Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סקודה סופרב שנת 2012 מנוע 1.8 בנזין, נסעתי היום באוטו בכביש ראשי במהירות של 100 קמש ופתאום באמצע הנסיעה האוטו נבלם ויורד ל50 קמש ורועד!!, כיבינו את האוטו וראינו שהחום מנוע עלה, ונדלקה נורה EPS

כיבינו את האוטו והזמנו גרר… מה יכולה להיות התקלה?

פורסם

אוקי חברים אז האוטו נכנס למוסך והוא אמר שפלאג אחד נשבר (שהראש של הפלאג נשבר) הוא החליף פלאגים וכוהלים לרכב, אמר שעדיין יש רעש מוזר ומחר הוא יסיים לטפל בו

פורסם

מי האדם האחרון שהחליף לך פלאגים? כנראה שהשתמש בפלאגים מזויפים באיכות נמוכה או שהבריג מאוד חזק.

 

אם הוא נשבר ונכנס לצילינדר יש מצב שנעשה נזק למנוע, נזק יקר.

 

פורסם
לפני 16 שעות, Shab00 כתב:

מי האדם האחרון שהחליף לך פלאגים? כנראה שהשתמש בפלאגים מזויפים באיכות נמוכה או שהבריג מאוד חזק.

 

אם הוא נשבר ונכנס לצילינדר יש מצב שנעשה נזק למנוע, נזק יקר.

 

לא זוכר

×
×
  • תוכן חדש...