Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני בתהליכי מכירת דירה, כאשר יש ממש מיעוט פונים.

בדירה יש חנייה בטאבו ויש מעלית.

אין ממ"ד ואין מרפסת.

הדירה במרכז הארץ, יש חדר מדרגות פנימי ומוקף קירות בטון ו/או דלתות פלדה, לדעתי פותר את הבעייה של אין ממ"ד

הדירה נמצאת במיקום בסדר היא לא במקום מפואר של העיר אבל גם לא במקום גרוע.

הדירה במצב טוב, לא הכל חדש, אבל אין שום דבר שבור שבאמת מחייב החלפה.

הדירה מוצעת במחיר שהוא דיי בתחום הנמוך של דירות כפי שבדקתי ביד 2.

 

וכאמור, אני תוהה למה מיעוט הפניות, האם בגלל שאין מרפסת?

חלקית הבנתי שאנשים מתלהבים ממרפסת, למרות שאישית אני חושב שהדבר הכי שימושי במרפסת זה רק לתלות כביסה.

בבניין יש רצון להוסיף מרפסות, עלות של 90,000₪, בפועל יש גם אישורים.

אבל... אם אני עושה מרפסת ברור (לי) שמחיר הדירה יעלה בהתאם.

ואם אני מוסיף מרפסת, פתאום יגיעו קונים... אני בכלל לא בטוח.

בגלל שאם נניח  מחיר הדירה 2,500,000 ללא מרפסת או 2,600,000 עם מרפסת... מה עדיף?

 

אז מה אתם אומרים.

חוסר במרפסת, פוסל דירה?

והאם כשיש שני דירות זהות, אחת עם מרפסת והשנייה לא, אבל זאת עם המרפסת עולה 100,000₪ יותר. באיזה דירה הייתם בוחרים?

  • מעניין 1
פורסם

לא יודע לגבי הדירה הספציפית, אבל באופן כללי יש פחות מכירות עכשיו בתקופה של העלאות ריבית והתייקרות המשכנתאות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

העדפה אישית.

לי מרפסת לא חשובה. אחרי 20 שנה עם מרפסת שבקושי עשיתי בה שימוש , עברתי לדירה בלי.

היחידם שמתלוננים הם הכלב והחתולים, פנו לעמותות על הרעה בתנאים. כבר אין להם איפה להשתזף באוגוסט.

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 57 דקות, פינדר כתב:

לא יודע לגבי הדירה הספציפית, אבל באופן כללי יש פחות מכירות עכשיו בתקופה של העלאות ריבית והתייקרות המשכנתאות.

מאמין שזה קשור לזה יותר מאשר למרפסת.

כמו כן, ירידה במחיר תגרור יותר פניות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, D_D כתב:

מאמין שזה קשור לזה יותר מאשר למרפסת.

כמו כן, ירידה במחיר תגרור יותר פניות.

ייתכן שירידה במחיר תגרור יותר פניות.

אך כבר עכשיו אני מוכר במחיר נמוך יחסית, ירידה נוספת זה כבר מחיר זנות.

חוץ מזה, המטרה היא למכור דירה 5 חדרים ולקנות 3 חדרים, ולהשאר עם כסף ביד. אם אני ארד במחיר, אין כל טעם במכירה.

פורסם

חדר מדרגות ופלדלת זה לא מחליף ממ״ד.

 

מרפסת זאת תוספת נחמדה במקרים מסויימים (קומה גבוהה נוף פתוח), או חסרת משמעות (קומה 1 - נוף לשכן).

 

בכל מקרה לדעתי גם אם ערך הדירה במכירה לא יעלה ביותר מעלות המרפסת. זה יכול להוות זרז במכירה, כי לך יש ולאחרים אין.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

אני לא הייתי עובר לבית בלי מרפסת,אחרי שכל החיים גרתי בקרקע. אבל, יש לי מרפסת בלי אף אחד מעלי, וללא, ולא מהצדדים, וללא גג. עם נוף פתוח לטבע.

אחרת אם זה מרפסת לחניה של הבניין או למול שכן. פחות יש חשיבות, אולי כעוד אזור אחסנה, מקום לחיות

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.
  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

דירה בעיר בגוש דן... מה כבר רואים?

רחוב...

 

סתם אנקדוטה.

אני גר עכשיו בדירה בקומה 12 עם מרפסת. הבניין צד שני של הרחוב בן 8 קומות ומאחריו בניינים בן 4 עד 6 קומות.

אולי 2 ק"מ ממני יש עוד בניינים.

למעשה ביום בהיר, באופק מרחוק רואים את הרי יהודה.

בפועל, אני יכול לשבת במרפסת ויש לי פרטיות מוחלטת.

למעשה, אני יושב בסלון.

  • מצחיק 1
פורסם

לא תמידיש סיבה. לפעמים פשוט צירוף הנסיבות (של המוכר ושל המצב בשוק) יוצרים מקרה שלא כדאי למכור או קשה למכור. 

אם אתה סבלני אז המתן מעט ואולי בעתיד יהיה יותר קל. 

מרפסת זה שיקול מאוד אינדיבידואלי. מאוד. הייתי מעדיף דירה שעולה 50-80 אלף יותר אבל עם מרפסת מאשר בלי. אהל זה כל כך אישי שזה באמת חסר רלוונטיות. 

  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

אתה שוקל להוסיף מרפסת כדי למכור? נשמע לי מוגזם.

בלי קשר, ברוב המקרים מרפסת זו תוספת מצויינת שמוסיפה איכות חיים ומעלה את ערך הדירה. אם אתה לא לחוץ למכור עכשיו ושאר הדיירים רוצים להתחיל פרוייקט תוספת למרפסת, לדעתי כדאי.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 19 דקות, Nakamichi כתב:

חדר מדרגות ופלדלת זה לא מחליף ממ״ד.

 

מרפסת זאת תוספת נחמדה במקרים מסויימים (קומה גבוהה נוף פתוח), או חסרת משמעות (קומה 1 - נוף לשכן).

 

בכל מקרה לדעתי גם אם ערך הדירה במכירה לא יעלה ביותר מעלות המרפסת. זה יכול להוות זרז במכירה, כי לך יש ולאחרים אין.

אחדד... זה לא חדר מדרגות, זה הרחבה ליד הדירות.

ברור שלא מחליף ממ"ד.

אבל ייתכן שבאשקלון ממ"ד זה יתרון ענק, בגוש דן הרבה פחות.

הרחבה היא פנימית ומוגנת עם 2-3 קירות של הדירות שעוטפות אותו, נותן הגנה לא פחות מהממ"ד... צד אחד זה המעלית, שני צדדים זה דלתות פלדות לדירות, צד נוסף דלת פלדת לחדר מדרגות.

 

לגבי המרפסת, כפי שציינת ומסכים.

אני לא מצפה להרוויח ממרפסת.

אני מצפה שאם אעשה מרפסת, שיחזיר את ההשקעה, משמע להשקיע 90k ולמכור אפילו ב 70k יהיה בסדר.

 

תודה על החוות דעת, שיהווה זרז.

פורסם

להוציא היתר למרפסת קונזולית לוקח בממוצע 18 חודשים.

תוסיף על זה כמה חודשים טובים לביצוע. 

 

מדובר בהליך ארוך ומסורבל (הסכמות שכנים וכו'). אם זה יהיה בסטיה מתב"ע (וכנראה שכך יהיה) זה גם יהיה כרוך בהיטל השבחה של 50 אחוז מההשבחה התיאורטית שתתקבל.

ולך תדע, מה יהיה מצב השוק כשתסיים את ההליך.

 

נראה לי כמו רעיון לא ריאלי למי שרוצה לממש נכס לצורך נזילות מיידית...

(למען האמת, גם למשקיע הייתי יכול להמליץ על רעיונות טובים יותר ל-100 אש"ח מאשר מרפסת).

אם אתה צריך את הכסף - קח סוכן נדל"ן טוב וחרוץ, ותמקסם את מה שניתן לקבל על הנכס במצבו הנוכחי.

 

 

 

  • אהבתי 3

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...