Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג׳ו 208, 2017


Liranyechiel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, סטודנטית מחפשת רכב מיני, אמין בעל חלפים זולים, ושלא רואה מוסך הרבה. קיבלה הצעה לפיג׳ו 208 שנת 2017 . 

לפי החיפוש ברשת יש תגובות מעולות על הרכב ורציתי לשאול אתכם כמקצוענים מה דעתכם בנושא ? 

אגב כל הצעה לרכב בקריטריונים האלה ובטווח מחירים של עד 30-35 אלף יתקבלו בברכה . 

תודה מראש ! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לעבור על השרשור על הרצועה שיש בפורום הכללי.

להבדיל ממשה שממהר לפסול (ובלי להסביר למה) לא בטוח שהייתי פוסל את ה-208 על הסף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

208 זאת סופר מיני, מיני זאת קטגוריה קטנה יותר כמו קיה פיקנטו.

 

הפיגו מציעה נוחות טובה, מנוע טורבו כך שיש ביצועים טובים מהמתחרות היפנים והוקריאנים ונוחה מהם.

כדאי לחפש ברמת אבזור אקטיב הבכירה.

הגיר עצמו יפני אמין.

הבעיה היא ברצועת טיימינג, הדור הראשון יכל להתפורר ולגרום לסתימה, וכך לצריכת שמן.

דור שני אמור להיות עמיד יותר, אבל ההמלצה היא חלפת הרצועה כול 60 אלף ק"מ או 4 שנים.

תבקשי קודם לראות האם הוחלפה הרצועה בריקול שהיה ב2020 או בכלל האם הוחלפה.

אם לא, קיים סיכוי שהרצועה במצב לא טוב.

אם את גרה במרכז, ומצאת רכב, הייתי נגש עם הרכב למוסך גבע או אורן שירותי רכב לבדיקת העניין.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ביצועים ונוחות פחות משחקים תפקיד, הרכבים הללו אופציה למעט הספלאש אם הוא מתכוון לרכב משתנון 2017.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yulianx כתב:

208 זאת סופר מיני, מיני זאת קטגוריה קטנה יותר כמו קיה פיקנטו.

 

הפיגו מציעה נוחות טובה, מנוע טורבו כך שיש ביצועים טובים מהמתחרות היפנים והוקריאנים ונוחה מהם.

כדאי לחפש ברמת אבזור אקטיב הבכירה.

הגיר עצמו יפני אמין.

הבעיה היא ברצועת טיימינג, הדור הראשון יכל להתפורר ולגרום לסתימה, וכך לצריכת שמן.

דור שני אמור להיות עמיד יותר, אבל ההמלצה היא חלפת הרצועה כול 60 אלף ק"מ או 4 שנים.

תבקשי קודם לראות האם הוחלפה הרצועה בריקול שהיה ב2020 או בכלל האם הוחלפה.

אם לא, קיים סיכוי שהרצועה במצב לא טוב.

אם את גרה במרכז, ומצאת רכב, הייתי נגש עם הרכב למוסך גבע או אורן שירותי רכב לבדיקת העניין.

תודה רבה על התשובה המפורטת, בגדול אם הרכב עבר החלפה של רצועת טיימינג היית ממליץ ללכת עליו ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במידה והרכב הגיע עם רצועת טיימינג דור ראשון, זה מה הסיבה להחלפה, אם כתוצאה מהתפוררות יכולה להיות צריכת שמן.

אם לא הייתה תקלה והיא הוחלפה בריקול ואין צריכת שמן מאז יכולה להיות אופציה.

אני הייתי מעדיף לרכוש רכב עם רצועת דןר שני שהגיעה החל מ2017, אך יתכן שבנים הללו עדיין היה דור ראשון.

קל לראות את הדור, כשפותחים פקק שמן רואים אותה.

דור ראשון ניראה כמו קשקשים של נחש.

דור שני ניראה חלק.

ככה ניראה דור ראשון:

images.jpeg.jpg.17b324e37390473eab6d5f0bbe53027c.jpg

דור שני חלק:

OESAA-Hub-Fig-2-21.thumb.jpg.9dd7e081ce65792035a9e0add1ef07a5.jpg

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהגדרה המרכזית ציין פותח השרשור שהוא רוצה לקנות רכב שלא רואה מוסך (כמובן למעט טיפולים שוטפים), מכל השרשורים כאן על מנוע ה1.2 זה נראה שגם אם הוא יחליף רצועה השקט ממש לא בטוח.
אני למרות הנוחות והמרווח הייתי מתרחק (שוב אלא אם אתה מוכן נפשית לתחזוקה יותר קפדנית ותכופה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה סיכון מסוים.

מצד שני אפשר למזער סיכונים ולהנות מרכב טוב יותר מהאופציות היפניות/קוריאניות.

להחלטת פותח השירשור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, llaavvii כתב:

בהגדרה המרכזית ציין פותח השרשור שהוא רוצה לקנות רכב שלא רואה מוסך (כמובן למעט טיפולים שוטפים), מכל השרשורים כאן על מנוע ה1.2 זה נראה שגם אם הוא יחליף רצועה השקט ממש לא בטוח.
אני למרות הנוחות והמרווח הייתי מתרחק (שוב אלא אם אתה מוכן נפשית לתחזוקה יותר קפדנית ותכופה).

תשמע מדובר בסטודנטית שלא כלכך מעדיפה לבקר במוסכים (למעט טיפולים שנתיים כמובן), גם מבחינת הזמן שזה דורש וגם מבחינה כלכלית כמובן .. 

לפי התגובות ביד 2 וגם באינטרנט עושה רושם שהפיג׳ו עונה על הדרישות האלה אלא אם כן אני פספסתי משהו בדרך . 

הרכב הקודם היה סיריון והוא היה מצויין אבל לצערי עבר תאונה וטוטאל לוס, מה אתה היית ממליץ לפי הדרישות ועדיין עומד בתקציב של 30-35 אלף ? 

לפני שעתיים, yulianx כתב:

הבעיה במידה והרכב הגיע עם רצועת טיימינג דור ראשון, זה מה הסיבה להחלפה, אם כתוצאה מהתפוררות יכולה להיות צריכת שמן.

אם לא הייתה תקלה והיא הוחלפה בריקול ואין צריכת שמן מאז יכולה להיות אופציה.

אני הייתי מעדיף לרכוש רכב עם רצועת דןר שני שהגיעה החל מ2017, אך יתכן שבנים הללו עדיין היה דור ראשון.

קל לראות את הדור, כשפותחים פקק שמן רואים אותה.

דור ראשון ניראה כמו קשקשים של נחש.

דור שני ניראה חלק.

ככה ניראה דור ראשון:

images.jpeg.jpg.17b324e37390473eab6d5f0bbe53027c.jpg

דור שני חלק:

OESAA-Hub-Fig-2-21.thumb.jpg.9dd7e081ce65792035a9e0add1ef07a5.jpg

תודה רבה על ההסבר !

אני אבדוק את העניין, פשוט קיבלתי הצעה לפיג׳ו 208 שנת 2017 ב30 אלף ואמרתי שאני אשאל אנשים שיותר מבינים בנושא מה דעתם .. 

ושוב תודה רבה על העזרה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה על איזה רכב תלך, תבקש קודם דוח סליקה, והיסטורית טיפולים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק 208 שנתון 2017 כבר 3 שנים.

 

מטפל בגבע.

 

רצועה הוחלפה לפני 3 חודשים בעלות של כאלפיים ש"ח.

 

למעט האמור רק טיפולים שנתיים.

 

רכב נוח עם VFM.

 

יכול רק להמליץ בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק פיז'ו 208 2015 קרוב ל 4 שנים.

למעט החלפה יזומה של רצועת טיימינג אצל גבע - אפס בעיות.

רכב חסכוני, נח מאוד, באיכות בנייה אירופאית.

ממליץ להקשיב לבעלי ניסיון עם המודל ולא לאלו שיורים על אוטומט - 'רק יפני!!'

המקובעים יקנו יפניות בנות 10 ב30k ולך יהיה רכב משנתון גבוהה במחיר נמוך.

כל רכב רואה מוסך אם לא מטפלים כראוי.

 

כמו יובל גם אני ממליץ בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 14.5.2022 בשעה 23:13, TORNADO כתב:

מחזיק פיז'ו 208 2015 קרוב ל 4 שנים.

למעט החלפה יזומה של רצועת טיימינג אצל גבע - אפס בעיות.

רכב חסכוני, נח מאוד, באיכות בנייה אירופאית.

ממליץ להקשיב לבעלי ניסיון עם המודל ולא לאלו שיורים על אוטומט - 'רק יפני!!'

המקובעים יקנו יפניות בנות 10 ב30k ולך יהיה רכב משנתון גבוהה במחיר נמוך.

כל רכב רואה מוסך אם לא מטפלים כראוי.

 

כמו יובל גם אני ממליץ בחום.


כל כמה זמן בערך צריך לבצע את ההחלפה ? 

האמת לפי התגובות על הרכב החיסרון היחידי שלו זה השוק הבעייתי והירידת ערך .. 

העדפתי לשאול כאן בפורום לקבל חוות דעת יותר מפורטת על הרכב .

ותודה לך  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...