Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטונאלה הירוק שבתמונות היה רכב הדגמה של היבואן, אולי עבר חיים קשים שהצריכו החלפת צמיגים. במקור הרכב הגיע עם פיראלי. 

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 12 שעות, orankohn כתב:

אצלי בחנייה בשכונה יש מישהו בעל אלפא רומיאו טונלה. 

חייב להגיד - מאוד יפה ויוצאת דופן,  בטח בצבע הירקרק הבלתי נפוץ בכבישי ארצינו.  מבחינת הרושם והאסטתיקה - אין לה מתחרים. 

סתם קורוז מעניין - שמתי לב שבטונלה  החדשה  הזו משהו מוזר בצמיגים שמידתם בכל הגלגלים 235/40/20 (ממש מוגזם...)  

 

20230629_122827.jpg

20230629_122855.jpg

20230629_122903.jpg

 

 

אולי אני משוחד אבל חייב להגיד שזה אחד הג'אנטים הכי יפים שראיתי זה זמן רב. 

 

הוא היה נראה כל כך טוב על הג'וליה שלי. רק אם 20' לא היה הופך אותה לג'יפ בעצמה...

פורסם

גם הצבע הזה פשוט מהפנט, נהגתי ברכב הספציפי הזה ובמציאות הצבע אפילו יותר מטורף מאשר בתמונות. על העיצוב עצמו אפשר להתווכח, הוא אולי לא חטוב וספורטיבי כמו הסטלביו אבל בעיני הוא לא מכוער. העיצוב של הדודג׳ אמנם כמעט זהה אבל פחות מוצלח. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, Ziv כתב:

 

אולי אני משוחד אבל חייב להגיד שזה אחד הג'אנטים הכי יפים שראיתי זה זמן רב.

נכון לגמרי, אבל אולי מושחר אפילו יותר יפה. ד"א גם ראיתי כמה פעמים הונדה אקורד עם ג'אנטים דומים. וכך גם בכל האלפות

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 


×
×
  • תוכן חדש...