Jump to content

D A N I

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

תכנים שנפתרו

  1. D A N I's הודעה בנושא רנו מגאן 2007 לא מניע , low battery סומנה כפתרון   
    היי, הבעיה היא כמעט בוודאות בעיית חשמל.
    מה מצב שאר הצרכנים? האם אתה חווה עוד תקלות חשמל מלבד זה שהוא לא מתניע?
    בכל אופן, ממליץ לעקוב אחרי חיווי החשמלי של תיבת ההילוכים + של האלטרנטור ולחפש חיבורים לקויים/מלוכלכים ולחפש כל סימן קטן שיכול לגרום לזרימה לא תקינה.

     
  2. D A N I's הודעה בנושא רנו מגאן 2007 לא מניע , low battery סומנה כפתרון   
    היי, הבעיה היא כמעט בוודאות בעיית חשמל.
    מה מצב שאר הצרכנים? האם אתה חווה עוד תקלות חשמל מלבד זה שהוא לא מתניע?
    בכל אופן, ממליץ לעקוב אחרי חיווי החשמלי של תיבת ההילוכים + של האלטרנטור ולחפש חיבורים לקויים/מלוכלכים ולחפש כל סימן קטן שיכול לגרום לזרימה לא תקינה.

     
  3. D A N I's הודעה בנושא קורולה 2015 - לחץ אויר סומנה כפתרון   
    לחץ "ECO" הוא לחץ שמביא את הצמיג ללחץ גבוה יותר ובכך מוריד את רמת החיכוך של הצמיג עם הכביש, מה שמביא לחסכון מסוים בדלק (אם כי לא משמעותי ושווה לשקול שימוש בו בכלל)
    בגלל שלחץ גבוהה יותר מהרשום פוגע בשחיקה מוגברת במרכז הסולייה של הצמיג, לכן, לא יודע כמה שווה להשתמש בלחץ ECO, בגלל השחיקה המוגברת.
  4. D A N I's הודעה בנושא קורולה 2015 - לחץ אויר סומנה כפתרון   
    לחץ "ECO" הוא לחץ שמביא את הצמיג ללחץ גבוה יותר ובכך מוריד את רמת החיכוך של הצמיג עם הכביש, מה שמביא לחסכון מסוים בדלק (אם כי לא משמעותי ושווה לשקול שימוש בו בכלל)
    בגלל שלחץ גבוהה יותר מהרשום פוגע בשחיקה מוגברת במרכז הסולייה של הצמיג, לכן, לא יודע כמה שווה להשתמש בלחץ ECO, בגלל השחיקה המוגברת.
  5. D A N I's הודעה בנושא קורולה 2015 - לחץ אויר סומנה כפתרון   
    לחץ "ECO" הוא לחץ שמביא את הצמיג ללחץ גבוה יותר ובכך מוריד את רמת החיכוך של הצמיג עם הכביש, מה שמביא לחסכון מסוים בדלק (אם כי לא משמעותי ושווה לשקול שימוש בו בכלל)
    בגלל שלחץ גבוהה יותר מהרשום פוגע בשחיקה מוגברת במרכז הסולייה של הצמיג, לכן, לא יודע כמה שווה להשתמש בלחץ ECO, בגלל השחיקה המוגברת.
×
×
  • תוכן חדש...