Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הרכב האייקוני DMC12 חוזר לחיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אי שם בשנות השמונים הגיעה סדרת סרטים בשם "בחזרה לעתיד"

מי לא ישכח את הרכב האייקוני דולוריאן שמפציע כאשר דוק בראון פותח את הדלת של הטריילר ומתוך העשן מפתיעה

אחת המכוניות המדהימות שיש - דולוריאן.

כן כבשה את הדמיון של כל מי שצפה בסרט הראשון כבר והפכה להיות הפוסטר השולט בעיני רבים אצלם בקיר החדר.

האמת אין כמעט אדם שלא התאהב ברכב ואיך לא? גוף מפלדת אל חלד וכנפי שחף - קנו את כל האנשים.

האמת שרכב ספורטיבי הוא לא היה עקב כל מה שקרה בתהליכי היצור והמנוע העצל של רנו v6  מעולם לא גרם לו להתנהג כרכב עם יומרות ספורטיביות.

אבל מי לא אוהב את הרכב? והעולם המשיך להצביע בידיים והרגליים ומחירי הרכבים האלה אפילו שהם משומשים גורפים עשרות אלפי דולרים.

אחת הגיעה לישראל בחצי השנה האחרונה ואפשר לראותה לפעמים במפגשי IMC.

פתאום נתקלתי בכתבה שהרכבים יחזרו לחיים בדגם חשמלי.

נשמע מעולה האמת :) תן עדכון למרכיבי הרכב ומעט לפנסים וכמובן עם רכיבים חשמליים ותקבל רכב (לדעתי) גם יפה וגם עם הילה מהסרטים.

אז מקווה שאגן תקום לתחיה הדולוריאן בצורתה החשמלית וכמובן יפה מטסלה היא אכן הרבה יותר מושכת אז אחזיק אצבעות.

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rkx3brdj9

 

קדימון

 

 

dmc12.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 1

קובי

:-)

פורסם
לפני שעתיים, kobi_g כתב:

נשמע מעולה האמת :) תן עדכון למרכיבי הרכב ומעט לפנסים וכמובן עם רכיבים חשמליים ותקבל רכב (לדעתי) גם יפה וגם עם הילה מהסרטים.

יונדאי עשו הסבה דומה עם אחד הדגמים שלהם משנות ה80.

 

אז אם זה נראה כמו שזה נראה על יונדאי מהתקופה שהיא הייתה נחשבת לרכב זול ועלוב, אז תחשוב איך דבר כזה ייראה על דלוריאן.

 

 

לדעתי דלוריאן צריכים להשאיר מהדגם המקורי רק את הרעיון הכללי עם קווי עיצוב, ולתכנן רכב חדש לגמרי שרק נראה מרחוק כמו הדלוריאן המקורית.

 

לדעתי זה ייראה מטורף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

 

 

לדעתי דלוריאן צריכים להשאיר מהדגם המקורי רק את הרעיון הכללי עם קווי עיצוב, ולתכנן רכב חדש לגמרי שרק נראה מרחוק כמו הדלוריאן המקורית.

 

לדעתי זה ייראה מטורף.

זה מה שהם עושים :)

אם שמת לב לפרומו שמרו על הצללית והכנפים (סליחה הדלתות) 🤣

ואכן בתור רכב חשמלי עם צללית ומראה כזה ההצלחה יכולה להיות מטאורית ולהשאיר מאחור את טסלה מודל 3 הרחק.

קובי

:-)

פורסם
לפני 38 דקות, mh53 כתב:

מה קשור טסלה מודל 3 לדלוריאן? למה לדחוף בכל מקום משפחתית חשמלית? 

הבאתי את טסלה מודל 3 כדגם של רכב חשמלי "אמריקאי" (אפילו שחלק מגיע כבר מסין ובקרוב גם מגאמניה בנוסף לארה"ב)

כי אם הדולוריאן תיוצר היא תגיע גם מארה"ב

אזי הבחירה תהייה בין שני כלי הרכב החשמליים האלה.

ומה לעשות שכל היצרנים עוברים לחשמליות :( ותוך כמה שנים רק חשמליות יהיו הבחירות לצערנו.

קובי

:-)

פורסם
לפני 8 דקות, kobi_g כתב:

הבאתי את טסלה מודל 3 כדגם של רכב חשמלי "אמריקאי" (אפילו שחלק מגיע כבר מסין ובקרוב גם מגאמניה בנוסף לארה"ב)

כי אם הדולוריאן תיוצר היא תגיע גם מארה"ב

אזי הבחירה תהייה בין שני כלי הרכב החשמליים האלה.

ומה לעשות שכל היצרנים עוברים לחשמליות :( ותוך כמה שנים רק חשמליות יהיו הבחירות לצערנו.

זה כמו שתשווה היום בין פרארי לאלפה

כי שתיהן מגיעות מאיטליה ומה לעשות שתייהן עם מנועי בנזין וצריך לבחור בין שתייהן

 

טסלה מודל 3 זה משפחתית לא יקרה, פה מדובר על רכב ספורטיבי - זה שהמנוע שלהן חשמלי זה לא אומר שצריך להשוות ביניהן.

כשכל הרכבים יהיו חשמלים נשווה את כולם לטסלה 3? לא. יהיו קטגוריות כמו היום. משפחתי,ספורט,יוקרה ועוד

STI 2004

 

 

פורסם
לפני 26 דקות, mh53 כתב:

זה כמו שתשווה היום בין פרארי לאלפה

כי שתיהן מגיעות מאיטליה ומה לעשות שתייהן עם מנועי בנזין וצריך לבחור בין שתייהן

 

טסלה מודל 3 זה משפחתית לא יקרה, פה מדובר על רכב ספורטיבי - זה שהמנוע שלהן חשמלי זה לא אומר שצריך להשוות ביניהן.

כשכל הרכבים יהיו חשמלים נשווה את כולם לטסלה 3? לא. יהיו קטגוריות כמו היום. משפחתי,ספורט,יוקרה ועוד

הדולוריאן מעולם לא היתה רכב ספורט.

הצורה שלה היתה מהממת וזה הכל.

קובי

:-)

פורסם

הדה-לוריאן המקורית הייתה יפה אבל לא מוצלחת. נמכרו רק 6000 כאלה והחברה פשטה את הרגל ב-1982 - 7 שנים אחרי שהוקמה.  המכונית התפרסמה בסרטים אחרי שהחברה פשטה את הרגל... מסתבר שהיום מייצרים מכוניות בודדות לפי דרישה.
אני תוהה אם הגרסה החשמלית תיוצר בכמויות מסחריות.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 37 דקות, kobi_g כתב:

הדולוריאן מעולם לא היתה רכב ספורט.

הצורה שלה היתה מהממת וזה הכל.

היא תוכננה ונבנתה בתור רכב ספורטיבי. לא בתור משפחתית 4 דלתות 

מוצלחת או לא זו שאלה אחרת ואני בטוח שעם התקציב הנכון והמנוע הנכון היא הייתה משיגה את המטרה, החברה הייתה קטנה והתפשרה מאוד בנושא המנוע.

 

 

  • רעיון טוב! 1

STI 2004

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...