Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

אחדד... זה לא חדר מדרגות, זה הרחבה ליד הדירות.

ברור שלא מחליף ממ"ד.

אבל ייתכן שבאשקלון ממ"ד זה יתרון ענק, בגוש דן הרבה פחות.

screenshot-www.youtube.com-2022_09.21-21_09_38.thumb.png.8f9c4294c7fed8afc21e2c7ee02d69e0.png

אם קונה בא לבחור נכס הוא ירצה לאור המצב לקנות נכס עם ממ"ד.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא תמיד, זה עניין של סדר עדיפויות ומיקום גיאוגרפי.
למשל ממ"ד פחות מעניין אותי ממרפסת, או ממחסן, או מחניה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא מבין למה לעשות סקר בפורום כשיש לך יד2.
תפרסם עוד דירה למכירה עם מרפסת ותוספת מחיר ותראה האם יש היענות.

  • מצחיק 1
פורסם

דירה בלי ממ"ד מהווה להמון אנשים סיבה לפסילה של הדירה,

הדירה נראית טוב?

הייתי משקיע בדברים קטנים כמו צביעה לדירה, החלפת בתי מנורה של חדרי חקירות לגופי תאורה מאיקאה גם מחירים סבירים וגם מעלה את נראות הדירה,

ניקיון טוב לפני שמגיעים קונים,

והרבה סבלנות 

מתווך בד"כ מבקש בלעדיות לחצי שנה 

בגלל הנושא הזה של תקופת המכירה 

אל תשכח שזה לא לקנות גבינה בסופר...

 דירה זה עסקה של פעם בחיים להמון אנשים 

ודברים קטנים יכולים לשבש אותה 

שיהיה בהצלחה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 45 דקות, SlowRide כתב:

לא תמיד, זה עניין של סדר עדיפויות ומיקום גיאוגרפי.
למשל ממ"ד פחות מעניין אותי ממרפסת, או ממחסן, או מחניה.

עם התגברות סבבי הלחימה, יהיו עוד ועוד קונים שירצו דווקא לקנות דירה עם ממ"ד.

כיום אני לא חושב שזה שיקול מרכזי למזלו של פות"ש. עדיין לא עברנו את נקודת המפנה. סבב הבא או אחריו, זה יראה אחרת בשוק הדירות.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ניסית לפנות למתווך?

אני יודע מה שווים 99% מהמתווכים..

אבל מהניסיון שלי, א. מודעה פרטית ביד 2 נוטה להיאבד איפשהוא גם אם תרענן כל כמה שעות. ב. יש שכונות שאין בהם כמעט פרסום דירות ביד 2 אלא בעיקר דרך מתווכים, מה שגורם למחפשים פוטנציאליים לא לפנות בכלל ליד 2 אלא מראש ללכת למתווכים, מה שמוריד עוד יותר את הרלוונטיות של יד 2 וזה סוג של מעגל שמזין את עצמו.

לא יודע איפה הדירההשלך אבל יש מצב שהיא באיזור כזה.

  • מעניין 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

נתון חשוב זה גודל המרפסת.

במגדלים (לא רק) אלו מרפסות מאוד קטנות, 2 כסאות שולחן קטן ועציצים. אבל יש דירות עם מרפסות של 14+ מ"ר שזה כבר נחמד.

  • אהבתי 1
פורסם

אצל ההורים של אישתי המרפסת פשוט מדהימה 

ומשמשת את כל המשפחה כמעט כל הזמן חוץ מתקופות של גשם או 40 מעלות 

בקיץ בערב נעים 

בבוקר מוקדם נעים

ובעונות מעבר נעים כמעט כל היום 

 

פורסם
לפני 7 שעות, FROGIE כתב:

נתון חשוב זה גודל המרפסת.

במגדלים (לא רק) אלו מרפסות מאוד קטנות, 2 כסאות שולחן קטן ועציצים. אבל יש דירות עם מרפסות של 14+ מ"ר שזה כבר נחמד.

ובהקשר לגודל המרפסת.

אינני יודע אם רוכשים פוטנציאלים יודעים, או אם גם תושבי העיר יודעים. אבל, בעיר משלמים ארנונה על מרפסת בדיוק כמו על חדר. דבר שמתבטא במאות שקלים בשנה.

פורסם
לפני כשעה, Ron Poh כתב:

אבל, בעיר משלמים ארנונה על מרפסת בדיוק כמו על חדר. דבר שמתבטא במאות שקלים בשנה.

אצלנו אם היא לא מקורה זה 30%.


קודם כל יש אנשים שחשוב להם ממ"ד כי גם במרכז מבינים שבכל סבב כמות הטילים אצלכם תלך ותגדל. היום אולי אפשר להסתדר בלי אבל עוד 5 שנים כבר לא.

 

אחר כך יש את אלה שרוצים מרפסת (לדעתי מרפסת של 10 מטר מהסלון שצופה לקיר זה מיותר אבל מרפסת של 60 מטר עם מרחבים זה משהו אחר).

ואחרי כל זה יש את חוסר הודאות במשק והריבית שעולה.

 

כל אחד מאלה מצמצם לך משמעותית את מספר הרוכשים הפוטנציאלי אבל אתה צריך רק רוכש אחד. תבדוק שהמחיר שלך ריאלי (כנס לרשות המיסים ותבדוק בכמה נמכרו דירות דומות באיזור שלך ולא בכמה פרוסמו כי ההבדלים יכולים להיות גדולים. יש לא מעט דירות שמתפרסמות על ידי תפסנים שיורים באויר לראות אם תיפול ציפור ובסוף בכלל לא מוכרים. מפה זה רק סבלנות, מזל והחלטה כמה שווה לך להתפשר.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

כל מרפסת נראית לי חשובה, אם עושים פתרון הצללה ואיזה מאוורר לקיץ אז תמיד נחמד לשבת שמה לאכול איזה ארוחה או סתם לנשום אוויר. לא חושב שחייב שיהיה נוף, זה בונוס טוב.

אבל אתה יכול ללכת על האמצע ופשוט לכתוב במודעה שיש אישורים והכל מוכן רק לשים 90 אלף ויש מרפסת. בכלל תראה שהמודעה שלך עם טקסט מושך ותמונות טובות ולא מהמודעות של הבומרים שכותבים ״דירה, 4 חדרים״ ושמים תמונה של פינה בין קיר לבלטות שבורות.

חוץ מזה אני מצטער בשבילך אבל מאוד מאוד שמח לשמוע שקשה למכור דירות כרגע ושצריך להוריד מחיר ולא שבאים תורים של פראיירים כמו בדרך כלל.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אין ממ"ד, וגם אין מרפסת. 

ברחוב ליד יש דירה שבה יש את 2 אלו. 

מה יימכר? נכון. 

לדעתי מרפסת לא פוסל- אבל הייתי מעדיף מאד עם. כל עוד שאר הנתונים טובים, אין לי פה עילה לפסול את הדירה על זה בלבד.

 

וקח בחשבון דבר פשוט, הרי כל מי שאין לו כסף לדירה קונה אחת בכל זאת מהכסף שאין לו, אז הוא חייב שיהיה לו גם מרפסת וממ"ד ודירה גדולה! יותר משל השכנים כי אם כבר אין כסף לדירה אז שתהיה דירת חלומות, ואחרי הרכישה ייצא להפגין על יוקר המחיה בהפגנה הגדולה של אוגוסט בטרמינל 3.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...