתהילה היא בזכות האלפטא והסוד. שזה אומר לא מעט 

פורסם
לפני כשעה, razi_pazi כתב:

וכן היא גובשה יותר מקריאה ופחות מנהיגה.

 

עצם העובדה שטרחת לפתוח שרשור מבלי שנהגת באוטו בגדול אומרת שכל מה שאמרתי היה spot on.

 

לפני כשעה, razi_pazi כתב:

גם בהודעות היותר מתלהבות מהמותג כאן הרבה מהתהילה היא בזכות האלפטא והסוד. שזה אומר לא מעט 

 

רוב מי שמגיב בנושא בפורום לא נהג באלפא בחיים, ובטח לא הייתה לו אחת. וגם זה, שוב, מצדיק את מה שכתבתי. אנשים נהנים לדבר על המותג, כמו שפעם ערסים היו נהנים (היום פחות) לרדוף אחרי אלפות בכביש ולהוכיח לעצמם שעקפו אחת (פעם טמבל כזה רדף אחרי בפניה רטובה וחיבק עמוד - מהירות לא גבוהה, לא היו נפגעים בגוף, אז זה היה בעיקר משעשע, במיוחד כשהוא יצא, תפס את הראש ואמר שאבא שלו יהרוג אותו כי באותו בוקר האוטו יצא מפחחות וצבע).

  • אהבתי 2
  • מצחיק 3

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 7 שעות, RK כתב:

 

עצם העובדה שטרחת לפתוח שרשור מבלי שנהגת באוטו בגדול אומרת שכל מה שאמרתי היה spot on.

 

 

לא אני פתחתי את השרשור.

לא ידעתי שאסור להתייחס לרכבים שלא נהגתי עליהם.

פורסם

רומן תראה,

מי שכתב כאן, אולי לא היו לו אלפות. אבל לי היו. והרבה. בעבר הרחוק מאוד. הייתי צעיר מאוד. [ואולי גם טיפש?].

 

הנה הרשימה :

 

אלפא סוד 1.2 . סוד 1351 . ספרינט 1.5 . GTV 2.0 צבע אדום. 164 כסופה ... 

הם נסעו טוב. אפילו מעולה . כשהם היו תקינות .

לגבי אמינותם ? או חלודה ? טוב. לא בא לי ללכלך. הרמז נמצא בסוגריים, למעלה, אם סימן השאלה ...

נתתי פרנסה יפה מאוד לחיים ויעקוב , "ממוסך הכוכב", בחיפה בזמנו. למי שזוכר כמובן .

וזו למעשה הבעיה היום. זוכרים בעיקר את מה שבזבזת. לא את המעט ש-נהנתה...

 

לגבי הנושא המדובר כאן.

באופן אישי לא נהגתי על הטונאלה הזו. דווקא אהבתי את העיצוב שלה.

מה לגבי המחיר ? המכורים לסמל כנראה לא יתרגשו מזה יותר מדי.

{למרות העובדה, שסמלת ידועים בהדבקת תגי מחיר דמיוניים על רכביהם}.

 

 

 

 

 

פורסם

גם לי יש שעות חיים ויעקב… ומפאת כבודם (לפחות אחד מהם אינו עמנו לדעתי) לא ארחיב.

היו לי אלפות אמינות (הג׳ולייטה) ואמינות פחות, אבל לא זאת הנקודה הרי. הנקודה היא האמוציות שהמותג מעורר, במיוחד בקרב אלה שלא היה להם, ומרגישים צורך להסביר לכולם למה.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, yossiaviel כתב:

תתי פרנסה יפה מאוד לחיים ויעקוב , "ממוסך הכוכב", בחיפה בזמנו. למי שזוכר כמובן

זוכר, זוכר... (ג'וליה 72, 1300).

פורסם
לפני 9 שעות, RK כתב:

 אבל לא זאת הנקודה הרי. הנקודה היא האמוציות שהמותג מעורר

 

האמוציות האלו שאתה אוהב לאבחן אצל מבקרי המותג הן דוקא אצלך.

את הביקורת העניינית אתה רואה כאמוציות. 

פורסם
לפני 5 דקות, razi_pazi כתב:

את הביקורת העניינית אתה רואה כאמוציות. 

 

זה למשל?

 

לפני 21 שעות, RK כתב:

גבי הטונאלה הבסיסית עצמה, אני לא נהנתי. בחזקה לא נהגתי.

 

אין עוד מותג שבו אנשים שאין להם שום קשר אליו מנהלים דיונים האם הוא שווה, מתומחר ביתר, יפה, לא יפה, שומר ערך, מתרסק, מה לא - בלי שום כוונה לקנות או אפילו לקחת נסיעת מבחן. הדיונים האלה שמורים לאלפא, והם אף פעם לא בגדר ביקורת עניינית. 

 

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן,

אני לא חושב שצריך להפגע גם מביקורת שאתה קורא לה אולי לא עניינית, כשמדובר בחסרי ניסיון "אמיתי" באלפות (ושהניסיון שלהם הוא רק דרך מקלדת / חומר כתוב אחר / מראה עיניים).

עצם זה שהמותג (עדיין) מעורר אמוציות ומקלדות גם בקרב מי שאינו אלפיסט - לטעמי זה גם משהו (וזה עדיף מלהיות אדיש למשהו).

אז השארנו קצת ממונות אצל מוסכים - עדיף מלנהוג על יונדאי I20 (אפילו יצא חרוז - מכיר את שני הצדדים).

אבל גם נהנינו (ולא מעט) בדרך.

יש מי שמפיק הנאה גם מזה (ואילו בדר"כ רכבים שיש להם לתת "משהו" לנהג הלא "רגיל").

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...