Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב 

יש לי קליאו חדשה ומהממת אבל במנהרות של רחיצה מופעל בלם היד מעצמו ותוקע את המנהרה. כבר עשיתי נזק ל 2 מנהרות( זה קורע להם את השרשרת) ולא בא לי על רחיצה ידנית. 

מישהו יודע איך מפסיקים את הפעולה של בלם היד האלקטרוני? 

תודה! 

פורסם
לפני שעה, היודעת לשאול כתב:

יש לי קליאו חדשה ומהממת אבל במנהרות של רחיצה מופעל בלם היד מעצמו ותוקע את המנהרה. כבר עשיתי נזק ל 2 מנהרות( זה קורע להם את השרשרת) ולא בא לי על רחיצה ידנית. 

 


אענה לך בכל זאת על משהו שלא שאלת. אם את רוצה שהקליאו שלך תמשיך להיות מהממת גם עוד כמה שנים, בשום פנים אופן אל תכנסי למנהרות רחצה, חפשי שטיפה ידנית איכותית בלבד, כזו ששוטפים בה עם כפפת רחיצה ולא עם מטאטא המוות.

  • רעיון טוב! 4

חזיר דיזל

פורסם
לפני 1 דקה, קורן בן אשר כתב:


אענה לך בכל זאת על משהו שלא שאלת. אם את רוצה שהקליאו שלך תמשיך להיות מהממת גם עוד כמה שנים, בשום פנים אופן אל תכנסי למנהרות רחצה, חפשי שטיפה ידנית איכותית בלבד, כזו ששוטפים בה עם כפפת רחיצה ולא עם מטאטא המוות.

זה הטיפ הכי טוב שיכולת לתת לה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

גברת נכבדה גם לי יש קליאו והיא לבנבנה בצבע פנינה ואני מת על החמודה שלי.😍

רכב ראשון שלי ואני נהג חדש ואפילו אני יודע דבר אחד,לעולם אבל לעולם אל תעשי שטיפה אוטומטית. את תקבלי שריטות על כול הרכב,פגיעה בצבע ומה רק לא.

תעשי רק שטיפה ידנית,כן יקח לך יותר זמן אבל תאמיני לי שזה שווה את זה,מאשר שהרכב יהיה מפוצץ בשריטות.

×
×
  • תוכן חדש...