Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, omricn כתב:

הוספת פה נתון שלא היה קיים בתגובות האחרונות שלך. אז יש לך דירה בבעלותך שאתה מוכר + אתה כרגע מתגורר בדירה אחרת? אזי כל הטיעון שלך לגבי למכור ולהפסיד וכו' וכו' קצת מוזר לי כי מהיכן לך האופציה למכור דירה כשאתה כבר מתגורר בדירה אחרת?... סליחה אם זה מעט חטטני אבל הטיעונים שלך למחירי השוק, קבלנים וכו' מחייבים שקיפות.

אני גר כעת בדירה יחד עם אמא, דירה שלה. 

 

בבעלותי דירה אחת בלבד, שכעת מושכרת. המטרה למכור אותה ולקנות דירה קטנה שמתאימה למגורי יחיד.

והנה הושלמו החורים...

  • אהבתי 2
פורסם

אם לא תצליח למכור במחיר טוב עבורך תשכיר, תשכור ותישאר עם תזרים פאסיבי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 57 דקות, Ron Poh כתב:

 

 

זה שהדירה לא נחטפת, לא ייגרום לי להוריד משהו מהמחיר, זה לא שאני הולך לעשות רווחים ולהינות מהכסף.

מוכר דירה 5 חדרים שגדולה לצרכי, קונה דירת 2 או 3 חדרים.

 

 

בטח שלא תמכור, אתה ב-5 חדרים, אם המצב היה הפוך, 3 חדרים והיית צריך עוד חדר, היית מוכר גם אם זה היה קצת הפסד ולוקח משכנתא יותר גדולה.
אולי לך אישית זה לא משנה כרגע, אבל יש המון משפחות שזה כן ישפיע עליהן, ובסוף כן יורידו מחירים כדי להחליף דירה.

פורסם

אצלי יש כמה דברים שהם חובה בדירה:

1. חניה מקורה רגילה, כלומר לא מכפיל או רובוט כלשהו.

2. מעלית.
3. ממ"ד.

4. מרפסת.

 

זה אמנם מסודר לפי סדר, אבל לא אגור בדירה ללא אחד הסעיפים.

מחינת מרפסת: כרגע יש לנו מרפסת 10 מטר (בערך 4*2.6), עם דשא סינטטי, נדנדה זוגית, מנגל גז, 2 שולחנות קפה ומלא צעצועים של הילדים. בימים חמים פותחים בריכה קטנה (כמה סנטרימטרים של מים גורמים להמון כיף אצל הילדים).

המרפסת הזאת הצילה אותנו בקורונה ובלי קשר, משתמשים בה כל יום כחלק אינטגרלי מהבית. יש לנו גם מסך שיורד שמגן מהשמש ומגשם.

 

מבחינת ממ"ד: בערך פעם בשנה יוצא לנו להשתמש בו לכשבוע+ (ברמת גן).

יש ספה שנפתחת למיטה וככה הילדים והאישה (השניה) ישנים בה.

המחשבה על להעיר אותם ולהוציא אותם לחדר מדרגות/מרתף באמצע הלילה נשמע כמו סיוט גרוע.

 

** במצבך לא הייתי ששה להוסיף מרפסת, שכן אם אני לא טועה זה מרחיק את החלום לתמא ומוסיף זמן וסירבול למכירה כרגע,  כן הייתי מציינת במודעה שיש פוטנציאל להוספת מרפסת.

 

  • אהבתי 1

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

בנית מרפסת זה לא כזה פשוט 

אנחנו רצינו להתחיל את התהליך (בסוף ירדנו מזה)

במקרה בטוב המרפסת מוכנה אחרי שנתיים

במקרה הרע זה נתקע על אישורים של שכנים 

שלא מוכנים לאשר לך מרפסת כל עוד להם לא תהיה מרפסת רק שהם לא מוכנים לשלם 80 אלף כי הם טוענים שזה יקר וזה לא אמור לעלות יותר מ20 אלף (נו אז תביאו...)

.

פורסם

לא אמורה להיות בעיה של מרפסת.

הבניין כבר קיבל אישור. צד אחד עשה, הצד השני שבו הדירה שלי לא עשה.

לא עשינו בגלל שיותר מחצי הדיירים לא רצו לעשות, בגלל שבמקרה כזה עלות יסודות ומסגרת המרפסת חלים על מי שעושה והעלות עולה משמעותית.

נכון, שבעתיד כאשר ואם יעשו מרפסת, יחזירו את העלות. אבל מי יודע אם ומתי זה יקרה.

בנתיים, כבר יש רצון לעשות, למעשה נשארו מתנגדים אני ועוד שכן (שתיים מתוך חמש). כך שאם מי שיקנה ממני ירצה מרפסת, על פניו כנראה לא תהייה בעיה.

פורסם

אני מחפש כרגע דירה ואני פוסל המון דירות כי אין מרפסת, ואם זה בניין עם פוטנציאל לבניית מרפסות אני שוקל את זה.

ערך הדירה שלך יעלה בהרבה יותר מעלות המרפסת, ואם אתה אומר שיש כבר אישורים (שלוקחים כשנה-שנה וחצי), כנראה שמישהו פועל חזק בשביל שזה יקרה, וזה יקרה אחרת לא היו סתם מריצים אישורים. אם זה המצב - האם אתה מציין במודעה שהולכים לבנות מרפסת?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, om2 כתב:

בנית מרפסת זה לא כזה פשוט 

אנחנו רצינו להתחיל את התהליך (בסוף ירדנו מזה)

במקרה בטוב המרפסת מוכנה אחרי שנתיים

במקרה הרע זה נתקע על אישורים של שכנים 

שלא מוכנים לאשר לך מרפסת כל עוד להם לא תהיה מרפסת רק שהם לא מוכנים לשלם 80 אלף כי הם טוענים שזה יקר וזה לא אמור לעלות יותר מ20 אלף (נו אז תביאו...)

זה לא שאתה נתקע עם מרפסת לא גמורה. אם אין הסכמות אתה לא מתחיל לבנות. יש מקרים שאפשר לבנות מרפסת תלויה לדירה בודדת בלי השתתפות של שכנים, חוץ מהסכמה שלהם כמובן. אבל זה גם מצריך אישורים ולא כל וועדה תסכים למרפסת בודדת על חזית של בניין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אנחנו ביררנו על מרפסת תלויה. רק אנחנו (ועוד 2-3 שכנים)

עדיין חייב הסכמה של השכנים האחרים. גם אם הם לא רוצים מרפסת

.

פורסם
לפני 14 שעות, om2 כתב:

בנית מרפסת זה לא כזה פשוט 

אנחנו רצינו להתחיל את התהליך (בסוף ירדנו מזה)

במקרה בטוב המרפסת מוכנה אחרי שנתיים

במקרה הרע זה נתקע על אישורים של שכנים 

שלא מוכנים לאשר לך מרפסת כל עוד להם לא תהיה מרפסת רק שהם לא מוכנים לשלם 80 אלף כי הם טוענים שזה יקר וזה לא אמור לעלות יותר מ20 אלף (נו אז תביאו...)

 

 

אנחנו הוספנו מרפסות לבניין לפני כ 3 שנים, הקבלנים לרוב מסכימים לבנות אם מעל  75% מהדיירים משתתפים, ז"א אם יש 32 דירות בבניין, 8 יכולות לא לבנות. לאלו בונים מעקה דמה בשביל שיראה אחיד, הם כמובן צריכים לחתום על אי הבאת התנגדות לבנייה. 

 

 

אני מכיר הרבה מאוד פרוייקטים של הוספת מרפסות, בהם כמעט כל הדיירים למעט דירה אחת או שתיים השתתפו, כי עליה בערך הנכס גבהה יותר מאותם 80 אלף שקל (אצלנו עלה קצת פחות, נדמה לי 65 או 70, מרפסת 16 מ"ר). גם בעלי דירות מושכרות בונים ואחרי זה גובים דמי שכירות גבוהים יותר.

 

 

אצלנו האישורים לקחו סדר גודל של 4 שנים וכמה וועדות, כי היה צריך לאשר חריגה מקווי בניין. זה לא מקרה סטנדרטי, במקרים סטמדרטיים לוקח משמעותית פחות זמן אבל עדיין מדובר בשנה פלוס לדעתי. 

 

הבנייה עצמה מרגע שהקבלן מתחיל לעבוד כ 4-5 חודשים.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 20 שעות, NTL83 כתב:

 

המרפסת הזאת הצילה אותנו בקורונה ובלי קשר, משתמשים בה כל יום כחלק אינטגרלי מהבית. יש לנו גם מסך שיורד שמגן מהשמש ומגשם.

הקדמת אותי :-) 

הקורונה גרמה להמון אנשים להבין שהם רוצים את ה"בחוץ" גם בבית, ודאז היתה נהירה מאוד חזקה לכיוון: בתים פרטיים, דירות גן, גג ודירות עם מרפסות באופן כללי.

מרפסת היום (בדירות חדשה) זה כבר סטנדרט - ובסופו של דבר, רוב האנשים רוצים לחיות במשהו עדכני. בוודאי שיש ערך מוסף לדירה שיש לה מרפסת.

וכן - אני מכיר אנשים (מה זה מכיר ? משפחה !) שיש להם מפרסת בבניין תמ"א למשל, שהיא בדיוק 2 מטר קו ישר לתריסים של השכנה הזקנה ממול - ולמרות זאת, מפיקים ממנה המון אושר וכיף (בין אם זה מתקני כושר קטנים, נדנדה תלויה, אפילו ראיתי במקום אחד קיר טיפוס קטן. יש מקום לרבוץ בו ולשתות כוס בירה ולדבר, או סתם לנשום אויר בחוץ.

2 לקוחות שלי, רק מהחודשים האחרונים, עברו לדירות עם מרפסת - בגלל המרפסת (בערים רחובות ותל אביב). חד משמעית אנשים עוזבים דירות רגילות, טובות ומשופצות - לדירות עם מרפסת.


איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...