Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עיתוי התדלוק


ידני
 שיתוף

פוסטים מומלצים

 

פרסמתי כאן פוסט  לפני כמה ימים לגבי החסרת פעימה ברכבי

מידי כמה שניות המנוע כמעט נכבה ואז מתייצב ,ואחד החברים השיב לי שלנקות מצערת יכול לעזור 

 תכלס הלכתי למוסך,הוא  אמר שאולי זה ראש מנוע  וצריך לבדוק ,בפועל זה היה סתימה קלה במזרק דלק של אחת הבוכנות 

 מה שאני רוצה לומר זה שהסתימה לא קרתה סתם היא קרתה כתוצאה מכך שלא תדלקתי כשהנורה של התדלוק נדלקה 

אלא המתנתי לסיום כמעט מוחלט של המיכל 

המוסך אמר לי  שאם הייתי מתדלק בזמן הייתי חוסך את זה וחוץ מזה עוד דבר זה מידי פעם לתדלק בבנזין98 שזה מנקה את המערכת 

האם הוא צודק בקשר ל 98?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיום מוחלט של המיכל פוגעים במשאבת דלק ולא במזרקים.

זה דבר ידוע שבנזין 98 מחייה את הבריאות והנפש, מעלה את ההספק, מנקה את הבוכנות ובזכותו המנוע נושם טוב יותר וממריא עם כל ליטוף של הפדל.

לאחרונה הוא גם מועמד לפרס נובל מטעם האום.

והתשובה האמיתית היא שיש הרבה אינפורמציה מוטעית סביב אוקטן שהוא יותר גבוהה מ 95 אבל האמת היא שזה לא מנקה דבר ואין לאוקטן יותר גבוהה קשר לכלום שקשור ברכב שלך.

אל תגיע לסיום מוחלט של המיכל זה יכול לשרוף את המשאבה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הדברים שאיני מצליח להבין הוא מדוע אנשים "מושכים" את התדלוק עד שהמיכל כמעט ריק. זה לא מכניס לחרדת טווח? הרי זה לא משנה את צריכת הדלק - למלא פעמיים 20 ליטר או פעם אחת 40 ליטר זה אותו דבר. וכיוון שיש טענה שבתחתית המיכל מצטבר זיהום העלול לגרום לסתימות במערכת הדלק, עדיף לא להגיע למצב הזה.

 

אישית אני מתדלק כל אימת שהמחוג מצביע על בין חצי לשליש מיכל, ואני עובר ליד תחנת דלק שאני סומך על הדלק שנמכר בה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה אפשר להגיד שזה זול יותר מכיוון שזה חוסך 30-40 קילו מהרכב ולכן הוא אמור לצרוך פחות דלק.

בפועל, סתם עצלנות לעשות סיבוב לתחנה בסוף יום, מגיע עם נורה לחניה בבית, והופ למחרת יש נסיעה בלתי צפויה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכלוך שהיה בתחתית המיכל נכנס למערכת וסתם לך את המזרק.

מה שאתה צריך לעשות כדי לחדש את המערכת זה : להחליף פילטר דלק , למלא תוסף דלק איכותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ידני כתב:

מה פילטר דלק איפה הוא יושב ?

אפשר להחליף לבד?

זה תלוי ברכב יש רכבים שהוא חיצוני וקל להחליף אותו ויש רכבים שהוא פנימי בתוך המשאבת דלק וזה יותר מסובך להחליף. תבדוק איפה הוא ממוקם אצלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לא לחכות ממש לסוף המיכל כדי לתדלק, לא יקרה כלום אם תתדלק כשנדלקת הנורה או חס וחלילה לפני.

 

אני נוהג לתדלק כשהמחוג מצביע על שליש מיכל, אבא שלי נוהג לתדלק כשהמחוג מורה על חצי מיכל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב משאבות הדלק המודרניות, הדלק מתפקד גם ל"שימון" של המשאבה, כאשר הוא נגמר, המשאבה ממשיכה לעבוד על ריק ואז קצר הזמן לכשלון שלה.

 

בכל מקרה, לדעתי,

"אה, אני כבר אתדלק מחר בבוקר." זאת אחת ההחלטות הגרועות שאתה יכול לעשות כאדם בוגר 😅

 

אני יוצא לתדלק מאוחר בלילה, עם כפכפים ופיג'מה, בלי לחץ ופקקים, זה יותר בריא ללחץ דם שלי

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, yairw כתב:

ברוב משאבות הדלק המודרניות, הדלק מתפקד גם ל"שימון" של המשאבה, כאשר הוא נגמר, המשאבה ממשיכה לעבוד על ריק ואז קצר הזמן לכשלון שלה.

אבל אם נגמר הדלק, המשאבה שואבת אוויר, המנוע לא ימשיך לעבוד. יעבוד כמה שניות ויעצור ואז המחשב יכבה את המשאבה, המשאבה לא עובדת כשהמנוע כבוי. היא לא תמשיך לעבוד על ריק. 

 

כל עוד יש דלק במיכל מעל פתח השאיבה של המשאבה, המשאבה שואבת ומקבלת קירור מהדלק. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אינני מומחה, אני פה בעיקר בכדי ללמוד מהידע של אחרים.

 

תקן אותי אם אני טועה,

אחרי המשאבה יש צנרת לא קצרה שעדיין מלאה בדלק, ואצלי ברכב לפחות, כשהחלפתי חיישן לחץ דלק יצא מהמסילה "המון" דלק (יחסית), כך שאמור להיות דלק במערכת, שבנסיעה לא מטורפת עלול להספיק גם לקצת יותר מכמה שניות, לא כך?

אלא אם קיים מנגנון שעוצר את המשאבה, או שאיננה יכולה לייצר לחץ ללא הדלק (אין לי מושג כיצד המנגנון הפנימי שלה עובד)

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכלוך לא אמור להגיע מהמיכל למנוע - יש פילטר ועוד כמה וכמה מקומות שהלכלוך ייתקע בו ויסתום את המערכת לפני שמגיע למנוע, בטח למזרקים.

 

לגבי הפילטר כבר נאמר ולא אוסיף.

 

לגבי תוסף - התועלת היחידה שלו היא למוכר.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, yairw כתב:

אחרי המשאבה יש צנרת לא קצרה שעדיין מלאה בדלק,

נכון אבל ברגע שהמשאבה לא מזרימה דלק חדש, לא יהיה לחץ דלק במערכת. ללא לחץ דלק המנוע לא עובד, המזרקים לא יכולים לינוק את הדלק שיש בצנרת. הם רק נפתחים ואז הדלק בלחץ שמייצרת המשאבה מוזרק דרכם. 

 

אין לחץ דלק - אין הזרקה. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...