Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אני עומד לפני קניית כיריים חדשות ומחפש אינדוקציה (כמובן...).

חבר תיאר לי איך הם נזהרים להניח את הסיר בעדינות ולא לגרור אותו על משטח הזכוכית, כי הזכוכית עלולה להיסדק או להישרט.

 

היה נשמע לי מוזר.

המוצרים האלו לא זולים. היצרן יודע שהם יעמדו בעומסים של סירים מלאים. מה, לא יכולים לשים זכוכית מספיק חזקה/חסינה? אפילו השעון שלי לא נשרט.

חיפוש קל באינטרנט העלה לא מעט תלונות על משטחים שנסדקו (משום מה הרבה מאוד מהם היו מחברת אלקטרולוקס 🤷‍♂️).

 

יש למישהו ידע או ניסיון בעניין?

 

תודה רבה!

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

במשך שנה וחצי שיש לי כיריים אינדוקציה, מעולם לא הקדשתי מחשבה לזה.

פשוט הנחתי את הסירים בזהירות וזהו.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

חפש ביקורות בזאפ ותיראה אם אתה מוצא משהו על הכיריים שאתה רוצה(אפילו על המותג עצמו, מניח שיצא מאותו הבית).

לי היה בכריים קרמיות על השיש זכוכית שבאמת נשברה מעצמה - פעמיים. וגם בזאפ רשום על זה אז אני מניח שזה סוג קצת דפוק.

באינדוקציה על השיש שיש לנו של מידאה עשינו שימוש רחב יחסית במשך שנה שעבדו מעולה.

עכשיו יש לנו אינדוקציה של בוש (לקחתי מההורים) שכן יש להם שריטות, אבל בבית של ההורים שלי הדבר האחרון שאפשר להגיד זה ששומרים על מוצרי חשמל, אז לא יודע אם להאשים את בוש בעניין או לא (ומצד שני, יפה שהן לא נסדקו שם 😅)

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

לנו יש כבר 7 שנים כיריים אינדוקציה של TEKA, בשימוש יום יומי, לא עדין מדי ולא אגרסיבי מדי ואין שום שריטה ושום כלום. המשטח עמיד מאד וכדי לסדוק או לשבור אותו נראה לי שממש צריך כוונה לעשות כך..

 

יכול להיות שצריך להקפיד בהתקנה שהכיריים יוצבו על משטח מפולס ויהודקו באופן שווה כדי שלא יווצר עיוות או מאמץ שבסופו של יום יהפוך לסדק או שבר.

  • אהבתי 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אם תפיל סיר מגובה אולי ישברו.

חוצמזה אתה יכול להשתמש רגיל, כמובן ככל שטיב הזכוכית יהיה גבוהה יותר ככה היא תשרט פחות מבחינת שריטות כאלו שרואים ממש כשהמשטח נקי ומואר, אגב ביוק כמו משטח העבודה...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מעל ל 12 שנה עם כירים חשמליות \ אינדוקציה של בוש וסימנס כיום.

שום בעיה , מתנקה בקלות , אין סריטות \ סדקים ואו ציפים.

מרוצים מאוד !

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 3 שעות, gsi16v כתב:

כמובן ככל שטיב הזכוכית יהיה גבוהה יותר ככה היא תשרט פחות

 

יש דרך לדעת?

זה נמדד באיזושהי צורה?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם (נערך)

איקאה וגם לה קרוזה מזהירים לא לגרור. כ"כ מסובך לא להרוס כלי בישול?

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

הבעיה היחידה היא לכלוך שנדבק ולא יורד בקרצוף רגיל, מצריך שימוש ב-scraper.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באיזור שלי הפסקות חשמל מסתכמות בפחות משעה בשנה.

 

והאמת - כל עוד לא מדובר בתינוקות לא חייבים לאכול חם כל יום כל היום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על התגובות.

מאוד מרגיע לראות שזה לא באמת כל כך קטסטרופלי.

לעניין הפסקות חשמל - מתכנן גריל גז במרפסת. אולי אקנה אחת עם כירת צד (שאף פעם לא כ"כ הבנתי את הקטע בזה...).

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני 11 שעות, arik100 כתב:

אין לכם חשש מהפסקות חשמל?

 

 

תמיד טוב שתהיה בנמצא כירת גז ניידת של אמגזית או משהו דומה... זולה, טובה לטיולים ומהווה גיבוי מצויין למקרה חירום. כפי שצויין לעיל (ואני מאותו אזור של SPERIAL) הפסקות החשמל מסתכמות אולי בשעה ...

לי יש גם גריל גז, היות ואני רומני במוצאי-אני חייב משהו לשרוף עליו חצילים...

  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

יש לנו אינדוקציה של aeg כבר 5 שנים, מעולם לא נזהרנו במיוחד והיו גם כמה נפילות כבדות עליה כנראה במיקום טוב כך שהיא עדיין שלמה.

 

לגבי הפסקות חשמל, פעם אחת נתקלתי בהפסקת חשמל שהייתי מוכרח להוציא את הכירת גז הניידת לבשל אוכל לילדים (תינוקות שצריכים לאכול בדיוק עכשיו).

 

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...