Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה ייטי מול רומסטר


יעל2022
שימו לב! השרשור הזה בן 564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב! 

רוצים לקנות רכב ומתלבטים בין סקודה ייטי לרומסטר.

מבחינת מחיר הרומסטר ממש עדיפה לנו השאלה- למה היא משמעותית זולה יותר מהייטי? העניין הוא נטו נראות וגימור או שגם בביצועים? 

אם האפשרויות מבחינת התקציב זה או ייטי יחסית ישנה (2010) או או רומסטר חדשה יותר 2015 על מה הייתם הולכים ולמה? תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרומסטר הייתה לרוב מכונית צמודה של טכנאים, מכאן שהיא איבדה ערך רב יותר בהשוואה לייטי שנמכרה בעיקר ללקוחות פרטיים. 

 

היו לי את שתיהן - הייטי מכונית ברמה גבוהה יותר, אך אם הפער לפי מה שתיארת, הייתי בוחר ברומסטר החדשה יותר בחמש שנים בהנחה שהיא מיד פרטית ולא בוגרת צי רכב. אם מדובר בבוגרת צי רכב, אז ממליץ בחום לוותר. 

 

לשתי המכוניות אותו מנוע 1.2 ואותו גיר DSG. הגיר הידני שונה, לרומסטר היה גיר עם 5 הילוכים לעומת שישה בייטי. 

 

ממליץ להעדיף מכונית שהייתה בבעלות לקוחות פרטיים בלבד עם היסטוריית טיפולים מסודרת. 

 

שתי המכוניות סופר שימושיות ומרווחות. הרומסטר יושבת על פלטפורמה זולה יותר (החלק הקדמי מבוסס על הפאביה והחלק האחורי על האוקטביה דור ראשון). הייטי מבוססת על פלטפורמת הגולף דור 5 עם מתלה אחורי רב חיבורי ולכן יש לה התנהגות כביש ונוחות נסיעה עדיפות. כמו כן, איכות הגימור בייטי טובה יותר והיא מרגישה מכונית מליגה גבוהה יותר. 

 

אישית אהבתי יותר את הייטי הנהדרת, אך גם הרומסטר טובה מאד. 

 

 

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, menir1 כתב:

החלק הקדמי מבוסס על הפאביה והחלק האחורי על האוקטביה דור ראשון

 

ואני לתומי חשבתי שרק שלישיית טופ-גיר של פעם יודעים לעשות דברים כאלו, בעזרת כלים מכאניים... 🤪

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על הרומסטר הידנית 100 אלף ק"מ ואני ממליץ על הרכב הזה מאוד

הייטי נראית קטנה מדי והמחיר שלה גבוה במיוחד כי היא "ג'יפ", אבל בפועל זה עוד רכב שנראה כמו ולא הדבר האמיתי

 

לשתי המכוניות מנוע 1.2 זהה ולפי הנסיון שלי חייבים לדאוג מפני נזילות שמן ולשים שמן איכותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ בקטנה - יש איזה סקודה ייטי למכירה שאני רואה בסביבה שלי. הוא רוצה עליה 26 אלף והיא משנת 2011.

מדובר ברכב ידני.

הכל נראה מושלם והרכב נראה טוב, אבל מה - הרכב עשה 300 אלף ק"מ.

האם זה שווה בדיקה או שלא כדאי להכניס ראש בריא למיטה מרופטת?

עריכה אחרונה על ידי Dark Muse

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...