Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סליל כרית אוויר ניסן קשקאי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י קורן בן אשר,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

ברשותי רכב ניסן קשקאי 2012

 

לפני כמה ימים ההגה כבה וכל הכפתורים על ההגה הפסיקו להגיב

 

במוסך אומרים שמדובר בסליל כרית אוויר והעלות היא 1500 שח

זה סכום מאוד גבוה בעיניי לחלק כזה קטן שבעלי אקספרס עולה סביב 50 שח

 

אממה יש כמה סוגים בעלי אקספרס ואני לא יודע מה החלק הנכון

יש את זה: B5567-JD00A

ויש את זה: 25567ET225

 

אשמח מאוד אם מישהו יוכל להפנות אותי למקט הנכון

מספר שילדה: SJN*FAAJ10*UXXXXXX

 

תודה רבה ושבת שלום

 

 

פורסם
בתאריך 17.12.2022 בשעה 11:15, car_man כתב:

היי חברים

 

ברשותי רכב ניסן קשקאי 2012

 

לפני כמה ימים ההגה כבה וכל הכפתורים על ההגה הפסיקו להגיב

 

במוסך אומרים שמדובר בסליל כרית אוויר והעלות היא 1500 שח

זה סכום מאוד גבוה בעיניי לחלק כזה קטן שבעלי אקספרס עולה סביב 50 שח

 

אממה יש כמה סוגים בעלי אקספרס ואני לא יודע מה החלק הנכון

יש את זה: B5567-JD00A

ויש את זה: 25567ET225

 

אשמח מאוד אם מישהו יוכל להפנות אותי למקט הנכון

 

 

תודה רבה ושבת שלום

 

 



לא קונים חלקים בטיחותיים קריטיים בעלי אקספרס.

 

מצ"ב קישור לחלק מקורי. שני המק"טים כנראה תחליפיים (לא נדיר שלאותו חלק יש לפעמים גם 20 מק"טים שונים. אלוהים יודע למה).  ממליץ לוודא התאמה באופן סופי לפי מספר שלדה.  https://www.amayama.com/en/part/nissan/b5567jd00a

 

לאיזה מוסך הלכת? מורשה יבואן? מומלץ לחפש מוסך מתמחה שאינו מורשה יבואן, ולבדוק מולו כמה יעלה חלק מקורי אם יוזמן דרכו, ואם יסכימו להתקין חלק מקורי שאתה תביא.

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

 



 

 


 

חזיר דיזל

פורסם
בתאריך 17.12.2022 בשעה 14:40, קורן בן אשר כתב:



לא קונים חלקים בטיחותיים קריטיים בעלי אקספרס.

 

מצ"ב קישור לחלק מקורי. שני המק"טים כנראה תחליפיים (לא נדיר שלאותו חלק יש לפעמים גם 20 מק"טים שונים. אלוהים יודע למה).  ממליץ לוודא התאמה באופן סופי לפי מספר שלדה.  https://www.amayama.com/en/part/nissan/b5567jd00a

 

לאיזה מוסך הלכת? מורשה יבואן? מומלץ לחפש מוסך מתמחה שאינו מורשה יבואן, ולבדוק מולו כמה יעלה חלק מקורי אם יוזמן דרכו, ואם יסכימו להתקין חלק מקורי שאתה תביא.

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

 



 

 


 

אשמח להסבר למה אי אפשר לקנות מעלי אקספרס בעצם? אם זה גורם לנורת כרית האוויר להיכבות משמעות העניין הוא שזה עובד תקין לא?

 

ולא הלכתי למוסך יבואן, הלכתי למורשה רגיל

 

ולגבי הלינק ששלחת, איך אני מוודא מה אני צריך לפי המספר שילדה? זה המספר שילדה SJN*FAAJ10*UXXXXXXX

  • פיתרון
פורסם
בתאריך 17.12.2022 בשעה 14:52, car_man כתב:

אשמח להסבר למה אי אפשר לקנות מעלי אקספרס בעצם? אם זה גורם לנורת כרית האוויר להיכבות משמעות העניין הוא שזה עובד תקין לא?

 

זה שחלק יגרום לנורה לכבות לא אומר דבר לגבי התפקוד והאמינות שלו בשוטף, קל וחומר במצב חירום. יכול להיות שזה חלק מועתק שמיוצר בזול ע"י הסינים מחומרי גלם ירודים וברמת אבטחת איכות ירודה, ויכול להיות שזה חלק שמיוצר ע"י ספק OEM של ניסאן ופשוט נארז בקופסה אחרת ונמכר לחנות בעלי אקספרס. לך כהדיוט (וגם לי) אין דרך לדעת. אתה רוצה להמר על החיים שלך בשביל כמה גרושים? בבקשה, רק דע מה ההשלכות.

 

 


לפי הקישורים שאני מוצא, B5567-JD00A  זה המק"ט הנכון. אין לי רגע דרך לוודא זאת ב-100%. מי שיכול לוודא זו חנות חלפים שמחוברת לבסיס נתונים של ניסאן. נסה לפתוח שאילתא מול Amayama כאן: https://www.amayama.com/en/inquiry

בהצלחה.

 

חזיר דיזל

פורסם

אני אישית לא חושב שיש בעיה לקנות בעלי כי הסליל זה בסך הכל חוט שאם הוא לא תקין פשוט נדלקת נורה ואם הוא תקין אז הוא יעבוד מצוין כי זה בסך הכל חוט החברות פשוט מנצלות את האנשים וידעות שאם בטיחות אנשים לא מתעסקים אני אישית החלפתי ברכב שלי אמנם זה נהרס יותר מהר מהחלק המקורי אבל ברור שזה שווה 

בהצלחה!!

×
×
  • תוכן חדש...