Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאיציק הגדול ולכולם .

אני צריך להתקין באיזה סיטרואן AX שעון חום מכני .

אני צריך טיפ איך לעשות את זה .

אין לי שום כניסה לחבר את היונית של השעון כי היא תפוסה ע"י היונית של המאוררים.

 

למישהו יש רעיון או ראה באיזה מקום איך עושים את זה .

 

תודה

פורסם
שלום לאיציק הגדול ולכולם .

אני צריך להתקין באיזה סיטרואן AX שעון חום מכני .

אני צריך טיפ איך לעשות את זה .

אין לי שום כניסה לחבר את היונית של השעון כי היא תפוסה ע"י היונית של המאוררים.

 

למישהו יש רעיון או ראה באיזה מקום איך עושים את זה .

 

תודה

 

1. אתה יכול לקנות שעון חום חשמלי, עם יוניט (ומתאמים) וכל הסיפור.

2. אתה יכול לקנות שעון חום לרנו אקספרס (מגיע שעון חשמלי עם SENSOR חיצוני שמוברג על המנוע, כמו במכוניות לפני 7000 שנה - זה עובד)

3. שעון מכאני זקוק ל SENSOR ? עד כמה שראיתי, בשעון מכאני יש מעין חוט ארוך (כמו טרמוסטט) שאינו זקוק ל SENSOR...

 

חבר קרוב שלי התקין אצל חשמלאי שעון חום ב 205 (שעון חשמלי עם יוניט שמתחבר לבית הטרמוסטט, זהה ל AX) - בכל מקרה לא מדובר על שעון מכאני.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אתה צודק בשעון מכני אין סנסור

יש קצה מנחושת שנראת כמו טרמוסטט.

 

אני לא ראיתי מקום שאפשר לחבר יונית בבית טרמוסטט ב AX .

אולי אפשר לקנות שעון חשמלי ולהתחבר ליונית הקיימת ,נראה לך אפשרי ?

פורסם
אתה צודק בשעון מכני אין סנסור

יש קצה מנחושת שנראת כמו טרמוסטט.

 

אני לא ראיתי מקום שאפשר לחבר יונית בבית טרמוסטט ב AX .

אולי אפשר לקנות שעון חשמלי ולהתחבר ליונית הקיימת ,נראה לך אפשרי ?

 

אינני חושב שאפשר להתחבר ליוניט הקיימת... מה שכן אפשר לעשות הוא להתחבר לפלנג' של המנוע דרך בורג ניקוז האויר (להוציא את הבורג ובמקומו לשים את הסנסור), אצל חבר שלי ב 205 חשמלאי עשה לו את זה בקלות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...