Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היגוי ונהיגת עקרב - העתיד מעבר לפינה.


zaf
שימו לב! השרשור הזה בן 400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

שימוש במנועי חשמל מאפשר ליצירתיות במבנה מערכת ההיגוי. נהיגת עקרב ככל הנראה תוך שימוש במנוע נפרד לכל גלגל מאפשרת את כל מה שלא ניתן לעשות עם מערכת היגוי קונבנציונלית

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן אולי יונדאי בחרו ברכב עם בסיס גלגלים של 3 מטר לישם את המערכת.

ברכב קצר יותר ככל הנראה הצדק איתך. בסיס הגלגלים הנפוץ היום הוא באזור ה 2.70 בחשמליות ושם ככל הנראה תהיה מגבלה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר קיים כבר כמאה שנה ומעולם לא תפס תאוצה, זה רק מייצר עוד חלקים ותקלות לעתיד ומעלה מחיר, מה שנקרא עודף טכנולוגיה

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאם לא בחרו היצרנים בהוספת המערכת הזו, אז כנראה העניין רק מסבך אותם ואולי גם אין ממש צורך בזה.

בנוסף גם כי השינוי לא נותן איזו טכנולוגיה חדשה ומועילה.

לטעמי יותר חשוב (סתם כדוגמה), שרכבים יהיו עם חנייה אוטומטית למשל בכל הרכבים ואז יהיה פשוט וקל יותר

וגם יעיל יותר לנוהג ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים יש רק אב-טיפוס, ועוד לא ברור איך ישפיע המשקל ה-Unsprung הנוסף על התנהגות כביש, והמורכבות הנוספת על אמינות ומחיר. יהיה צריך לחכות ולראות אם זה יגיע למיסחור.
אני רואה פטנציאל לזה לרכבים בינוניים (סגמנט C ו-D) לעשות אותם יותר מתאימים לשימוש עירוני, במיוחד בתמרוני חניה, במיוחד אם אפשר יהיה לעשות את זה אופציה בתשלום נוסף שמי שלא צריך את זה לא ישלם עבור זה.
בסיס הגלגלים של האיוניק 5 הקיימת אמנם נותן לה מרחב פנימי מרשים, אבל גם רדיוס סיבוב גדול ובעייתי ברחובות ישראלים.
ייתכן שאפשר להגיע לאחוז גבוה מהשימושיות פשוט ע״י היגוי הפוך בזוית קטנה של הגלגלים האחוריים, מה שיהיה הרבה יותר זול.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...