Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נדרש להחליף רכב עקב התרחבות המשפחה האופציות שחשבתי ומצאתי :

1. מיצובישי אאוטלנדר שנת 2016 קמ' סביב 100K במחיר של 95K

2. קיה קארנס דיזל שנת 2018 קמ' 110K במחיר של 86K

3. דאצ'יה לודג'י שנת 2019 קמ' 110Kבמחיר של  55K - מחיר די זול

 

אני נוסע בסביבות 15K בשנה , כאשר נוסעים פעם עד פעמיים ברכב משפחתי מלא.

חשוב לי אמינות הרכב כיוון שבד"כ מחזיק לתקופה ארוכה

לא מפריע גיר רגיל / אוט' 

אם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע, די קשה למצוא רכב טוב בגזרת ה- 7 מקומות כרגע.

 

תודה מראש

 

 

 

 

פורסם

היי, לא הגדרת תקציב.

כמה אנשים זה הרכב משפחתי מלא? 

כמה מושבי בטיחות צריכים להיכנס?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

אל תשכח דבר אחד,

בידוד ברעשים בכל הדאציות שקימות כיום לוקה בחסר,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 11 שעות, mcshmupi כתב:

היי, לא הגדרת תקציב.

כמה אנשים זה הרכב משפחתי מלא? 

כמה מושבי בטיחות צריכים להיכנס?

תקציב עד 100,000 ש"ח מעדיף לרכוש בכמה שפחות, מתחתי את התקציב כי ראיתי שהמצב גרוע 

אנחנו 6 בהרכב מלא, גילאי ילדים 13,11,7,חודש

פורסם (נערך)

בדאצ"יה יש חיסרון של נוחות משמעותית ושל אמינות בעוד כמה שנים. כמה חשובה לך נוחות?

לעומת זאת בחיסכון בדלק תהיה משמעותית מאוד.

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם
לפני 10 דקות, David2540 כתב:

בדאצ"יה יש חיסרון של נוחות משמעותית ושל אמינות בעוד כמה שנים. כמה חשובה לך נוחות?

לעומת זאת בחיסכון בדלק תהיה משמעותית מאוד.

נוחות נסיעה שהרכב קופצני או נוחות של המושבים ?

על מה אתה ממליץ?

לפני 12 שעות, D1winner כתב:

לפי בדיקה לא מעמיקה מידי שעשיתי, הקיה לא אמינה כמו תדמית המותג

יש לי פורטה והיא די אמינה אבל זה דגם אחר...

פורסם (נערך)

זול יותר בכל נוחות הנסיעה באיבזור, בספיגת מהמורות בכביש בנוחות המושבים.

 

ממליץ? על טעם וריח אין להתווכח. תחשוב עם עצמך כמה שווה לך חיסכון תמורת נוחות. מה שכן יש לי להמליץ 1. אם דאצ׳יה שיהיה דיזל 2. תשכור רכב לכמה ימים לפני שאתה הולך על הדאצ'יה כי זה סוג רכב שונה לגמרי ממה שאתה רגיל.

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם
לפני 43 דקות, David2540 כתב:

זול יותר בכל נוחות הנסיעה באיבזור, בספיגת מהמורות בכביש בנוחות המושבים.

 

ממליץ? על טעם וריח אין להתווכח. תחשוב עם עצמך כמה שווה לך חיסכון תמורת נוחות. מה שכן יש לי להמליץ 1. אם דאצ׳יה שיהיה דיזל 2. תשכור רכב לכמה ימים לפני שאתה הולך על הדאצ'יה כי זה סוג רכב שונה לגמרי ממה שאתה רגיל.

תודה

פורסם

מיצובישי אאוטלנדר בחירה מאוד הגיונית. 

סהכ רכב מספיק מרווח ל6 נפשות, צריכת דלק סביב ה1/10 שזה לא נורא לרכב בגודל הזה ואמין מאוד.

אופציה נוספת טויוטה פריוס+ אבל פה כבר צריך הרבה מזל למצוא רכב שמור במחיר שפוי. 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

מתיחה נוספת של התקציב ל 120,000 תביא אותך לדאצ'ה ג'וגר, רכב חדש ומודרני יותר מהלודג'י 
מצד שני, הנה רעיון מעניין (אבל הרכב ישן). יש בו 6 מקומות: 3 מלפנים ו3 מאחור
https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=17&model=1079 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 12 דקות, mcshmupi כתב:

מתיחה נוספת של התקציב ל 120,000 תביא אותך לדאצ'ה ג'וגר, רכב חדש ומודרני יותר מהלודג'י 
מצד שני, הנה רעיון מעניין (אבל הרכב ישן). יש בו 6 מקומות: 3 מלפנים ו3 מאחור
https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=17&model=1079 

אחח זה אוטו טוב, חבל הפסיקו להביא יותר ממנו

פורסם

הייתי באותה התלבטות בדיוק כמוך. קניתי בסוף אאוטלנדר 2017. בסה"כ מרוצה מהרכב. המצב בשוק באמת קטסטרופה.. בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...