Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אחרי התקנת צמיג חדש,הבחנתי בדליפת אוויר קטנה מאוד

בנקודה מסויימת בין החישוק לצמיג.(הבחנתי בדליפה זו

10-20 דקות אחרי התקנת הצמיג).

הדליפה נראתה כבועות קטנטנות שנראו אודות לחומר הסיכה

שהצמיגאי מורח בשולי הצמיג החדש לפני ההרכבה.

חשבתי שהצמיג לא יושב טוב על החישוק,עקב הרכבה לקוייה,

אז התכוונתי לחזור אל הצמיגאי ביום שלמחרת.

 העניין הוא שביום שלמחרת הדליפה לא נראתה שוב.

מרחתי מים+סבון על האזור אך לא היו בועות,כך שלא יכולתי

לחזור לצמיגאי לגבי דליפה שהיתה וכרגע אינה.

מה ההסבר לתופעה זו?

האם יכול להיות שהדליפה פשוט הפסיקה מעצמה?

ניפחתי ללחץ הדרוש וכרגע הכל נראה תקין,אבל

אני לא יודע איך להתייחס כרגע לעובדה שכן היתה דליפה

והאם היא תחזור מעצם העובדה שהיא הופיעה זמן קצר

אחרי ההרכבה.

תודה מראש לעונים.

 

 

פורסם

בהחלט יכול להיות שהדליפה הייתה רגעית עד שהצמיג התיישב על הגנט.

האם מדובר ברכב אמריקאי? רכבים אמריקאים רבים מגיעים עם גנטים מגנזיום שצבועים בצבע ניקל, לפעמים הצבע ״מתפורר״ בקאנט של הגנט, מה שגורם לבריחת אויר. אם זה המקרה האויר אולי ימשיך לדלוף, והפתרון הוא פירוק הצמיג, ניקוי במברשת ברזל, והרכבה.

המשחה שמורחים על הצמיג לא גורמת לדליפת אויר- להפך- היא ״מחליקה״ את הצמיג על הגנט ועוזרת לו לשבת במקום.

פורסם

שלום צ'ופצ'יק.

אני מודע לעובדה שהמשחה נועדה להחליק את הצמיג על החישוק.

התכוונתי לומר שבלי המשחה לא הייתי מבחין בדליפה(האויר הדולף

ייצר בועות במשחה).

מדובר ברכב ישן אירופאי בעל ג'נטים ללא מגנזיום מצופים ניקל.

על פי המידע הטכני,החישוק עשוי מסגסוגת,מה שנקרא:ALLOW WHEELS.

מה שרציתי לדעת הוא אם התופעה שהזכרתי היא בכלל תופעה מוכרת ואפשרית

(דליפה ריגעית אחרי ההתקנה שמפסיקה לדלוף מאוחר יותר)ועל פי תשובתך אני

מבין שהתופעה מוכרת.

אם הדליפה תחזור,אני מעריך שבדומה לצבע המתפורר שהזכרת,

גם חלודה מתפוררת כנראה יכולה לגרום לזה(חישוק ישן מאוד)ואז נצטרך לבצע

את הפעולות שהזכרת.

תודה על העזרה.👍

 

×
×
  • תוכן חדש...