Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@haim_gds_temp הבנתי אותך.
כל מערכת רגילה ו אנדרואיד לא תלויות בנייד שלך תכלס. פשוט מערכת אנדרואיד after market היא םתוחה לחלוטין ואתה יכול לשים מה שבא לך.
הכוונה שלי ש המערכות שמגיעות היום עם הרכס עם האפשרות AA CP, אתה מחבר את הטלפון וזהו, נגמר הסיפור, לא צריך להתעסק עם המערכת ו לסדר הכל וזה כמו עם מחשב למשל, ו חוץ מזה, המערכת לא חייבת את הנייד שלך כדי לעבוד, אתה יכול להשתמש בה רגיל, מחבר דרך בלוטוס ו זהו (כדי לשמוע את השיחות ו הוויז מ הרמקולים של המערכת לפחות חח).

חוץ מכל זה, להגיד ש הAA לא מימושי... אולי לא נוח לך, אבל הוא מאוד שימושי, לא חושב שיכול לקנות רכב יותר שלא מגיע עם AA מקורי מ החברה חח
@Johnik
כן, קראתי את התגובה שלו, הבנתי מה הכוונה שלו עכשיו.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk





פורסם

vhv

לפני 12 שעות, Johnik כתב:

הבנתי, אז אתה יכול לרכוש eSIM כך שיהיה לך אינטרנט ליחידת מולטימדיה ותוכל לבצע שימוש ללא קשר לנייד וגם לחבר את הנייד ב-BT כך שגם יהיה לך אפשרות של דיבורית אם אפשרות לבצע שיחות, ספר טלפונים והיסטוריה של שיחות

אני לא בטוח אם זה אפשרי היום אבל לפני 10 שנים הייתה לי דיבורית "ספיריט" ברכב עם SIM שני על אותו קו, היתרון היה שהייתי משלם רק על קו אחד אך ברגע שהייתי מדליק את המנוע כל השיחות נותבו לכרטיס השני. מה שחסך לי הרבה כאב ראש (ואיפשר לי את היתרונות של ה"ספיריט").

 

יש דבר כזה היום?

פורסם

סתם שאלה בנוגע לכרטיסים האלה. אם אני מוסיף "קו" נוסף לחבילת התקשורת המשפחתית אוכל להשתמש בו ברכב לגלישה/טלפון?

הכרטיסים האלה לרכב לא ממש זולים ומשום מה רובם פעילים לתקופת זמן מסוימת וזהו, אני מעדיף לשלם 15-20 ש"ח לחודש לקו נורמלי במקום 5-10 ש"ח לכרטיס עם תוחלת חיים מוגבלת

פורסם

זה מאוד פשוט לבדוק. חבר את ה-SIM שלך מנייד למערכת מולטימדיה. אם זה עובד ויש אינטרנט לא רואה סיבה למה לא ניתן לרכוש עוד קו במסלול משפחתי עם כ-200ג"ב חודשי (שיחות לא מעניין אותך) 

×
×
  • תוכן חדש...