Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על הונדה סיוויק 2018 +-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שבוע טוב,

כרגע בחיפוש לרכב שישרת אותי ב10 שנים הקרובות לפחות,

כרגע נהגתי על לנסר ב6 שנים האחרונות.

חשבתי על הונדה סיוויק 2018 האצ'בק/סדאן

החדשה, 

רציתי חוות דעת על הרכב של 2 הסוגים, מנועים, הגיר רציף, והאמינות, הבנתי שיש כמה דגמים עם מנועי טורבו, לי האמת מספיק אטמוספרי רגיל,

עלות אחזקה, וכו'.... תודה רבה

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

הטורבו של הונדה מצריך החלפת שמן כל 7500 קמ

יש דיבור שהמנוע 1000 לא ממש טוב וממולץ המנוע 1.5

מה שכן קיים דגם סדאן 1600 אטמוספרי עד 2019 שנחשב יחסית טוב

אני חושב שכדאי לך לקחת בחשבון גם  יצרנים אחרים ולא דווקא להינעל על הסיוויק 

 

פורסם
לפני 27 דקות, ofer3212 כתב:

הטורבו של הונדה מצריך החלפת שמן כל 7500 קמ

יש דיבור שהמנוע 1000 לא ממש טוב וממולץ המנוע 1.5

מה שכן קיים דגם סדאן 1600 אטמוספרי עד 2019 שנחשב יחסית טוב

אני חושב שכדאי לך לקחת בחשבון גם  יצרנים אחרים ולא דווקא להינעל על הסיוויק 

 

איסה רכב אתה ממליץ משהו שדומה לסיוויק 

×
×
  • תוכן חדש...