Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך את עזרתכם,

סיפור קצת ארוך .

לרכב יש 3 תושבות אחת מימין אחת משמאל ועוד אחת למטה.

יום בהיר אחד הרכב התחיל לרעוד בעמידה. הלכתי למוסך אמר לי תושבת מנוע ימנית (היא הולכת הכי הרבה). החליף לי אותה והרעידות לא פסקו אבל ניהיו יותר רכות.

בדק ובדק ואמר לי אני יכול להחליף לך תושבת גיר אבל לא בטוח שזה יעזור.

החלפתי תושבת גיר - אבל חליפית סינית הרעידות פסקו לגמרי. כעבור שנה חזרו + רעשים של ברר ברר (כאילו המנוע נוגע בשלדה).

החלפתי שוב תושבת גיר (סינית חליפית) + תושבת גיר תחתונה. הרעידות פסקו . כעבור שנה חזרו עם הרעשים ברר ברר..

קניתי תושבת גיר (עליונה) מקורית מאמזון אבל מיוצרת בסין (עם מק"ט שונה ממה שיש בארץ - אין לי מושג למה המק"ט שונה) הגיע - החלפתי.

הרעידות לא פסקו אבל נעלם הרעש . עכשיו הרעידות מורגשות במושבים (הקידמיים) באזור התחת כשהרכב על D/R . כשהוא על P הן כמעט ולא מורגשות. 

מה אפשר לעשות? איפה הבעיה???.

פורסם

לא מומלץ להחליף רק צד אחד של תושבת כי אם אחת הלכה והרבה עומס הופעל על השנייה גם היא בדרך החוצה.

תקנה את השנייה (ימין או שמאל) מקורית ותחליף אותה. גם תושבת גיר הייתי מחליף למקורית.

 

באופן כללי זה לא חלק שמומלץ לקנות סיני ועלום שם, אני החלפתי לפני חודשיים תושבת גיר אצלי חלופית של חברה טובה (febi/bilstein) ועלה לי משהו כמו 150 שקל... לא רואה סיבה להתקמצן על סכום כזה ולקנות סינית.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...