Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה 2022 - המלצות או דיס המלצות?


איציק1990
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי

 

מחפש המלצות/דיס המלצות ליונדאי קונה 2022 (לא היברדי). ברשותי טיוטה קורולה ואני רוצה לשדרג.

 

השאלה הראשונה היא מבחינת בטיחות. שמתי לב שלרוב הקרוסאוברים הקיימים בשוק, המושב האחורי צמוד לפגש (בשונה למשל מטיוטה קורולה בו יש פגש רחב הרחוק ממושב האחורי). האם זה באמת משנה לגבי בטיחות ? ההגיון אומר שבגלל זה יונדאי קונה  פחות בטיחותית בפגיעה אחורית. הרי אין לו פגש גדול. האומנם?

 

איך הוא מבחינת צריכת דלק? באמת 1 ל15?

 

אשמח למידע,

איציק

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק אמיתית של גרסת הבנזין היא סביב 1:10,  כי מדובר ברכב חזק ( 198 כ"ס ). מי שנוסע יחסית רגוע, כנראה יכול לקבל נתון של 1:12.

צריכת דלק של הדגם ההיברידי כ 1:19 ק"מ לליטר.

תא המטען בדגם הבנזין 375 ל', יותר קטן משמעותית משל קורולה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הבטיחות בשביל זה יש איזורים סופגי אנרגיה ושאר מיני פטנטים כך שעובי הפח או כמות הפח לפעמים פחות משנה.
בקונה בנזין אם תלחץ גם צריכה של 1/10 תהיה אופטימית, ההיברדית חסכונית מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים.

אני לא נוסע הרבה אז ההיברדי לא נצרך עבורי. ולא שווה תוספת של 20k.

 

לגבי המושבים מאחור - זה רחב יותר מהקורולה?

ייכנס 2 כסאות בטיחות + אדם באמצע ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת התורפה של הקונה הוא תא נוסעים מיושן וחוסר במערכות בטיחות כדוגמת  בקרת שיוט אדפטיבית.

נקודת החוזק שלו זה מנוע ה1.6ל טורבו שמציע את הביצועים הטובים בקטגוריה.

אם לא אכפת לך מנתון צריכת הדלק של הרכב הזה ותא הנוסעים נראה לך בסדר אז בהחלט שווה.

במושב האחורי יכנסו שני כסאות בטיחות אבל ללא אדם שלישי באמצע.

לצערי גם אין פתחי מיזוג מאחור וגג שמש.

רכבים אחרים שתוכל לבחון בסגמנט הם הפורד פומה, רנו קפצור סקודה קאמיק ו2008

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם אפשר לשקול יאריס קרוס היברידית שתהיה מאוד חסכונית בדלק אם כי קצת צפופה - בוודאי יותר צפופה מהקורולה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כל הרכבים שאתם מציעים, לא מתאימים לדרישות.  אי אפשר באף אחד מהם להושיב אדם בוגר בין שני מושבי בטיחות, גם לא בצפיפות .

קורולה קודמת רכב  מרווח מאחורה גם יחסית לרכבים משפחתיים אחרים.בשביל הכנסת זוג מושבי בטיחות ואדם ביניהם בצורה נורמלית ובטוחה, צריך רכב בגודל של סיטרואן C5 איירקרוס.

אם אין כוונה לקנות רכב כזה, עדיף להשאר עם קורולה הנוכחית ( החדשה קצת פחות מרווחת מאחורה משום מה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, motior כתב:

וגם אפשר לשקול יאריס קרוס היברידית שתהיה מאוד חסכונית בדלק אם כי קצת צפופה - בוודאי יותר צפופה מהקורולה

לפותש יש מושבי בטיחות.

הדלת האחורית ביאריס קרוס מאד צרה והכנסה והוצאת מושבי בטיחות היא לא קלה.

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

חברים, כל הרכבים שאתם מציעים, לא מתאימים לדרישות.  אי אפשר באף אחד מהם להושיב אדם בוגר בין שני מושבי בטיחות, גם לא בצפיפות .

קורולה קודמת רכב  מרווח מאחורה גם יחסית לרכבים משפחתיים אחרים.בשביל הכנסת זוג מושבי בטיחות ואדם ביניהם בצורה נורמלית ובטוחה, צריך רכב בגודל של סיטרואן C5 איירקרוס.

אם אין כוונה לקנות רכב כזה, עדיף להשאר עם קורולה הנוכחית ( החדשה קצת פחות מרווחת מאחורה משום מה ).

הקורולה היא בקטגוריה אחרת מהקונה וכמובן שהיא מרווחת יותר.

אך נדמה לי שפותש בא לו ג׳יפון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק שלום,

 

ברשותי הרכב המדובר.

 

בטיחות - בד"כ הבעיה שאתה מתאר מתייחסת לרכבי 7 מקומות שבהם השורה השלישית קרובה מאוד לחלון האחורי. אצלי יש עוד  כ- 20 ס"מ בפנים וזה לפני השיפוע, כך שאני לא רואה בעיה.  הכי טוב שתבדוק את זה באולם תצוגה.

 

צריכת דלק (או שמא צריחת דלק?) - הרכב חדש ועוד לא עשה 10 אלף. הבנתי שבסביבות 10 צריכת הדלק משתפרת. אבל כפי שכתבו, אכן צריכת הדלק בין 10-11 בנסיעה מגוונת, ואני עוד שם מצב ECO בפקקים. ריאלית אני מאמין שעם רגל עדינה , אגיע לצריכה של 12-13 ק"מ לליטר.

 

רוחב/תא אחורי - זאת אחת מנקודות החולשה של הרכב. מבוגר ו-2 כיסאות לא ייכנסו (אלא אם הם קטנים וצרים).

גם במקרה זה, אני מציע שתגיע לאולם מכירות עם לפחות כסא בטיחות אחד, תכניס אותו לרכב, ותראה/תתרשם.

 

ועוד כמה תובנות שיש לי על הרכב  (רמת גימור נמוכה עם צמיגים בחתך נמוך) - 

רוב הדברים בהתאם לציפיות. אם אתה רוצה הרחבה - ראה את מבחני הרכב שיש באתרי ה- ONLINE.

 

דברים שעלו אצלי על הציפיות - 

הישיבה מקדימה רחוקה יחסית מהשמשה. מה שאומר שהשמש פחות על הפנים שלך (ויש סוככי שמש מתכוונים גם לרוחב על ציר  - מאד עוזר).

 

נוחות - בניגוד למה שהתנסו, לא הרגשתי שום בעיה עם הנוחות והיא היתה בהתאם לציפיות (עברתי מסיאט איביזה, אז כנראה בכ"ז הגוף שלי כבר רגיל לקשיחות מסויימת) . כל עוד לא נוסעים מעל 30-40 קמש על פסי האטה , אין בעיה. מה שכן, הרכב הגיע עם צמיגים שנופחו מעל המקסימום (50 במקום 33). אחרי שהורדתי את הלחץ למה שצריך - אין בעיה. ייתכן שגם רכבי המבחן היו עם צמיגים שנופחו מעבר למקסימום ולכן הרכבים של הבוחנים לא היו נוחים/קופצניים.

אפשר לבדוק את לחץ הצמיגים בתפריט של הרכב עצמו.

 

דברים מתחת לציפיות -

מתגי חלונות החשמל  - רק אחד יורד/עולה עד הסוף. השאר ידניים (ידעתי שהרכב מיושן, אבל עד כדי כך?).

 

מזגן -  אני צריך לשים על המקסימום כדי שאיכשהו הוא יקרר לי טוב-טוב את הידיים (כי הפתחים נמוכים ולא מקרר את החלק העליון) ורק אחרי איזה 10 דקות מתחילים להרגיש הקלה. חשבתי שזאת אולי בעיה של בריחת גז, אבל לא היתה ירידה בקרור, כך שזה המצב (יחד עם זאת, אם מאד יפריע, אגש שיבדקו).

 

 

וכמובן - אני מציע שתקח נסיעת מבחן כדי לראות אם וכמה אתה מתחבר לרכב. ומומלץ בהתאם לרמת הגימור שאתה רוצה לקנות.

בדגש על בדיקת המזגן.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...