Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

לפני כשבוע, התקנתי מסך מולטימדיה לרכב שברולט ספארק, בחנות למערכות באיזור הוד השרון.

יש ביקורות טובות בגוגל, אז התקשרתי והגעתי להתקנה, המוכר אמר שנשאר לו מסך ניפון או מיפון v3 משהו כזה...

 

מאתמול אין תצוגה במסך, אפשר לשחק עם הווליום, גם אין מצלמת רוורס.

 

כמה שאלות:

 

1 - שאלתי את המוכר אם יש אחריות, אמר שכן, אבל לא קיבלתי איזושהי תעודת אחריות.

2 - איך יודעים באמת שהמסך שהותקן הוא מה שהוצע.

3 - מישהו מכיר את המסך הזה ומחירו?

 

כמובן שמחר אגיע לאותה חנות ואבקש לטפל בתקלה.

עריכה אחרונה על ידי פוקו
פורסם

מדובר על חברת ניפון כניראה דגם KP3

יש לך בהגדרות מידע על המולטמדיה

ואתה תראה של נפח זיכרון 3GRAM

 

האחריות היא שנה מרגע ההתקנה. 

 

מחיר כל אחד מתמכר שונה. 

 

אין לך מה להיות בלחץ. השירות של ניפון מעולה. 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 19 שעות, DRcarLEd כתב:

מדובר על חברת ניפון כניראה דגם KP3

יש לך בהגדרות מידע על המולטמדיה

ואתה תראה של נפח זיכרון 3GRAM

 

האחריות היא שנה מרגע ההתקנה. 

 

מחיר כל אחד מתמכר שונה. 

 

אין לך מה להיות בלחץ. השירות של ניפון מעולה. 

כן תודה, נסעתי לחנות שממנה קניתי, החליף למסך חדש.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...