Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרגיש לי לאחרונה שהרכב פחות יציב..

איך אני בודק שהמשולשים תקינים? 

אם מישהו יכול להדריך אותי, עדיף עם תמונה - אשמח מאוד.

בעיה נוספת שמטרידה אותי ואני בספק אם היא קשורה לבעיה הקודמת היא שההגה מרגיש לי קצת משוחרר מדי - כאילו קל יותר לסובב אותו והס"מ הבודדים שאפשר תמיד לסובב בלי שירגישו את זה על האוטו - גדלו, 

והשאלה שוב - איך אני בודק שההגה תקין,

יום נעים לכם 🤗

פורסם

סבב את ההגה לאחד הצדדים ותרים גלגל קידמי עם ג'ק. 

 

זה משולש. למשולש עצמו לא קורה כלום, מה שמתבלה זה הבוקסות העגולות מגומי. 

בעיקר זו שבתחתית התמונה. 

 

 

01351089803255.jpg.0a67983480a82c21141057c03a95dd52.jpg

 

זהה את המשולש. זהה את הבוקסה הזו, היא מוברגת לתת שילדה או לגוף הרכב. 

 

תראה אם יש בה קרעים וסדקים משמעותיים. תצלם. סדקים קלים יכולים להיות וזה לא משהו שאתה תרגיש בנסיעה. 

 

 

2Lb7epkD6g8WdzY-OOYmiOUu9QE-960.thumb.jpg.7bb0ac1c139477aa881892f1dc84c467.jpg

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

כנראה אצלי זה נראה קצת שונה

האחרון זה מהצד של הגלגל

אני לא מוצא סדקים - יכול להיות שהמשולש הזה הוחלף בטסט האחרון .

עוד מעט אני יבדוק את הצד השני - הימני,

למעשה רפי אני ממלא אוויר כמומלץ 35 אבל הזכרת לי בעיה שלישית שיתכן וקשורה לקודמותיה, - בזמן האחרון הגלגל השמאלי מאבד אוויר מהר מדי ויכול להיות שהוא הרבה פחות מחברו הימני

האם זה יכול לגרום לחוסר יציבות ? ייתכן...

 

 

20230418182620_IMG_3812.JPG

20230418182614_IMG_3811.JPG

20230418182607_IMG_3810.JPG

20230418182524_IMG_3804.JPG

אבל שנהיה ברורים - התכוונת לצד הגלגל או הרכב?

פורסם

מה שאתה מצאר מתאים גם לחופש בקצה מוט  הגה מה שקוראים גם תפוח הגה

אם יש לך אפשרות תרים את הפרונט של הרכב

גלגלים ישרים , תתפוס את הגלגל משתי הצדדים , תנסה להזיז ימינה ושמאלה ותראה אם יש חופש

פורסם
לפני 14 דקות, רועי84 כתב:

מה שאתה מצאר מתאים גם לחופש בקצה מוט  הגה מה שקוראים גם תפוח הגה

אם יש לך אפשרות תרים את הפרונט של הרכב

גלגלים ישרים , תתפוס את הגלגל משתי הצדדים , תנסה להזיז ימינה ושמאלה ותראה אם יש חופש

להרים את כל הקדימה לא שייך כרגע

אין משהו אחר שאפשר לראות ? ניסיתי לנענע את הזרוע של ההגה בצד הגלגל לא היה שום חופש - קשה כאבן.

יש גם משולשים מאחורה , לא? מה איתם?

×
×
  • תוכן חדש...