Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש קניתי מערכת (טאמינל) של סוני לאוטו ,והרמקולים המקוריים כבר לא סוחבים עם זה כמו שצריך אז רציתי לקנות אחוריים חדשים.

הלכתי לאיזה חנות בחיפה בעיר התחתית-חנות סטריאו לרכב ,ושאלתי על רמקולים אחוריים במחיר סביר , המוכר הציעה לי זוג רמקוליים אחוריים 500 ואאט של קליפורניה בום , הרמקולים אליפסיים עם טיוטרים .

המחיר 150 ש"ח

 

עכשיו השאלות .

המחיר נראה לי ממש חשוד ואני לא יודע האם כדאי לקנות אותם או שאולי הם סתם זבל

בכללי איך הרמקולים של החברה הזו ?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

קניתי את אותם רמקולים (צבע אדום) לפני שבוע והתקנתי אותם היום,יחסית למחיר הרמקולים מצויינים,לגבי העמידות לא יכול להעיד כי הם מותקנים אצלי רק כמה שעות...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

קליפורניה בום..לדעתי הרמקולים שלהם זה סתם חתיכת קרטון עם מגנט וכמה סלילים.

תשקיע עוד 150 שקל ותקנה איזה פיוניר 9*6, אולי הם לא הכי איכותיים שיש אבל אתה יודע שאתה לא קונה זבל, מה שאי אפשר להגיד על קליפורניה בום.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

כל חכמי הדור שישבו בשקט אם אין להם ניסיון והם שומעים עם העיניים ולא אם האוזן.[אגב לזה שאמר שהקליפוניה בום זה חתיכת קרטון-רואים שאתה אפילו לא רק שלא שמעת אתה גם לא ראית במציאות רמקולים שלהם. אין להם שום ממברנות קרטון הכל פלסטיק קשיח אקוסטי]

 

לעניינינו.

קליפוניה בום חברה סבירה ביותר מחברות המדבקה הקיימות בשוק. ה6*9 האפורים שלה מעולים ביותר ושווים את ה100 שקל..לי כבר יש אותם 8 חודש מחוברים להגברה חיצונית [מזינה אותם ב45 אר אמ אס לאחד] . תבוא שבוע הבא למפגש תראה אותי ותוכל להתרשם. ולראות שב100 שקל אפשר להביא מעל ומעבר. . כל שאר ה6*9 שלהם [הסידרה האדומה]לא מחזיקים הרבה ביחס לסידרה האפורה .[מניסיון]

הסאבים שלהם חמודים . הרמקולים 6.5 5.25 והקומפוננט לא אהבתי..צליל מרוח ומעוות בלי חלוקה נקיה לאוזן של התדרים על כל אלמט.טויטר בסט צורח מאד. ואילו הוופר נותן באסים מרוחים. הקרוס לא משהו בקיצר

המגברים של החברה בכלל לא רעים...אפילו הייתי אומר די טובים ושווים בלי למצמץ את המחיר .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תראה הם לא איכותיים כל כך, אבל הם נותנים תמורה למחיר. אם זה התקציב שיש לך אז תלך עליהם.

אבל אם יש לך עוד איזה 100-150 שקל ככה, כבר תביא פיוניר או קנווד, עדיף בהרבה...

פורסם
כל חכמי הדור שישבו בשקט אם אין להם ניסיון והם שומעים עם העיניים ולא אם האוזן.[אגב לזה שאמר שהקליפוניה בום זה חתיכת קרטון-רואים שאתה אפילו לא רק שלא שמעת אתה גם לא ראית במציאות רמקולים שלהם. אין להם שום ממברנות קרטון הכל פלסטיק קשיח אקוסטי]

אז ככה..לחכם הדור, דווקא כן שמעתי 2-3 רמקולים של קליפורניה בום, ולא הייתה לי הזדמנות לראות את הרמקול מרוב שהוא נשמע לי על הפנים. מה אני יעשה, אני לא קונה מוצרים ב100 שקל כי כנראה המחיר שלהם תואם לאיכות, אם אני רוצה נוחות נסיעה ואוטו מפואר אני לא ילך לבדוק פיאסטות, כמו שאם אני רוצה רמקול אמין ואיכותי אני לא ילך לבדוק רמקולים של קליפורניה בום, ובגלל זה אני לא מומחה בחומרים מהם הם עשויים, תהרוג אותי.

זאת הדעה שלי בכל מקרה...

ומישהו פה בכלל דיבר על מגברים של החברה, או על הקומפוננטים שלהם?

לא מבין מה זה היה קשור לנושא, ואתה עוד אומר לעניינינו..קצת סטית מהעניין לא?

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

נכון סטיתי וזואת משום שהרגשתי צורך לפרט את דעתי על החברה ולהראות שביגלל שיש לי רמקולים שלהם אז אני לא סוגד ומעריץ אותם כמו שפוט..אמרתי מהניסיון הרב שיצא לי להפגש עם החברה הזו הרבה פעמים בהמון מוצרים..מבין..לא בישביל להפגין ידע אישי או משהו בסיגנון . זה שלא אהבת את הרמקולים אולי מהסיבה שהם עולים 100 וזה מה ששינה לך פאזה בראש לא לקבל אותם זה משהו אחר..או אולי הטעם שלך שונה משלי..אבל לבוא ולהגיד בפועל שהרמקולים גרועים לדעתי זו הפגנה של בורות מוחלטת ולא כך הדבר . בעיקר לא בטענה "רמקולים שעולים 100 שקל" אז מה ...? למה פיסטוקים שיעלו לך 5 שקל קילו יהיו תמיד חרא ולא טעימים יותר מפיסטוקים שיעלו 20 שקל קילו.. אבל עזוב אנחנו כניראה לא אותו ראש. אז פנאן שיהיה לך..רק לפחות אל תטעה אנשים לגבי חומר והשמצות חמורות על החברה..זה מה שמכעיס אותי...

אתה תמשיך לקנות את המוצרים ב2000 שקל מינימום כל דבר ותהנה מהמותג הנוצץ בעוד אני יפיק את המירב ממוצרים הרבה יותר זולים. אני כניראה אוהב זבל סיני ..זו החולשה שלי..מצטער.

בכל אופן לילה טוב וחג שמח אני פורש לישון

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף ידידי אתה עוד צעיר בלי ניסיון והראש שלך מלא שטויות שניטחנו אלפי מפעמיים בפורום ואני לא יכנס לזה אני יוסיף דבר אחד פשוט....

 

אתה יש לך מגבר ב300 שקל שמוציא 50RMS בלחץ וקריעת רקטומו והוא מגביר אצלך רמקולים על קליפורניה בום שיודעים לעשות פססססססססססססססססס פססססססססססס פססססססס ואנשים חושבים שיש לך פורק לחץ שיהיה לך בכיף....אתה קנית קליפורניה בום כי אתה צעיר וצריך שהוא היה מהר כאן ועכשיו ובזול ובגלל זה אתה נגד מותגים...תבין משהוא אנשים לא קונים מותג כי הם רוצים להגיד וואיייי אחי אחותי דודתי בני סאבי הסמל יש לי אלפיין באוטו ווואי וואי וואי אחי אלה בגלל שהציוד נישמע להם טוב יותר מאשר שאר החברות זה כמו שמורל אלייט נישמע הרבה יותר טוב מאשר FNX אז מה עכשיו אתה תבוא לבן אדם ששילם 4000 אלף שקל על מורל שהוא סתם קונה מותגים? או בן אדם ששילם על מגבר המסורס של רוקפורד בעל הנתונים מנופחים 1500 שקל ולא קנה מגבר ב300שקל שמשמיעה רעשי אלטרנטור ונותן בומים אם כיבוי המכשיר ומוציא DC לכול עבר....תבין שאנשים שמבינים מהחיים שלהם באודיו לרכב לא קונים סתם מותגים ו מתלהבים וצועקים לכול עבר יש לי גנסיס או אלפיין או זעבי אלה בגלל שזה נישמע טוב יותר משאר הדברים ומתאים להם בול והם בחיים לא ישללו ציוד של חברות בלי שיהיה להם ניסיון בניגוד גמור לאנשים שניצאים פה בפורום ששולים חברות מעל או מעבר על בסיס ניסיון אפסי.....

קח אותי דוגמה חפשתי מחליף לפיוניר 305C שלי בישביל ההתחלה לא חפשתי סאב רק כדי להגיד יש לי קיקר באוטו או רוקפורד בוא תיראה יייאאא זלמי מוכר מוכר...אלה לחפש סאב שנישמע לי טוב ועונה לדרישות שלי

שמעתי PPI,שמעתי סלובאריק,שמעתי JVC,שמעתי קיקר CVR,שמעתי סוני,שמעתי,רוקפורד,שמעתי קליפים למינהם....ואתה יודע מה הכי אהבתי הכי נישמע לי והתאים לי לאוזניים ולכיס פאקין LANZAR ממנופחי הנתונים בעולם על בסיס הפורום VBR 124 500RMS מהסידרה הנמוכה למה? הרי זה לנזר איכס מגעיל זייפים חברה בינונית בגלל שזה נישמע טוב לאוזן שלי.....

מותג יקר תמיד מצדיק את הערך שלו לא משנה כמה RMS הוא וכמה שילמת עליו הוא תמיד יתן ויחזיק טוב....

אז לסיכום אנשים נומרלים בעולם האודיו לא קונים מותגים כדי להיתלהב (עובדה שרובם שומרים על המערכת שלהם בסוד)אלה בגלל שזה נישמע הכי טוב בישבילם ובישביל הכיס שלהם ואף אחד לא קונה מגבר ב10אלף שקל כדי להיתלהב מימנו......אני בטוח שאיל לא שילם כסף רב על המערכת שלו רק כדי להיתלהב מימנה אלה בגלל שהיא נישמעת הכי טוב בישבילו:-P ..אז להגיד אתה קונה מגבר נוצץ ויפה ב2000שקל ילדותי וחסר כול קשר למציאות...

 

חפירות ב5 בבוקר

פורסם

סבבה חברה תודה על המידע

ואפורפו אם כבר דנים בזה , תגידו איפה אני יכול למצוא + קבוע לנגן ,עכשיו אני צ'וקר וכל פעם ההגדרות מתאפסות וזה ממש ממש לא טוב , איפה אני יכול לקחת + באיזור של הדש .

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

עם כל הוויכוחים האלו , בעוד כ -100 ש"ח אפשר לקנות פיוניר 6*9 מעולים יחסית למחיר 240W הכחולים!

וכולנו יודעים שהם בכלל לא ברמה של הקליפורניה בום האלו , שמעתי אותם באוטו של טיסן עם האונו.

פורסם

גולף בוא יום שבת הזה למפגש ואחת ולתמיד אתה תישמע את שלי..אין לי מה להוסיף ולהגיב..עד לרגע האמיתי שתישמעו את המערכת שלי ותחליטו מה שאתם חושבים ..לטוב ולרע..אני בטח לא יקח ללב ויפגע.

 

ערב טוב ומבורך לכולם:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
גולף בוא יום שבת הזה למפגש ואחת ולתמיד אתה תישמע את שלי..אין לי מה להוסיף ולהגיב..עד לרגע האמיתי שתישמעו את המערכת שלי ותחליטו מה שאתם חושבים ..לטוב ולרע..אני בטח לא יקח ללב ויפגע.

 

ערב טוב ומבורך לכולם:wink:

עם איזה אוטו תהיה - לי מתחשק לשמוע !

 

תודה !

איסיקיו

42787649

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

האוטו שמופיע לי בחתימה בצבע אדום. מדבקה של ספארקו מאחור .

תבוא תישמע תחליט לבד אם שומעים גועל נפש או אחרת..אני לא יעלב .

לילה טוב

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...