Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שאפשר לעשות Stage1 שמביא ל-140 כ״ס (אולי בהמשך אטפל בזה) ותוספת נאה של מומנט.

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם
לפני שעתיים, For Martha כתב:

ספר הרכב לא מעודכן כל שנה, זה לא רלוונטי (ספר רכב מ-2018 לא רלוונטי יותר). מה שיותר מפתיע הוא חוסר הקוהרנטיות שקיים פה.
חלק משתמשים ב-C2ף חלק ממליצים על C3, היבואן ממליץ על תקנים שונים בין מספר סניפים (נסו אותי, תרימו טלפון לכמה מוסכים מורשים ותקבלו תשובה שונה).

בשורה התחתונה, שימו לב כמה תשובות יש פה שאינן תואמות.
ככל הנראה שארכוש C2 בצמיגות 5w-30.

אגב אייל, אני מנסה להבין למה המלצת על C3 אם אין אזכור כזה עבור מנוע 1 ליטר.

עקב תנאי עומס חום בישראל, עדיף ללכת על  התקנים המחמירים ובצמיגות 5W-30 .

C2 תואם ל A5/B5 - מכוון יותר לחסכון בדלק.
C3 תואם ל A3/B4 - מכוון יותר להגנה על עומסי מנוע, בלאי וחום.

לכן כנראה "יונדאי שופ" המליצו כי השמן המתאים הוא PAO C3 של KIXX .
 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

במנוע שלך בטח. אם היה אפשר לקנות את הדגם המסורס בהנחה גדולה, אז בכלל.
תסתכל איזה שיפור יכולת לעשות רק תוכנתית, כמובן למישהו שמבין את ההשלכות וחשיבות טיפול ואיכות חלפים/נוזלים.

2022-05-27_9-42-26.thumb.png.8b7cfb69a69598cafa4d7e3a29abb464.png

 

בחדש עוד לא ראיתי משהו, אבל ברגע שמהמפעל קיים קליברציה ל-120 כ"ס, זה הכי פשוט ;)

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, For Martha כתב:

ספר הרכב לא מעודכן כל שנה, זה לא רלוונטי (ספר רכב מ-2018 לא רלוונטי יותר). מה שיותר מפתיע הוא חוסר הקוהרנטיות שקיים פה.
חלק משתמשים ב-C2ף חלק ממליצים על C3, היבואן ממליץ על תקנים שונים בין מספר סניפים (נסו אותי, תרימו טלפון לכמה מוסכים מורשים ותקבלו תשובה שונה).

בשורה התחתונה, שימו לב כמה תשובות יש פה שאינן תואמות.
ככל הנראה שארכוש C2 בצמיגות 5w-30.

אגב אייל, אני מנסה להבין למה המלצת על C3 אם אין אזכור כזה עבור מנוע 1 ליטר.

ספר הרכב שלך! הוא הרלוונטי.

לכן המלצתי שתבקש אחד כזה מהיבואן.

מה שרשום שם זה הנכון.

פשוט שלח צילום של עותק הרשיון רכב שלך ליבואן ותקבל אחד כזה

לגבי המוסכים, ישנם כאלו אפילו שלא מקפידים על תקן אז זה לא מדד מה הראשון או השני אומר

עריכה אחרונה על ידי roy007
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, ליין מן כתב:

עקב תנאי עומס חום בישראל, עדיף ללכת על  התקנים המחמירים ובצמיגות 5W-30 .

C2 תואם ל A5/B5 - מכוון יותר לחסכון בדלק.
C3 תואם ל A3/B4 - מכוון יותר להגנה על עומסי מנוע, בלאי וחום.

לכן כנראה "יונדאי שופ" המליצו כי השמן המתאים הוא PAO C3 של KIXX .
 

 

אייל.

תודה אייל, אבל אשמח לראות התייחסות ל-C3 איפשהו בהמלצות המצורפות פה

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

×
×
  • תוכן חדש...