Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 ביונדאי גטס 2008 שלי יש נעילה עם השלט שהוא מצפצץ ברגע שסוגרים ופותחים את עם השלט.

אבל הבעיה היא לא בשלט אלא בזמן שאני רוצה לפתוח את הדלת עם המפתח אז הוא פותח לי רק את הדלת של הנהג ולא את שאר הדלתות וגם שאני פותח את הדלקת של הנהג אז האוטו מפעיל את האזעקה

השאלה שלי אם זה אומר להיות ככה שהוא לא פותח את שאר הדלתות שפותחים עם המפתח?

וגם שפותחים את הדלת של הנהג אז האזקעה מצפצפת?

תודה מראש

פורסם

שאתה פותח עם המפתח זה אמור לפתוח הכל ולסגור הכול.

שאתה סוגר עם השלט המערכת נדרכת. שאתה פותח לה את הדלת עם מפתח היא חושבת שזה פריצה.

אם השלט עובד תקין תשאיר את זה ככה.

ומהכפתור בדלת של הנהג כל הדלתות ננעלות ונפתחות?

 

פורסם
לפני 15 שעות, ABSULUTT כתב:

שאתה פותח עם המפתח זה אמור לפתוח הכל ולסגור הכול.

שאתה סוגר עם השלט המערכת נדרכת. שאתה פותח לה את הדלת עם מפתח היא חושבת שזה פריצה.

אם השלט עובד תקין תשאיר את זה ככה.

ומהכפתור בדלת של הנהג כל הדלתות ננעלות ונפתחות?

 

לא, מהכפתור של הנהג רק הדלת של הנהג נסגרת ונפתחת

זה לא תקין ככה נכון?

 

×
×
  • תוכן חדש...