Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם 
לאבא שלי יש אופל מוקה שנת 2015 
כאשר מכבים את הרכב המאורר ממשיך לפעול ללא הפסקה , גם אחרי 30ד'
הורדנו מינוס ואז מפסיק לפעול , כשמחזירים ממשיך לפעול 
1. מה זה יכול להיות?
2.האם ניתו ליסוע עם הרכב ככה? - חום מנוע תקין 
3. הוחלפה לפני כחודש משבת מים , האם יש לזה קשר?
 

 

תודה לכולם 

פורסם

 

הוחלף במוסך ריליי חום שהיה שרוף ,  

לפי המוסך הריליי מבצע רק שני שלבים של הפעולה והשלב השלישי לא נכנס לפועלה (לפי המחשב)

מה זה יכול להיות ??

 

תודהההה

פורסם

מצאנו כי חיישן המחובר ישירות למאורר אינו תקין 

המוסך לא מצליח למצא את החלק והפתרון שלו הוא להחליף את כל המאורר 

 

חייב את עזרתכם באיתור החלק 

תודה רבה 

פורסם (נערך)

מצאנו כי חיישן המחובר ישירות למאורר אינו תקין 

המוסך לא מצליח למצא את החלק והפתרון שלו הוא להחליף את כל המאורר 

 

חייב את עזרתכם באיתור החלק 

תודה רבה 

מאורר.jfif

זה המאורר עם החיישן 

בחברה טוענים שלא ניתן לקבל חיישן בלבד 

עלות של כל המאורר מאוד גבוה 

 

אני מאזור הדרום (קריית גת)

עריכה אחרונה על ידי hemiamira
×
×
  • תוכן חדש...