Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מוניות 100% חשמליות ראשונות בכבישי ישראל 🚀

Ford Mustang

MG ZS EV

Nissan Leaf

Skoda Enyaq 80

JAC e-52

 

image.thumb.jpeg.81df3d5febdd7aeb11a16b20a656e654.jpegimage.thumb.jpeg.b5716a352af0ee80dff4c8c9ffa5958e.jpegimage.thumb.jpeg.646ac029553b32fb497074714a489380.jpegimage.thumb.jpeg.fcd1630b825af4e2ebfefc34e056ea6a.jpegimage.thumb.jpeg.4a596abe36c07d03d74870fb8c62a08e.jpeg

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

חדש זה לא. 

כבר כמה חודשים. 

ויש גם את הוריאציה החשמלית של המונית הלונדונית, עם גרנטור פנימי. 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 11 דקות, discoTD5 כתב:

ויש גם את הוריאציה החשמלית של המונית הלונדונית, עם גרנטור פנימי. 

 

כתבתי 100% חשמלי, המונית הזאת לא נחשבת.

פורסם

הליף נצפתה בעבר בראשל"צ ופה היא באילת.

נמכרה לנהג מונית משם או שיש עוד אחת?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

ויש גם את הוריאציה החשמלית של המונית הלונדונית, עם גרנטור פנימי. 

ראיתי לפני יומיים על כביש 5\גלילות - נראה זוועה (באמת, רכב חסר פרופורציות נעימות לעין).

אתמול על מחלף השלום בצהריים ראיתי איזה שיקוץ שנראה כמו "ריקשה" של פעם בצבע שמזכיר כחול\תורכיז מטאלי, חדש לגמרי, חשמלי (!) - עם חבילות של אמאזון וכו' ב"תא המטען" שלו (הבנתי שזה סוג של "רכב חלוקה מקומי"). מן הסתם זה תפס הרבה מאוד תשומת לב מכל מי שהיה מסביב, על המדרכה או על האספלט.
חיפשתי בגוגל ולא הצלחתי למצוא אותו.
יודעים של מי זה ? (מתוך סקרות, לא באמת הולך לקנות :-P )

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הבנתי שקוראים לזה גם "טוקטוק חשמלי".
מצאתי באתר MOVING.CO.IL את התמונה הזו - אני חושב שזה אותו האחד שגם אני ראיתי רק בצבע אחר (ולהערכתי הוא גם היה קצר יותר "סגור", זה נראה ממש פתוח לגמרי גם בתא המטען וגם בתא הנהג).

 

איציק

11.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

^

יש כמה סוגים, כולם מכוערים ואיומים. אבל כ-כלים עירוניים שמבצעים עבודות שליחויות או סחיבת מטענים קלים- יש להם הצדקה (חוץ מזה שלרוב אני רואה את הנוהגים בהם מתנהלים כמו רוכבי קורקינטים, אבל זה עניין אחר). למשל, אני עובד בבורסה בר"ג ושם יש נקודות קורקינטים שיתופיים, שמובאים למקום ע"י שיקוץ כנ"ל.

 

אגב, יש כלים ממש "מודרניים":

 

S8dfbc4809b3841f1bce4b40d18041d9fD.jpg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 30 דקות, איציק נ. כתב:

ראיתי לפני יומיים על כביש 5\גלילות - נראה זוועה (באמת, רכב חסר פרופורציות נעימות לעין).

 

אולי חיצונית היא לא הכי יפה, אבל למי אכפת.

כמונית אני חושב שהיא הטובה ביותר שיצא לי לנסוע בה.

יש חלון בין הנהג לתא הנוסעים, שליטה על מיזוג האוויר, שקעי טעינה, נגישות לנכים וגם מאוד מרווחת (2 ספסלים אחד מול השני, מקום ל6 נוסעים)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מספרים מעודכנים של מוניות 100% חשמליות נכון לעכשיו:

12 יחידות של JAC es2

6 יחידות Nissan Leaf

2 Mercedes EQC 400

2 Ford Mustang

1 Mercedes EQV

1 MG ZS EV

1 Skoda Enyaq 80

1 Volkswagen ID 4

×
×
  • תוכן חדש...