Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אנחנו מחפשים רכב משפחתי לקראת ילד ראשון.

מתכננים להחזיק את הרכב לטווח ארוך (כ-10 שנים) לכן נושא האמינות מאוד חשוב לנו אז התמקדנו בעיקר ברכבים עם גיר פלנטרי ומנוע ללא טורבו.

אנחנו גם לא נוסעים הרבה אז לא רואים צורך ברכב היברידי ולא נותנים יותר מדי משקל לצריכת דלק.

 

עד עכשיו היינו די נעולים על מאזדה 3 וכבר הלכנו לבחון אחת לרכישה, אבל אחרי שעשינו נסיעת מבחן התחלנו קצת לחשוש אם היא לא צפופה מדי ובעתיד כשיהיה ילד שני או שלישי נצטרף שוב להחליף רכב בשביל מקום לכיסא בטיחות\בוסטר וכו'. לצערי טיוטה קורולה היא לא אופציה כי לא אהבנו את הישיבה ברכב אז חשבנו לבדוק את יונדאי אלנטרה שמציע תא נוסעים מרווח יותר, תא מטען גדול יותר וכוללת את רוב מערכות הבטיחות העדכניות.

 

אז נשמח לשמוע את דעתכם,

1. האם יונדאי אלנטרה בשנים 2019-2020 נחשב רכב אמין כמו מאזדה ? האם יש תקלות נפוצות אחרי X קילומטרים ? בחיפוש פורום הרבה משבחים את האמינות בדגמים ישנים יותר אבל לא מצאתי מידע לגבי הדגם בשנים האלה

2. האם מאזדה 3 יכולה לשמש כרכב משפחתי גם עם 2-3 ילדים קטנים ?

 

תודה רבה

 

 

עריכה אחרונה על ידי זהמפית
פורסם

באלנטרה מהדור הקודם יחידת הנעה פשוטה ואמינה, היא פחות צפופה מהמאזדה וב-2020 כבר צויידה במערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית.

היא בהחלט רכב ראוי במחיר אטרקטיוי.

פורסם

אם אתם יודעים מראש שתצטרכו בגאז גדול למה לא טיוטה וורסו (7 מקומות)? ,

או מיצובישי אווטלנדר(5-7  מקומות)  ?

רכבים אמינים ונוחים לנסיעות. 

במקום מה ששאלתם עדיף לקחת משהו מראש גדול ומרווח לשנים הבאות :)

פורסם

לא צריך להגזים, תא מטען של יונדאי בטוח יספיק, גם קשה לי להאמין שתא מטען של המאזדה יהיה קטן מדי.

 

לפני 9 שעות, mottis כתב:

באלנטרה מהדור הקודם יחידת הנעה פשוטה ואמינה, היא פחות צפופה מהמאזדה וב-2020 כבר צויידה במערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית.

היא בהחלט רכב ראוי במחיר אטרקטיוי.

 

תודה, המחיר שלה מאוד קורץ לנו וגם שנתון 2020 יותר נגיש לעומת המאזדה.. 

 

התלבטות בינהם היא בעיקר מבחינת המרווח שבפנים הרכב, בחלק האחורי, ואם כדאי לוותר על העוצמה ו״חווית הנהיגה״ שיש במאזדה בשביל עוד קצת מקום ביונדאי ולהסתפק במנוע חלש יותר ואולי לחסוך גם על הדרך כמה שקלים

פורסם
לפני שעה, זהמפית כתב:

 

התלבטות בינהם היא בעיקר מבחינת המרווח שבפנים הרכב, בחלק האחורי, ואם כדאי לוותר על העוצמה ו״חווית הנהיגה״ שיש במאזדה בשביל עוד קצת מקום ביונדאי ולהסתפק במנוע חלש יותר ואולי לחסוך גם על הדרך כמה שקלים

בהתלבטות הזו רק אתה יכול להכריע... כדאי גם לבדוק את הפרקטיות של שני הרכב פיסית...

פורסם (נערך)

שני הרכבים יספיקו לשני ילדים מאחורה.

עם 3 ליונדאי יש יותר סיכוי.

לאלנטרה יתרון נוסף - הרכב יותר רך בנסיעה. מאזדה קשיחה, במיוחד עם צמיגים רחבים בחתך נמוך.

כתבת שאתם לא נוסעים הרבה, אבל לא נקבת במספר קילומטרים בשנה.

אלנטרה רכב אמין מאוד, אבל קצת יותר רגיש להזנחה בטיפולים ( היווצרות בוצה במנוע עקב איחור בהחלפת שמן מנוע / שמן באיכות ירודה ). אם אתם נוסעים פחות מ 15 אלף קילומטרים בשנה, תחליפו שמן מנוע אחרי שנה,  גם אם לא עברו 15 אלף. אם אתם נוסעים יותר - לא למשוך מעבר ל 15 אלף החלפת שמן,  תשקלו להקדים אפילו, במיוחד כאשר הרבה נסיעות בעיר.

בכל מקרה, תקפידו על תקן שמן בהתאם להוראות יצרן הרכב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני הייתי מעדיף את האלנטרה, מרגיש שזו תמורה יותר טובה לכסף.

לגבי המאזדה 2 נק לשיקולך:

1) תבדוק מחיר ביטוח הן יקרות אש כי זה רכב גניב

2) ממה שבדקתי בזמנו, אין הבדל גדול אם בכלל בין המחירים של ה 3 ל 6. ה6 מרווחת חזקה מפנקת עם בג’אז ענק,

פורסם

היי שלום מהסקר שאני עשיתי לעצמי אני יכול לומר לך כמה דברים במאזדה ובאלנטרה זה פחות או יותר מזכיר אחד את השני מבחינה חיצונית כמובן זה עיניין של טעם אבל מבחינת מקום אני הבנתי שבמאזדה דבר ראשון הדלתות האחוריות קטנות קצת והגישה לכסא בוסטר לא נוחה כ"כ וגם המושבים עצמם דיי צפופים לקטנים ובאלנטרה אני ראיתי שהמושבים יותר מרווחים וגם הדלתות יותר נוחות מבחינת הגישה לכדה בוסטר וגם מבחינת תא המטען במאזדה הגישה שלו קצת לא נוחה כי הכניסה קטנה אומנם הנפח הוא גדול ובאלנטרה אני לא בטוח שבנפח זה אותו דבר אולי אפילו זה פחות אבל הגישה יותר נוחה ומבחינת דלק ראיתי כמה גרסאות ולפי מה שראיתי אבל אני לא ממליץ להסתמך על זה כ"כ כי לא בדקתי את זה מספיק המאזדה לוקחת קצת פחות מהאלנטרה אבל שוב לקחת את זה בערבון מוגבל 

שיהיה בהצלחה ושבת הבחירות שלכם יהיו טובות!! 

אם עזרתי אז שמחתי מאד!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 2.6.2023 בשעה 20:04, vladclar כתב:

שני הרכבים יספיקו לשני ילדים מאחורה.

עם 3 ליונדאי יש יותר סיכוי.

לאלנטרה יתרון נוסף - הרכב יותר רך בנסיעה. מאזדה קשיחה, במיוחד עם צמיגים רחבים בחתך נמוך.

כתבת שאתם לא נוסעים הרבה, אבל לא נקבת במספר קילומטרים בשנה.

אלנטרה רכב אמין מאוד, אבל קצת יותר רגיש להזנחה בטיפולים ( היווצרות בוצה במנוע עקב איחור בהחלפת שמן מנוע / שמן באיכות ירודה ). אם אתם נוסעים פחות מ 15 אלף קילומטרים בשנה, תחליפו שמן מנוע אחרי שנה,  גם אם לא עברו 15 אלף. אם אתם נוסעים יותר - לא למשוך מעבר ל 15 אלף החלפת שמן,  תשקלו להקדים אפילו, במיוחד כאשר הרבה נסיעות בעיר.

בכל מקרה, תקפידו על תקן שמן בהתאם להוראות יצרן הרכב.

 

כשמחפשים ברשת אז מאזדה וטויוטה תמיד מקום ראשון בחיפושים של רכב אמין, אח"כ קיה ויונדאי אבל קצת פחות כי מדי פעם יש להן איזה ליין פחות מוצלח כמו קיה סיד אז לכן קיים ספק לגביהם וספציפית לגבי האלנטרה

 

אנחנו נוסעים כ-10 אלף קילומטר בשנה, ואם באמת זה רק עניין של להחליף שמן וחוץ מזה אפשר לומר שהוא אמין כמו המאזדה אז באמת שזה לא סיפור גדול.

דרך אגב, החלפת שמן צריך לבקש במיוחד ? זה לא משהו שעושים בטיפול שנתי בכל מקרה ?

 

לפני 16 שעות, תחבצ כתב:

אני הייתי מעדיף את האלנטרה, מרגיש שזו תמורה יותר טובה לכסף.

לגבי המאזדה 2 נק לשיקולך:

1) תבדוק מחיר ביטוח הן יקרות אש כי זה רכב גניב

2) ממה שבדקתי בזמנו, אין הבדל גדול אם בכלל בין המחירים של ה 3 ל 6. ה6 מרווחת חזקה מפנקת עם בג’אז ענק,

 

אני גם חושב שאלנטרה נותנת יותר, אבל החיבה למאזדה קצת מקשה על העניין אז אני פה מנסה להשתכנע לשנות את דעתי.

 

"הבעיה" במאזדה 6 וברכבי מנהלים זה שהרכב מאוד ארוך ואנחנו מעדיפים רכב קצר עד כמה שניתן אז לא בחנו אותם בכלל.

סקודה סקאלה למשל זה גודל מושלם לנו אבל נפסל בגלל הגיר

 

לפני 15 שעות, avi ov כתב:

היי שלום מהסקר שאני עשיתי לעצמי אני יכול לומר לך כמה דברים במאזדה ובאלנטרה זה פחות או יותר מזכיר אחד את השני מבחינה חיצונית כמובן זה עיניין של טעם אבל מבחינת מקום אני הבנתי שבמאזדה דבר ראשון הדלתות האחוריות קטנות קצת והגישה לכסא בוסטר לא נוחה כ"כ וגם המושבים עצמם דיי צפופים לקטנים ובאלנטרה אני ראיתי שהמושבים יותר מרווחים וגם הדלתות יותר נוחות מבחינת הגישה לכדה בוסטר וגם מבחינת תא המטען במאזדה הגישה שלו קצת לא נוחה כי הכניסה קטנה אומנם הנפח הוא גדול ובאלנטרה אני לא בטוח שבנפח זה אותו דבר אולי אפילו זה פחות אבל הגישה יותר נוחה ומבחינת דלק ראיתי כמה גרסאות ולפי מה שראיתי אבל אני לא ממליץ להסתמך על זה כ"כ כי לא בדקתי את זה מספיק המאזדה לוקחת קצת פחות מהאלנטרה אבל שוב לקחת את זה בערבון מוגבל 

שיהיה בהצלחה ושבת הבחירות שלכם יהיו טובות!! 

אם עזרתי אז שמחתי מאד!!!

ראש בראש אני גם חושב שהיונדאי טיפה יותר פרקטית, אני פשוט תוהה עד כמה ההבדל הזה קריטי בגלל העדפה כללית למאזדה

 

תודה לכולם, אני אחפש מגרש קרוב לבית שיש בו את שניהם ואנסה להשוות זה כנראה יניח את דעתי הכי טוב

פורסם

כן, החלפת שמן מנוע זה בטיפול השנתי. רק צריך לא לשכוח להגיע לטיפול.....

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...