Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב חברים,

אז היום חוזר הביתה מתורנות של 26 שעות, בפניה ימינה בצומת אחיהוד (צפון), במקום להיצמד כל הזמן לימין עד שייגמר מסלול ההאצה, הסתכלתי לכיוון הרכבים הבאים מכיוון כרמיאל ושם היה אדום, אז אותתי וניסיתי לעקוף רכב איטי שנסע לפניי במסלול הימני (חשוב לציין אני נהג זהיר, עם עבירה אחרונה לפני יותר מ 5 שנים).

שוטר סימן לי לעצור ונתן לי דו"ח על אי הצתמדות לימין ו"הרחבת" הפניה עד למסלול של הבאים מכרמיאל.

לא אמרתי כלום, כי הייתי עייף ואין לי כוח אליו.

כשהגעתי הביתה אני רואה את שמי על הדו"ח אך תעודת זהות של מישהו אחר.

האם זו סיבה טוב לבקש ביטול דוח ?

מבחינה מקצועית, אני גם לא למדתי בשום מקום על איסור עקיפה, לאחר בדיקת השטח, מתן איתותים, ללא הפרעה לשום משתמש ברחוב. אז גם כן בבדיקה שניה שלי, אני לא מאמין לטענות שלו. הוא גם אמר לי שהניידת שלו מצלמת בווידיו את הצומת, כך שיש להם עדות לכך שעשיתי עבירה, האם יש אמת בדברים הנ"ל? סתם מעניין אותי.

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

https://drive.google.com/file/d/15PzJUW21Nb32VTKYTECcuJD2SLDT_DHj/view?usp=sharing

 

 

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

תאור נסיבות האירוע חתוך, בבקשה צלם את כל המשבצת. ואם יש לך - העלה סרטון ממצלמת דרך.

 

עד כמה שהבנתי שוטרים לא אוהבים שנהגים חוצים שני נתיבים. רוצים שתתייצב בנתיב אחד ואז תעבור הלאה. במקרה זה חצית שני נתיבים. יש בכך בעייתיות מבחינת שדה הראיה במראה.

 

בלי קשר - נהיגה אחרי תורנות....... ועוד כמה עשרות קילומטרים בכבישים מהירים - מרשם לצרות. אודה ולא אכחיש - גם אני עשיתי זאת משך כמה שנים, בכבישים פחות טובים אבל גם פחות עמוסים. כיום אני יודע איזה אידיוט הייתי וכמה מסוכן זה היה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדו"ח ניתן על כך שפנית ימינה לא מהנתיב הימני ביותר. עקיפה לא קשורה כאן. חייב לציין שהסעיף לא כ"כ שימושי ברישום דוחות, אך ייתכן שניסה לבוא לקראתך ולתת סעיף מקל יותר. 

לגיב מס' זהות - האם המספר שונה לגמרי משלך או רק ספרה/שתיים שונות? האם מס' רשיון נהיגה רשום נכון?

לגבי צילום - בהחלט ייתכן כי השוטר צילם את האזור עם מצלמת גוף. גם אני נוהג לעשות זאת במידת האפשר, במיוחד כאשר מתבצעת אכיפה במצב סטטי.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, sperial כתב:

תאור נסיבות האירוע חתוך, בבקשה צלם את כל המשבצת. ואם יש לך - העלה סרטון ממצלמת דרך.

בלי קשר - נהיגה אחרי תורנות....... ועוד כמה עשרות קילומטרים בכבישים מהירים - מרשם לצרות. אודה ולא אכחיש - גם אני עשיתי זאת משך כמה שנים, בכבישים פחות טובים אבל גם פחות עמוסים. כיום אני יודע איזה אידיוט הייתי וכמה מסוכן זה היה.

הנה

photo_2023-02-10_21-59-BBBBBB.jpg

@sperialלא אשמתנו, זה צריך להגיד לשר התחבורה ולשר הבריאות, כשהם מתעקשים שנעבוד 26 שעות ברצף, ולנסוע הביתה לבד,  בלי מונית, כמו במדינה מתוקנת

לפני 21 דקות, fatboy1340 כתב:

הדו"ח ניתן על כך שפנית ימינה לא מהנתיב הימני ביותר. עקיפה לא קשורה כאן. חייב לציין שהסעיף לא כ"כ שימושי ברישום דוחות, אך ייתכן שניסה לבוא לקראתך ולתת סעיף מקל יותר. 

לגיב מס' זהות - האם המספר שונה לגמרי משלך או רק ספרה/שתיים שונות? האם מס' רשיון נהיגה רשום נכון?

לגבי צילום - בהחלט ייתכן כי השוטר צילם את האזור עם מצלמת גוף. גם אני נוהג לעשות זאת במידת האפשר, במיוחד כאשר מתבצעת אכיפה במצב סטטי.

4 מ9 מספרים שגויים

מס רישיון נהיגה נכון

הרגשתי מההסברים שלו, שהוא לא לגמרי רוצה לקנוס אותי, אך הוא חייב חוקית

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

@fatboy1340 הדוח הוא על פניה רחבה, פנה ימינה ישר לנתיב השמאלי.

 

לגבי הנסיבות - כאמור, מכיר אותן היטב מניסיון אישי. אחרי כמה התנסויות רעות מצאתי לי דרך לישון כמה שעות לפני הנהיגה.

 

ד"א - כשהייתי סטודנט הייתי בחילופי סטודנטים בהולנד. תורנות סופ"ש נמשכה 56 שעות (משבת בבוקר עד שני אחה"צ), ואתה יכול להבין כמה ישן רופא אחראי מיון או טיפול נמרץ. אבל נושא משך התורנויות מסובך, ולא מעניינו של שרשור זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

@fatboy1340 הדוח הוא על פניה רחבה, פנה ימינה ישר לנתיב השמאלי.

 

לגבי הנסיבות - כאמור, מכיר אותן היטב מניסיון אישי. אחרי כמה התנסויות רעות מצאתי לי דרך לישון כמה שעות לפני הנהיגה.

נכון, אבל אני בטוח בוודאות, כשבאתי מכיוון עכו ופניתי ימינה לאחיהוד, פניתי לימני ביותר, ורק אז, בגלל רכב איטי, ניסיתי לעקוף דרך הנתיב השמאלי ...

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

עכשיו זו מילה שלך מול זו של השוטר. האם יש לך צילום ממצלמת דרך או הוכחה אחרת לצדקתך?

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, omar87 כתב:

פניתי לימני ביותר, ורק אז, בגלל רכב איטי, ניסיתי לעקוף דרך הנתיב השמאלי ...

הענין שהחוק כאן לא  מפרט כמה זמן/מרחק עליך להשאר בנתיב הימני לצורך השלמת הפניה, לפני שתוכל לעבור לנתיב השמאלי לצורך עקיפה.

אז יש כאן שתי בעיות, אחת שהחוק נתון לפרשנות ותלוי בפרטים הקטנים של כל מקרה, והשני שלך אין מצלמה כדי לגבות את הטיעון שלך שהשלמת את הפניה לפני מעבר הנתיב.

אולי לשוטר יש צילום, אבל לא בטוח שהוא יחזק את טענתך שהפניה הושלמה.

 

לגבי תעודת הזהות השגויה, קשה לדעת מה יקרה. לדעתי דין הדו״ח הזה להתבטל ברגע שיוזר למערכת, שאם תוכננה נכון תזהה סתירה בין מספר הזהות לשם הנהג.

אומנם ניתן להצליב יחד עם מספר הרכב (במידה והוא רשום על שמך), אבל לדעתי הענין מטיל ספק גדול מידי לגבי זיהוי הנהג

הענין הוא, שאם הוא לא יבוטל, מי שאולי יאכל אותה יהיה בעל מספר הזהות שיצטרך להוכיח שאין לו אחות.

 

לדעתי, חכה כמה ימים לראות אם הדו״ח הוזן למערכת התשלום עם מספר הזהות והרשיון שלך, או עם מספר הזהות שהוזן ומספר הדו״ח, ותראה אם הוא מופיע על שם מישהו מכם.

https://www.gov.il/he/service/police_fine_payment

לפעמים לוקח להם זמן להזין, אז תן לזה שבוע.

 

פורסם
לפני 26 דקות, Be roo כתב:

לגבי תעודת הזהות השגויה, קשה לדעת מה יקרה. לדעתי דין הדו״ח הזה להתבטל ברגע שיוזר למערכת, שאם תוכננה נכון תזהה סתירה בין מספר הזהות לשם הנהג.

אומנם ניתן להצליב יחד עם מספר הרכב (במידה והוא רשום על שמך), אבל לדעתי הענין מטיל ספק גדול מידי לגבי זיהוי הנהג

הענין הוא, שאם הוא לא יבוטל, מי שאולי יאכל אותה יהיה בעל מספר הזהות שיצטרך להוכיח שאין לו אחות.

 

תודה רבה על ההסברים,

אחכה בסבלנות. אגב הרכב גם כן, לא על שמי, והת"ז שנרשם גם כן, לא מתאים לת"ז של בעל הרכב. 

כנראה שה' עושה צדק ואני הצודק בסיפור :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אם מספר רשיון נהיגה נרשם נכון, לא תיהיה כל בעיה לזהות אותך. זאת עם 2 סייגים: 1. ת.ז. שנרשמה אינה שייכת לאף אזרח 2. קצין שמזין הנתונים יקדיש עוד דקה מזמנו ויחפש גם לפי מס רשיון נהיגה. 

בכל מקרה, אם הדוח יוזן  (יש מרווח זמן של 72 שעות עד שיופיע במחשב ותוכל לבדוק), ואין לך עבירות ב-5 שנים אחרונות, תוכל לבקש להמיר לאזהרה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אני בדעה כי דו"ח שניתן ביד ונחתם על ידך  ובו מספר הרכב מתאים מספר רשיון הנהיגה מתאים ורק תעודת הזהות לא מתאימה לא ייפסל אלא יתוקן כטעות סופר 

 

דברי הנהג ממש לא חכמים בלשון המעטה.

 

ואל תצפה לסיוע משמים ,  הם מסייעים רק ל"צדיקים"  כמו דרעי 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 38 דקות, ישה כתב:

טעות סופר 

טעות סופר אפשר לקבל אם מדובר על ספרה אחת.

מספר שגוי באופן מהותי צריך לפסול את הדו"ח מחשש לבעית זיהוי, גם אם יש אמצעי זיהוי אחרים.

 

אולי השוטר החל לרשום דוח לנהג אחר ואז המשיך עם פות"ש והפרטים התערבבו כולם? אולי עבירת הפניה שייכת לנהג שנעצר קודם ופות"ש נעצר על כך שלא אותת ורק בבית שם לב שזה לא דוח שלו?

אם הוא לא יבוטל אוטומטי, עו"ד טוב יוכל לעשות זה מטעמים. (ידוע לי אישית על עו"ד שביטל דו"ח ממל"ז על יצרן רכב לא תואם).

 

×
×
  • תוכן חדש...