Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם כל הוויכוחים האלו , בעוד כ -100 ש"ח אפשר לקנות פיוניר 6*9 מעולים יחסית למחיר 240W הכחולים!

וכולנו יודעים שהם בכלל לא ברמה של הקליפורניה בום האלו , שמעתי אותם באוטו של טיסן עם האונו.

ומה אתה חושב?

טוב יש לי את האדומים מניסיון של חודש הרמקולים מוציאים באס יפה ואיכות טובה... אני שמעתי את הרמקולים שאפורים של אסף והם נשמעו מצויו ( אסף, זוכר שחשבתי שיש לך סאב?) :)

ולהן תמונות של הקליפורניה האדומים:

 

818580_107_full.jpg

 

(הרמקול הגדול הוא הפירלס)

 

http://gallery.mafteah.co.il/main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=1239

 

http://gallery.mafteah.co.il/main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=1242

Suzuki Jimny

פורסם
גולף בוא יום שבת הזה למפגש ואחת ולתמיד אתה תישמע את שלי..אין לי מה להוסיף ולהגיב..עד לרגע האמיתי שתישמעו את המערכת שלי ותחליטו מה שאתם חושבים ..לטוב ולרע..אני בטח לא יקח ללב ויפגע.

 

ערב טוב ומבורך לכולם:wink:

בכיף !! אני יבוא וישמע , אני מקווה להביא את הפונטו תוכל לשבת אצלי באוטו ולשמוע גם .

 

כפיר

פורסם

בכייף כפיר . אני מתכוון לשבת ולהתנחל אצל כולם ברכבים לשמוע את המערכות מ 1.90 בבורגראץ ועד עלות של מספר של 4 ו 5 ספרות..ולראות אם אני הולך בעתיד הקרוב להשקיע כספית כדי לשדרג למותגים , או להישאר עם ה"זבל סיני" האהוב שלי שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ומספק אותי בהחלט ומונע ממני להיכנס לברוך כספי .

 

יום טוב לכולם.

 

נ.ב : אני מקווה שהמנהל עבודה שלי ישחרר אותי בשבת כי במסלול עבודה שלי עבודה בשבת היא חובה..אני אבל מוכן להפסיד את ה350 שקל של שבת כדי הפעם בניגוד לפעם אחרונה לא לפספס את המפגש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...