Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי

שבוע טוב לכולם

לאחר תדלוק בתחנת דלק, אני מנסה להניע את האוטו, והוא מניע ומיד לאחר מכן נכבה,

חשבתי שהבעיה היא במצבר, התקשרתי ל"ידידים" הגיעו 2 צדיקים ובדקו, ו.. המצבר במצב מצויין.

טוב.. הזמנתי מכונאי של שגריר, והוא אומר לי אחרי בדיקה, שרוב הסיכויים שהקודן התקלקל,

וצריך לפרק אותו, אבל הי! יש גם כספת עם עלוקה, ולכן צריך חשמלאי רכב,

לכן החלטתי שלפני שאני יגרור את הרכב למוסך.. אני יזמין חשמלאי רכב,

אשמח לשמוע את דעתכם על הדיאגנוסטיקה..

ואם אתם מסכימים איתה, אז אשמח גם להמלצה לחשמלאי מומחה וזול שיכול לבוא עד הרכב,

האוטו נמצא בקרית אתא, 

תודה מראש

 

נ.ב. תוספת עריכה: תדלקתי 95🙂

 

עריכה אחרונה על ידי נחמד
פורסם

מה בדיוק לאחר התדלוק?

אולי תדלקו לך דלק מהול?

הקודן נותן צליל אישור?

תנתק מינוס מהמצבר ל-20 דקות ותנסה להניע.

תשלב ניוטרל ותנסה להניע.

 

פורסם

כשהחניתי את האוטו בשביל לתדלק, כיביתי את המנוע, ואחרי התדלוק שניסיתי להניע האוטו מניע ומיד נכבה (היה קצת דלק לפני התדלוק),

הקודן נותן צליל אישור, האוטו מניע ומיד נכבה, ככה שוב ושוב,

ניסיתי לנתק את המצבר וכו' וזה לא עזר.

×
×
  • תוכן חדש...