Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 2015 - לחץ אויר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י D A N I,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לחץ האויר שצריך למלא בקורולה 2015? 

בספר הרכב כתוב שרגיל זה 33 וחסכוני זה 39 ו38.

מתי משתמשים בלחץ חסכוני?

מצורף צילום של הספר

לחץ אויר קורולה 2015.jpeg

יום נפלא לכולם :-P

פורסם

בדר"כ יש על דלת הנהג/מכסה הדלק מדבקה עם הלחצים.

לפי ההבנה שלי ניתן להשתמש בלחץ "חסכוני" אם לרכב שלך יש תווית שמאשרת לו את זה.

התווית הנ"ל כנראה תהיה איפה שבדר"כ ברכב נמצא מפרט הלחצים.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

  • פיתרון
פורסם (נערך)

לחץ "ECO" הוא לחץ שמביא את הצמיג ללחץ גבוה יותר ובכך מוריד את רמת החיכוך של הצמיג עם הכביש, מה שמביא לחסכון מסוים בדלק (אם כי לא משמעותי ושווה לשקול שימוש בו בכלל)
בגלל שלחץ גבוהה יותר מהרשום פוגע בשחיקה מוגברת במרכז הסולייה של הצמיג, לכן, לא יודע כמה שווה להשתמש בלחץ ECO, בגלל השחיקה המוגברת.

עריכה אחרונה על ידי D A N I
פורסם

תודה אבדוק

בתאריך 10.10.2021 בשעה 03:47, D A N I כתב:

לחץ "ECO" הוא לחץ שמביא את הצמיג ללחץ גבוה יותר ובכך מוריד את רמת החיכוך של הצמיג עם הכביש, מה שמביא לחסכון מסוים בדלק (אם כי לא משמעותי ושווה לשקול שימוש בו בכלל)
בגלל שלחץ גבוהה יותר מהרשום פוגע בשחיקה מוגברת במרכז הסולייה של הצמיג, לכן, לא יודע כמה שווה להשתמש בלחץ ECO, בגלל השחיקה המוגברת.

תודה רבה

יום נפלא לכולם :-P

×
×
  • תוכן חדש...