Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האפילוקציות נעזרות גם במשתמשים, אבל לא רק. 

לחלק גדול מהאוטובוסים יש gps, משרד התחבורה מקבל מהם את המידע ומעדכן אותו ומנגיש אותו למי שרוצה בפוטוקול siri-sm.

לפני כשנה הם ביצוע שדרוג של המערכת והיה שיפור גדול, אבל עדיין יש בעיות ואתגרים (שהוזכרו כבר בשרשור).

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

גוגל מאפס משתפרים בהדרגה אבל האמינות עדיין בינונית. זה טוב לתכנוני מסלול וקבלת חלופות, אבל חובה לקחת מקדם ביטחון.

 

הבעיה העיקרית שאני נתקל בה היא אי יכולת להתמודד עם שינויי מסלול זמניים כתוצאה מעבודות, כולל עבודות יזומות ידועות מראש. 

 

בנוגע לחיבור אוטובוסים ל-api - התער של אוקהם. מה יותר סביר - חייזרים סורים עם מיקרוגל, משרד הביטחון ששולט עלינו דרך הסתימות ב-G5 או פשוט בלגן ישראלי מצוי שמעורב בו משרד התחבורה? נכון.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דוגמה מהיום

גוגל מפות אומר אוטובוס ב-09:03. בלי שום יכולת לייב. אפס. 

נכנס לMOOVIT האוטובוס לא קיים בכלל. אין את הקו הזה. 

מחכה בכל זאת והאוטובוס מגיע ב-09:05. 

לא היה לי שום מושג איזו מהאפליקציות צודקת והאם או מתי האוטובוס יגיע גם כששילבתי ביניהן. 

תסכול intensifies. 

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נשמע מוזר, כדי שקו לא יופיע הוא צריך להיות מוסר מהמידע הסטטי. אבל בגוגל מפות הוא מופיע.

יתכן שלא כולם עובדים עם אותה גרסה דאטה. משרד התחבורה מעדכן כל יום, אבל לפעמים עם בעיות, ואז יש דילמה האם להשאר עם הגרסה הישנה או לא...

כיף לעבוד איתם, מומלץ.

  • מצחיק 3
פורסם

משתף שאני בנסיעה עכשיו והולך לאחר איחור של רבע שעה, על מנ שהיה אמור להיות רבע שעה מלכתחילה לפי גוגל מאפס. האוטובוס בא בזמן אבל גוגל פספסו פקק. בנוסף לשאר הצרות, התזמונים לא עובדים בדיוק כמו בוייז עם הערכות זמנים מנותקות מהמציאות 

  • מבאס 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מענין אם גוגל מאפס בכלל משתמשים במידע שיש להם בזמן אמת ומשלבים אותו עם המידע שהם מקבלים ממשרד התחבורה.

 

משרד התחבורה לא חוזה פקקים, הוא רק יודע לדווח את מיקום האוטובוס הנוכחי ואז מחשב את המיקום המתוכנן לאותו זמן ולהגיד בכמה הוא מאחר. זה כמובן לא כולל איחור נוסף שיווצר מפקק שאליו האוטובוס יגיע בעוד 10 דקות (שלא לדבר על חיזוי של עומס שעוד לא קיים בכלל וצפוי להתחיל בקרוב).

פורסם

במקומות שיש בהם עבודות נרחבות (כמו בגשר המיתרים) יש בלאגנים, כמו תחנות שקיימות רק באפליקציות מסויימות כי שינו מספרים וקוי שרדינגר שעוצרים ולא עוצרים בפסאודו-תחנה.

כל מה שאפשר לעשות זה לעמוד ולחכות לקו הרצוי עם עיניים על הכביש...

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

זמני האוטובוסים תמיד יהיו משוערים בגלל פקקים, עיכובים וכו'.
גם במוקד המידע *8787 אין להם תמיד זמנים מדוייקים לכל האוטובוסים.

×
×
  • תוכן חדש...