Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי רנו פלואנס דיזל שנת 2012.

לצערי עברתי חוויה לא טובה אם מוסכים שהחליפו לי סתם חלקים.

יש לי בעיה של הנעה קשה בבוקר,בסריקת תקלות התגלה שגיאה,לחץ מסילה נמוך.

 

החליפו לי כבר טיימינג,וסת לחץ שעל המשאבת סולר. ולא נפתר הבעיה.

מצרף צילום של קוד השגיאה.

 

אשמח לעזרה בפתרון הבעיה.

 

Screenshot_20221117-090808_PyClip.jpg

פורסם

או שנכנס  אויר למערכת ,   או  שיש   סתימה  במעבר של  הדלק  ,  תעבור על  כל    המערכת  מהטנק דלק 

ועד  האיגקטורים  ,  אני  מניח  שהחלפת  פילטר  סולר . תבדוק  שאין  נזילות  סולר  במשאבה פילטר סולר  

והצינורות  .

פורסם
בתאריך 22.11.2022 בשעה 13:34, איציק נ. כתב:

אחרי הנעת בוקר, במשך היום הכל בסדר? מניע טוב ונוסע טוב? 

בהנעת בוקר הכי מורגש.

אם הרכב עומד מעל 4 שעות זה גם קורה.

מניע מעט קשה.

נוסע מצוין

פורסם
בתאריך 23.11.2022 בשעה 15:41, קורן בן אשר כתב:

מהיכן אתה בארץ?

אזור נהריה

בתאריך 23.11.2022 בשעה 16:31, nit_zan כתב:

מתי הוחלף פילטר סולר ואיזה

לפני חצי שנה ,פילטר סולר מקורי

פורסם
בתאריך 26.11.2022 בשעה 03:16, din264 כתב:

אזור נהריה

לפני 17 שעות, nit_zan כתב:

איזור המרכז אלו גבע\אורן

כאמור הבחור מנהריה... רפי?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

הייתי בעוד מוסך, אמר שלהחליף מנוע עדיף.

אמר שאי אפשר לדעת בוודאות אם זה משאבת סולר או אינגקטורים.

ואחרי שיחליף אחד מהם יכול להיות שיהיה צריך גם את השני להחליף.

פורסם

להחליף מנוע ???

לא, הזיה מה שקורה עם המוסכים שאתה מגיע אליהם.

אם הרכב נוסע פיקס והבעיה רק בהתנעה, מרב הסיכויים שיש חדירה של אויר כשהרכב מדומם.

זה קורה לרוב בגלל שסתום אל חוזר דפוק (לרוב יש משאבה\פומפה בתא המנוע - שהיא הגורמת לבעיות מהסוג הזה. לא בטוח שזה מה קורה בפלואנס דיזל ולכן כדאי לקחת כל דבר בערבון מוגבל).

בחלק מהמקרים, בשביל לעקוף את הבעיה, מתקינים משאבת דלק חיצונית של 1.5 באר שמזרימה סולר במעגל הצינורות עם פתיחת הסוויץ'.

 

ניסית לקבל חוות דעת ממוסך מורשה או מרכזי של רנו ?
יש סיכוי שיש להם "קצת" ניסיון עם הדגם והם מכירים את המחלות המוכרות והפחות מוכרות.

לפעמים זאת הדרך הקצרה והזולה ביותר להגיע לפתרון.

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

זה קורה לרוב בגלל שסתום אל חוזר דפוק (לרוב יש משאבה\פומפה בתא המנוע - שהיא הגורמת לבעיות מהסוג הזה. לא בטוח שזה מה קורה בפלואנס דיזל ולכן כדאי לקחת כל דבר בערבון מוגבל).

בחלק מהמקרים, בשביל לעקוף את הבעיה, מתקינים משאבת דלק חיצונית של 1.5 באר שמזרימה סולר במעגל הצינורות עם פתיחת הסוויץ'.

 

 

איציק

יש מספר סוגי מנועים וגירסאות בפלואנס דיזל שמציונים כ 3 ספרות קוד לאחר קוד המנוע הראשי K9K וניתן לדעת ע"י מספר שילדה באיזה סוג מצויד הרכב

656 למשל מצויד במשאבת דלק פנימית במיכל בנוסף למשאבה חיצונית

ל 837  למשל אין משאבה כזו(פנימית במיכל)

פות"ש תעלה מספר שילדה ונוכל לדעת אם ברכבך יש משאבה במיכל דלק או לא ונתקדם משם

אם הלחץ במסילה נמוך יכולה להיות חדירת אויר כמו שאיציק ציין  או תקלה במשאבת הדלק הפנימית(שמופעלת חשמלית ומעלה לחץ ראשוני ברגע לחיצה על כפתור ההתנעה)

לגבי פילטר דלק יש כאלה שמתאימים ל656 ועמידים ללחץ גבוה יותר שנובע מהמשאבה במיכל הדלק ויש כאלה שלא ומתאימים לדגמים יותר מאוחרים(837) ללא משאבה כזו 

אם מתקינים פילטר לא מתאים עם הזמן הוא עלול להתעוות עקב הלחץ וליצור בעיות

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 29 דקות, קורן בן אשר כתב:

להחליף מנוע זו הצעה הזויה. פות"ש, אתה הלכת למוסכים מורשי יבואן/מתמחים/ מכירים את הרכב היטב? כי זה לא רכב לסנדלרים. 

 

מציע שאולי תתייעץ טלפונית עם חבר הפורום @ba323f . שלח לו מסר. 

האמת ?
גם סנדלר היום אמור לדעת לאבחן בעיות כאלה.
מנועי מסילה משותפת קיימים בישראל כבר מ 2004 (קרוב ל 20 שנה !).
הדיזל לא נעלם מאז אלא להפך, מהיצע מצומצם רק של מוניות בלבד ורכבים מסחריים גדולים - נפתח ההיצע למסחריות קטנות (ובשפע) ולמכוניות פרטיות (בשלהי הזמן). זו תקלה שהיא (באופן יחסי) קלה לפתרון - לא מדובר במדע טילים ולא מדובר במערכת מסובכת.

לא נעשה כאן תיחקור לקוח והעמקה של הבנת הבעיה, אלא ירו פה באויר "על ריק".
 

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...