Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, חולגי כתב:

עצם זה שהמותג (עדיין) מעורר אמוציות ומקלדות גם בקרב מי שאינו אלפיסט - לטעמי זה גם משהו (וזה עדיף מלהיות אדיש למשהו).


זה בדיוק מה שאני אומר אבל. אנשים מרגישים צורך לדבר על אלפא. חיובי, שלילי - אבל מדברים. 

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע על איזו אלפא אתם מדברים, אני בכלל רואה פה דודג' הורנט 🙄

Dodge Vehicles, Muscle Cars and Crossovers | Dodge Canada

 

בתאריך 28.6.2023 בשעה 10:34, razi_pazi כתב:

לא ניסיתי להתריס. אלא להגיד את דעתי. וכן היא גובשה יותר מקריאה ופחות מנהיגה.

לגבי הג'וליה כתבתי שהיא טובה. 8/4C זה רכבים מסוג אחר ופחות רלוונטיים לרוב המתעניינים בארץ.

 

גם בהודעות היותר מתלהבות מהמותג כאן הרבה מהתהילה היא בזכות האלפטא והסוד. שזה אומר לא מעט 

 

אני חושש שדעתך לא גובשה גם מקריאה.

אמנם לקח להם נצח להשיק אותן, אבל הג'וליה והסטלביו קיבלו מחמאות מכל עבר בכל מבחן שרק תבחר. בחלק מהמבחנים ההשוואתיים הן אפילו ניצחו.

 

אני לא אלפיסט, תופס מעצמי בחור די רציונלי ולא מתחבר לכל ה"הילות" שמנסים לחבר למותגים, ואם היית אומר שאקנה אלפא יום אחד כנראה שהייתי צוחק עליך.

אבל כשחיפשתי חבילה שתתאים לבעל משפחה עם יכולות ספורטיביות, שאפשר לרדת איתו למסלול ועם הנעה אחורית - זו הבחירה הנכונה.

פורסם
בתאריך 27.6.2023 בשעה 20:57, ברונקו כתב:

 אבל האם המחיר באמת שווה רכב שההספק שלו כמו של סופרמיני? וגם ההאצה לא מרגשת. ועוד, שברגסה הכי קיצונית הגענו ל160 סוסים (?) והמחיר- 280,000..

 

גם 180 אלף האוטו הזה לא שווה לדעתי, בלי קשר לזה שהוא הכי מכוער מכל הג'יפונים...

אבל תמיד יהיו את הקומץ הזה שיקנה כמה יחידות, אז מה אכפת ליבואן להרוויח קצת? יותר טוב מכלום.

  • אהבתי 2

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 15 שעות, Ziv כתב:

אני לא יודע על איזו אלפא אתם מדברים, אני בכלל רואה פה דודג' הורנט 🙄

Dodge Vehicles, Muscle Cars and Crossovers | Dodge Canada

 

 

אני חושש שדעתך לא גובשה גם מקריאה.

אמנם לקח להם נצח להשיק אותן, אבל הג'וליה והסטלביו קיבלו מחמאות מכל עבר בכל מבחן שרק תבחר. בחלק מהמבחנים ההשוואתיים הן אפילו ניצחו.

 

אני לא אלפיסט, תופס מעצמי בחור די רציונלי ולא מתחבר לכל ה"הילות" שמנסים לחבר למותגים, ואם היית אומר שאקנה אלפא יום אחד כנראה שהייתי צוחק עליך.

אבל כשחיפשתי חבילה שתתאים לבעל משפחה עם יכולות ספורטיביות, שאפשר לרדת איתו למסלול ועם הנעה אחורית - זו הבחירה הנכונה.

ההורנט והטונאלה אחיות לעיצוב, אחרי הכל שתיהן מסטלנטיס. לפי מה שכותבים המבינים, הן מתנהגות מאוד שונה, לא יודע, לא התנסיתי. קצת אוילי אמנם, שהרי לאלפא כוח משיכה שמגיעה מהילה של אקזוטיקה איטלקית, להוציא רכב כמעט זהה חיצונית עם כוח משיכה מותגי מאוד בינוני, אם להשתמש בעדינות, די פוגע באותה הילה, אבל מה אני מבין.

פורסם
לפני 27 דקות, Ziv כתב:

אני לא יודע על איזו אלפא אתם מדברים, אני בכלל רואה פה דודג' הורנט 🙄

Dodge Vehicles, Muscle Cars and Crossovers | Dodge Canada

 

 

אני חושש שדעתך לא גובשה גם מקריאה.

אמנם לקח להם נצח להשיק אותן, אבל הג'וליה והסטלביו קיבלו מחמאות מכל עבר בכל מבחן שרק תבחר. בחלק מהמבחנים ההשוואתיים הן אפילו ניצחו.

 

 

בהחלט קראתי. וזו בדיוק הסיבה שכתבתי שהג'וליה מוצלחת.

 

איכשהו ההתרגשות כאן מבלבלת גם אותך אז אתה מגונן על הג'וליה וטוען שלא קראתי.

הסטלביו לא לטעמי כי זה ג'יפון שאני לא אוהב באופן גורף.

פורסם
לפני 34 דקות, Ziv כתב:

אני לא יודע על איזו אלפא אתם מדברים, אני בכלל רואה פה דודג' הורנט 🙄

Dodge Vehicles, Muscle Cars and Crossovers | Dodge Canada

 

 

 

 

זאת גרסה שהוצגה לשוק האמריקאי והקנדי וגם היא מיוצרת באיטליה.

מה שמפתיע זה העובדה שהמחיר ההתחלתי של ההורנט בארה"ב הוא 31 אלף דולר, ואילו האלפא מתחילה ב-42 אלף דולר.

וכרגע אף ייבואן מקביל לא הביא את הדודג' לארץ, שהרכב הוצג חשבתי שיהיו מקבילים שישמו עליו יד.

 

לגבי המחיר הגבוה של האלפא בארץ, מרצדס A קלאס מתחילה פה במחיר גבוה יותר ועם מנוע חלש יותר - 310 אלף ש"ח למנוע 1.3 ליטר עם 136 כ"ס - שזה תכלס מחיר כמעט כפול לעומת מחירי ההשקה של הדור השלישי שהגיע לפני עשור לארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 16 דקות, רועי5 כתב:

ההורנט והטונאלה אחיות לעיצוב, אחרי הכל שתיהן מסטלנטיס. לפי מה שכותבים המבינים, הן מתנהגות מאוד שונה, לא יודע, לא התנסיתי. קצת אוילי אמנם, שהרי לאלפא כוח משיכה שמגיעה מהילה של אקזוטיקה איטלקית, להוציא רכב כמעט זהה חיצונית עם כוח משיכה מותגי מאוד בינוני, אם להשתמש בעדינות, די פוגע באותה הילה, אבל מה אני מבין.

 

מסכים איתך לגמרי, בגלל זה ציינתי שהאלפא טונאלה היא בעצם דודג' הורנט. אצל האיטלקים זה בטוח לא היה עובר.

המושבים של הטונאלה, אגב, נלקחו מרכב אחר של התאגיד - פיג'ו 208 GTI:

European Review: Peugeot 208 GTi | The Truth About Cars Alfa Romeo Tonale 2022 Review - carsales.com.au

 

 

פורסם (נערך)

כמו שכתבו כאן כמה משתמשים, טונאלה זה כלי שרק אלפיסטים מושבעים יקנו. לא שלאלפא אין רכבים טובים, אבל טונאלה באופן ספציפי זו גרוטאה (סליחה על המילה) שלא שווה אפילו 150. למה שאדם שרוצה רכב פנאי ספורטיבי יפה ומהיר כמו ב.מ.וו x1 או וולוו xc 40\60 ואפילו אסטון dbx, יבחר את טונאלה? (מבחינת ביצועים ומחיר וכו'.) התשובה היא מעריצים של אלפא, שיהיה להם לבריאות.

וגם בחשבון הבנק.

עריכה אחרונה על ידי ברונקו

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 33 דקות, ברונקו כתב:

כמו שכתבו כאן כמה משתמשים, טונאלה זה כלי שרק אלפיסטים מושבעים יקנו. לא שלאלפא אין רכבים טובים, אבל טונאלה באופן ספציפי זו גרוטאה (סליחה על המילה) שלא שווה אפילו 150. למה שאדם שרוצה רכב פנאי ספורטיבי יפה ומהיר כמו ב.מ.וו x1 או וולוו xc 40\60 ואפילו אסטון dbx, יבחר את טונאלה? (מבחינת ביצועים ומחיר וכו'.) התשובה היא מעריצים של אלפא, שיהיה להם לבריאות.

וגם בחשבון הבנק.


ההיפך, מעריצים מושבעים לא יקנו אותה, כי היא, לפחות בגרסא החלשה, לא תעניין אותם.

 

אין לי מושג מי יקנה אותה, ולראיה המכירות הנמוכות, בטח לעומת ג׳וליה וסטלביו (וג׳ולייטה בזמנו).

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

השאלה הנגזרת היא , אם המחיר היה נמוך ב  30% למשל, האם היו קונים או שהאנמיות המכאנית היא כזו שגם במחיר סביר יותר היא לא תמכור הרבה.

אלפא תמיד היציעה דגמים לכאן ולכאן. מצד אחד 147 בסיסיות עם 105 סוסים, ומצד שני ה GTA שהיו בודדות כמותה כאן. (שנהניינתי לנהוג בה) ואחריה הופיעה המיטו שהיציעה פונטו במחיר גבוה , אבל בכל זאת התילתן נתנה תמורה נאה ,יחסית, לציפיות ממנה. 

מי שבאמת רוצה אלפא. יקנה. האחרים ידברו. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ה-147 105 הייתה מהנה. למרות שלא היה לה כוח, ההתנהגות הייתה מעולה, היא הייתה נוחה, ונראיתה מעולה. גם מחיר הכניסה היה מעולה. והיא, הפלא ופלא, נמכרה מעולה.

 

לטונאלה, בגרסא הזאת, אין יתרון יחסי פרט לעיצוב, אז היא נמכרת רע. זה מאד פשוט. 

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • אחראי פורום
פורסם

נהגתי זמן נכבד.

לא רואה מישהו חוץ מנשים עם כסף קונה אותה.

חובבי אלפות לא ימצאו בה כלום.

חובבי נהיגה לא ימצאו בה כלום.

חובבי עיצוב ואפקט הגעה בהחלט ימצאו.

 

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אצלי בחנייה בשכונה יש מישהו בעל אלפא רומיאו טונלה. 

חייב להגיד - מאוד יפה ויוצאת דופן,  בטח בצבע הירקרק הבלתי נפוץ בכבישי ארצינו.  מבחינת הרושם והאסטתיקה - אין לה מתחרים. 

סתם קורוז מעניין - שמתי לב שבטונלה  החדשה  הזו משהו מוזר בצמיגים שמידתם בכל הגלגלים 235/40/20 (ממש מוגזם...)  - משום מה הצמיגים האחוריים מתוצרת פירלי ואילו הקדמיים מחברת ברידג'סטון - ככה זה בא מהחברה ? 

 

20230629_122800.jpg

20230629_122805.jpg

20230629_122813.jpg

20230629_122818.jpg

20230629_122827.jpg

20230629_122835.jpg

20230629_122840.jpg

20230629_122855.jpg

20230629_122903.jpg

20230629_122926.jpg

20230629_123000.jpg

פורסם

מבחן ראשון שהיה לטואנלה כאן בישראל:

 

https://cars.walla.co.il/item/3520436

 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...