Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק עלתה - סוזוקי ספלאש


Eddy Sraiber
שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בשגרה צריכת הדלק הממוצעת על סמך RANGE רחב של מעל 1000 קמ, במצבים שונים,

היתה 13.3 קמ/ליטר

 

כעת, לאחר החלפת 3 צמיגים לדנלופ ( 2 יבשים + 1 כי היה פנצ'ר וקרעתי אותו מבפנוכו אז 3)

היה לי במקור קדמי משהו פירלי עוד כשקניתי אותו לפני 3 שנים

עכשיו מאחורה גוד YEAR ודנלופ

מקדימה 2 דנלופ

הצריכה עלתה

 

הלכתי למוסך עשינו טיפול קטן ופלאגים

הצריכה עלתה עוד קצת

היה 12 קמ/ל,

עכשיו 11.2

לא מבין מה הלוז

אולי בגלל הגשם עלה קצת?

יש לי גם חשש שמר מוסך לא באמת החליף פלאגים משום מה,

או שסתם החליף(עברו 3 שנים מאז שהחלפתי, לא יודע אם צריך) ושם משהו זבל

 

מקריאה בסיסית כאן ראיתי שלחץ אוויר בצמיג ופלאגים זה הגורם הראשוני 

 

האם יש בעיה אחרת

האם הרכב סתם התיישן?

האם הצמיגים פחות יעילים

איך אני בודק שבאמת החליפו פלאגים

לא הייתי שם להסתכל לידו באותו רגע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוציא את הפלאגים ומסתכל על מצבם.

אפשר להבדיך בקלות בין פלאגים חדשים לאלו שעברו עשרות אלפי קילומטרים

 

לכל סוג הצמיגים יש בעצמם השפעה על צריכת דלק ללא קשר ללחץ אלא הם עצמם, יש דבר כזה שנקרא התנגדות לגלגול ואולי הדאנולפ שלך לא מצטיין בזה פשוט.

 

הייתי מתחיל בלבדוק שהפילטר אוויר נקי ולנקות את החיישן maf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

נתחיל בכך שהייתי מחליף את הצמיג האחורי הישן לצמיג זהה לחדש - צמיגים צריכים להיות סימטריים על אותו סרן מבחינת דגם, גיל ושחיקה (דרך אגב, זו המלצה, לא דרישה בתקנות).

 

לגבי צריכת הדלק - מחשב הדרך הוא אמצעי לא מוצלח למעקב. אתה צריך לחשב "במשאבה" - יש על כך דיונים רבים בפורום. תביא בחשבון שכל שינוי בתנאי הנהיגה, ממזג האויר, דרך הפקקים ועד השימוש במזגן. לכן חשב את הצריכה על פני מספר תדלוקים, ואז שוב להתייעץ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני שצריכת דלק עולה בחודשי החורף, יש השפעה רצינית של נסיעה במים כשהגלגל צריך להתגבר על ההתנגדות בניגוד לקיץ.

בנוגע להחלפת פלאגים מציעה פעם הבאה לבקש לראות מה שמים לך ברכב ולשאול איך ולמה, לא צריך להיות מבין גדול אבל זה משפר את הסיכוי שלא יעבדו אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי תודה לכולם

הצריכה אכן נהייתה יותר בסדר אחרי הטיפול

 

אצטרך לקפות שוב למוסך לאדם שיותר אמין שם שבגללו אני מטפל שם ולוודא, אולי קיבלתי פלאג לא מקורי ב400, מאמין שאולי מקורי היה עדיף במצב כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...