Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד ימין X5 2011 3.0, מצד שמאל אימפלה 2015. מישהו יכול להסביר איך התאוצה של שתי המכוניות האלה זהה?

לפי מה שאני מבין, הX5 תצליח "למשוך" הרבה יותר מהר כי היא מגיע למומנט מירבי בזמן הכי קצר, לא? ובנוסף גם הגג שלה (סל"ד הספק מרבי) הוא יותר נמוך.

image.png.1ec569ef045bd0d515e2e015e80e0902.png

אשמח לקצת סדר בראש.

פורסם

תאוצה ממה? 0-100? 100 ל-200? יש עוד המון דברים שמשפיעים,בינהם: משקל, חשוב מאוד, גיר (כמות הילוכים) ו סוג הנעה,אחיזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

וולוו FH16 700 - תמונות - אוטו

למשאית בתמונה יש מעל 700 כ"ס ו-321 קג"מ והיא עדיין עושה 0-100 יותר לאט ממשפחתית ממוצעת. מקווה שזה ממחיש את ההסבר שניתן למעלה :)

 

 

 

לפני כשעה, miatanc כתב:

תאוצה ממה? 0-100? 

כן כתוב בתמונה שהוא שם, 0-100.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתאריך 2.8.2022 בשעה 19:50, ניקו פ. כתב:

וולוו FH16 700 - תמונות - אוטו

למשאית בתמונה יש מעל 700 כ"ס ו-321 קג"מ והיא עדיין עושה 0-100 יותר לאט ממשפחתית ממוצעת. מקווה שזה ממחיש את ההסבר שניתן למעלה :)

 

 

 

כן כתוב בתמונה שהוא שם, 0-100.

תוריד ממנה אבל את הנגרר והיא נוסעת כמו רכב ספורט, חחח. גם בסיבובים אגב היא תהיה לא רעה בכלל בלי הנגרר, יצא לי לראות כבר כמה נהגי משאיות בלי הנגרר שנראה שעושים ממש חיים בכביש כשהמשאית בתצורה כזו. 

פורסם

בוא לא נגזים.
סקניה עדיין לא מצאו דרך לכופף את חוקי הפיסיקה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הוא מתכוון לסרטוני מירצי משאיות אצל הרד-נקס בארה"ב. תענוג גם אני אוהב. בילי בוב מייצר סקאניה 45000 כ"ס שעושה 0-100 של מקלארן. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתאריך 6.8.2022 בשעה 12:08, BRAVO30 כתב:

תוריד ממנה אבל את הנגרר והיא נוסעת כמו רכב ספורט, חחח. גם בסיבובים אגב היא תהיה לא רעה בכלל בלי הנגרר, יצא לי לראות כבר כמה נהגי משאיות בלי הנגרר שנראה שעושים ממש חיים בכביש כשהמשאית בתצורה כזו. 


לא כמו רכב ספורט, אבל היא תגרום לפיקנטו ואפילו מאזדה 3 1.5 ליטרים להחוויר ואולי אפילו לא תדרש לכך מצערת מלאה. ברגע שמוסיפים נגרר למשוואה, הביצועים כצפוי נפגעים משמעותית.

×
×
  • תוכן חדש...