Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש מכונית משפחתית יד שניה שמתאימה גם לחמישה נפשות. מה שחשוב לי זה בעיקר אמינות בטיחות באגז' גדול וחסכון בדלק. התקציב שלי עד 30000.

ראיתי סוזוקי sx4 שעולה 29500 ולעומת זאת יונדאי i30 וקאיה סיד שהמחיר שלהם באזור ה22-24 אלף. השאלה היא מה היתרונות של הsx4 והאם שווה להשקיע את ההפרש שביניהם?

תודה רבה!

פורסם

זוג ושלושה ילדים. ביום יום נסיעות קצרות בתוך העיר. פעם בשבועיים בערך נסיעות בין עירוניות ארוכות של 200 ק''מ

פורסם (נערך)

לדעתי זה לא ממש אותו סגמנט. סוזוקים בארץ נהנים מהילה של אמינות, אבל בתכלס חוץ מהג'מני וה-GV זה רכב סתמי ול-5, קטן. ההאצ' גם בקושי מאפשר איכסון.  בעיר לא משנה הרבה ויש יתרון בחניות, אבל מחוץ לעיר ה-I30 לדעתי מרווח ונוח משמעותית. יותר איבזור, גם יאפשר לך לעלות שנתון. מה שכן, בהחלט ישתה יותר דלק בעיר.  

יש CW עם הרבה מקום איכסון. לא מכיר את ההיצע. 

לאחרונה שכרתי SX4 והרגיש לי כמו סופר מיני עם מנוע חלש. נסע מ-א ל-ב. 

 

עריכה אחרונה על ידי אבנר.אלקיים
פורסם (נערך)

כמי שהחזיק SX4 משך 12 שנה הדעה שלי שונה לגמרי: רכב מוצלח במיוחד, אמינות מושלמת, בגאז' עצום (מעל 500 ליטר עם פתח רחב) בדגם הסדאן, והחל מאמצע 2009 (דגם 2010) מנוע 120 כ"ס מעולה, אם כי השילוב עם תיבת 4 הילוכים לא הכי חסכוני. מצד שני, לפי התאור הנסועה לא גבוהה, כך שצריכת הדלק היא פרמטר לא משמעותי.

 

הבעיה מבחינת פות"ש היא המקום בספסל האחורי: אם מדובר במושבי בטיחות צריך לבדוק התאמה, שעלולה להיות בעייתית. אם הילדים קצת יותר גדולים אין בעיה, המכונית לא תהיה צפופה מכל משפחתית סטנדרטית.

 

@אבנר.אלקיים אני מסופק האם שכרת לאחרונהSX4, כי האחרונות עלו לכביש ב-2014.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי פיאט טיפו תהיה עדיפה על SX4 ישנה.
לסוזוקי יש שוק חזק ולכן ב30 אלף כנראה תמצא רכב בן 11-12 שכבר עבר לא מעט ידיים וקילומטראז מצד שני אם תחפש פיאט טיפו תוכל למצוא רכב צעיר פי שתיים בן 5-6 שנים.
גם כן הטיפו הוא רכב אמין להפליא בניגוד לדעה הרווחת על פיאט, המנוע שיש ברכב זה מנוע אטמוספרי ותיק ואמין והגיר הוא גיר אייסין 6 הילוכים (טויוטה) אמין ונעים.

בנוסף הטיפו תהיה טובה יותר כמעט בכל אספקט בהשוואה לSX4 והכי חשוב לפות"ש ספסל אחורי מרווח ורחב יותר ואם מדברים על הסטיישן אז גם בתא מטען ענק.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 18.5.2022 בשעה 13:00, Gavrik כתב:

לדעתי פיאט טיפו תהיה עדיפה על SX4 ישנה.
לסוזוקי יש שוק חזק ולכן ב30 אלף כנראה תמצא רכב בן 11-12 שכבר עבר לא מעט ידיים וקילומטראז מצד שני אם תחפש פיאט טיפו תוכל למצוא רכב צעיר פי שתיים בן 5-6 שנים.
גם כן הטיפו הוא רכב אמין להפליא בניגוד לדעה הרווחת על פיאט, המנוע שיש ברכב זה מנוע אטמוספרי ותיק ואמין והגיר הוא גיר אייסין 6 הילוכים (טויוטה) אמין ונעים.

בנוסף הטיפו תהיה טובה יותר כמעט בכל אספקט בהשוואה לSX4 והכי חשוב לפות"ש ספסל אחורי מרווח ורחב יותר ואם מדברים על הסטיישן אז גם בתא מטען ענק.

מצד שלישי, כשתרצה למכור פיאט טיפו, אף אחד לא יתקשר אליך. לעומת זאת סוזוקי בנתונים סבירים נחטפת מהר...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

 כמו שראינו בלא מעט מקרים אי אפשר לנבא סחירות עתידית.
במיוחד כשרוכשים רכב ישן וזול ב30 אלף שקל אז לא הייתי קונה רכב מיושן, בלוי יותר ונחות בתקווה שבעתיד כשארצה למכור אותו הוא יהיה שווה 10-20% יותר.

 

פורסם
בתאריך 13.5.2022 בשעה 15:57, sperial כתב:

 

 

בתאריך 13.5.2022 בשעה 15:57, sperial כתב:

אני מסופק האם שכרת לאחרונהSX4, כי האחרונות עלו לכביש ב-2014.

בישראל. אני שכרתי בהונגריה, רכב משנת 2019 אאל"ט. בעבר שכרתי מודל ישן יותר בפולין (לא סגור על השנתון) וזו הבסיס להתרשמות שרשמתי.

כיום ממשיך להיות משווק שם בתור SX4 S-Cross. לא חושב שיש סדאן, זה 5 דלתות.

פורסם (נערך)

S-cross הוא הרכב המוכר אצלנו כסוזוקי קרוסאובר. נכון שהוא נושא על גבו גם את התווית "SX4", אולם מדובר בדגם שונה בתכלית מה-SX4 המקורי, אשר שווק מ-2006 עד 2014 (וזכה לשדרוג משמעותי בדגם 2010, שעלה לכביש החל באמצע 2009). ה-SX4 המקורית אכן התאימה להגדרה של "משפחתית קטנה" (אם כי בדגם 4 הדלתות בגאג' גדול מאוד), הקרוסאובר, באורך למעלה מ-4.30 מ', ממש לא דומה לסופרמיני.

 

דרך אגב, איזה מנוע היה ברכב ששכרת? לפי קריאה ברשת יש גרסה עם מנוע ליטר, איני יודע האם היא משווקת בהונגריה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...