Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון רכב - יד 2, בעלות קודמת ליסינג 0 ק״מ


dor2201
שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלה לי אליכם.

לא מצליח להבין מה עומד מאחורי זה..

יש בבעלותי רנו קליאו 2016 שרכשתי מאלבר כרכב יד 1 עם 0 ק״מ (הרכב עלה לכביש 6 ימים לפני שרכשתי אותו).

אני מעוניין למכור את הרכב, בדקתי מחירון בלוי יצחק וביד 2,

לפיהם המחירון המשוקלל של הרכב שלי הינו 43,400 ש״ח.

אם מכניסים שהיד הקודמת היא פרטית המחירון גבוה יותר - 45,600 ש״ח.

 

השאלה כזאת - זה לא אמור להיות הפוך?

 

אם אני אדם שמחפש לרכוש רכב ביד 2, מה אעדיף?

רכב יד 2 שהבעלות הקודמת פרטית, שאני לא יודע מי הבעלים הקודם, איך הוא טיפל ברכב והאם הרכב עבר תאונות.

או רכב יד 2 שהבעלות הקודמת היא ליסינג 0 ק״מ, שאני יודע שהאדם שאני רוכש ממנו עכשיו הוא האדם היחיד שהרכב היה בבעלותו, אני יוכל לקבל ממנו את כל הפרטים הנכונים על הרכב ואין כאן אדם נוסף שהיה בעלים.

 

כמובן שאעדיף את האופציה השניה.

אז איך זה שבאופציה הזאת המחירון נמוך יותר?

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופציה הראשונה האוטו עלה 90000 ובשניה 80000 אז למה שימכרו באותו מחיר? 

 

לגבי העדפה, כל אחד וההעדפה שלו. יש היגיון במה שאתה אומר אבל לא מבחינת מחירון. חוץ מזה יש רכבי 0 ק"מ שישבו שנה עד שמכרו אותם, אז כל מקרה לגופו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, dor2201 כתב:

אז איך זה שבאופציה הזאת המחירון נמוך יותר?

כי קנית את הרכב בהנהח והמטרה של המחירון היא שתעביר את ההנחה לקונה הבא. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שנמכרים הליסינג 0 ק"מ נמכרים בהנחה מהיבואן אל חברות הליסינג ונוספת יד אליהם.

אתה רוכש בהנחה ומקבל רכב חדש עם בעלות קודמת (יש עוד חסרונות ויתרונות, אבל זה הבסיס) אבל גם מחירון הרכב נמוך. 

 

איך אומרים, לא ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

בצורה מסוימת, המנגנון הזה מגן על אנשים שרכשו את הרכב בפרטי מהיבואן.

אבל זה שוק חופשי, אתה רשאי לבקש כמה שאתה חושב שמתאים, המחירון הוא רק הכוונה.

עריכה אחרונה על ידי MarcNL
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת התפספסה פה השאלה.

 

פות"ש לא משווה מול רכב שהוא יד ראשונה פרטית (כזה שהבעלים הנוכחי רכש ישירות מהיבואן). ברור שרכב כזה יעלה יותר במחירון. פות"ש משווה לרכב שהוא יד 2 פרטית, כלומר רכב שעבר שני בעלים אמיתיים פרטיים באותה תקופה, וכאן אני נוטה להסכים - עדיף רכב שהוחזק במשך 4 שנים ע"י אותו אדם מרכב שהוחזק ע"י שני בעלים שונים, בהנחה ששאר הפרמטרים זהים כמובן.

 

Having said that, וכמו שכבר נאמר כאן - כל אחד יכול לבקש כמה שבא לו, ובכלל, מצב הרכב, הטיפול שהוא קיבל והנסועה משפיעים יותר על המחיר (לדעתי) מאשר הבעלויות הקודמות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dor2201 כתב:

אז איך זה שבאופציה הזאת המחירון נמוך יותר?

 

 

המחירון פועל לטובת הצרכן או לטובת הגופים שמחזיקים אותו?

מה יקרה למחירון אם היבואנים וחברות הביטוח יתעלמו ממנו או יעדיפו מחירון אחר?  בדיוק...

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בוא לא ניתמם.

 

אתה קנית את האוטו מ-0 ק"מ בהנחה יפה. למה? כי כתוב לו ליסינג בעבר.

למרות שברור לכולם שזה בדיוק אותו אוטו שהיית קונה מהיבואן. אבל לא קנית מהיבואן. 

 

עכשיו שאתה בא למכור אותו ברור לכולם שהאוטו הזה הוא כמו אוטו חדש מהיבואן.

גם ברור לכולם שמגיע לך פחות מאשר אם היית מהיבואן. למה? כי כתוב לך ליסינג ברישיון וכי שילמת פחות.

 

העניין הוא שבד"כ הפחות שתקבל עכשיו יותר קטן מהפחות ששילמת אז ולכן זה היה משתלם לך.

או אפילו אם הפחות עכשיו זהה לפחות ששילמת אז - לפחות מראש שילמת מחיר זול יותר.

 

ומי שקונה? חושב לעצמו. וואלה. זה כמו יד1 פרטי במחיר זול יותר מיד2 פרטי. אני אקח את זה. ואז אתה גם מוכר מהר יותר (או שלא. תלוי).

 

אז זה חוקי הפורמט. 

 

אתה רוצה למכור אותו כמו רכב פרטי. זכותך. בהצלחה והכל.

אם זה לנד קרוזר זה יעוף. אם זאת קליאו גם יד1 פרטי עם 5000 ק"מ לשנה לא תימכר במחירון.

 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לך שהייתה לי ספארק שקניתי חדשה מ0 קמ ב62 אלף שבחברה עלתה 83 אלף. מכרתי אותה כמעט 3 שנים אחרי ב44 אלף. המחירון היה 45 אלף לפרטי ופחות ל0 קמ.

מה הלקח הנלמד? המחירון של אמריקאיות הוא לא סימפטי במיוחד וצונח מהר, וההבדל במחיר שווה את ההנחה שקיבלת שקנית את האוטו.

 

אנשים רואים ליסינג ומרגישים צורך להוריד את המחיר אין מה לעשות, אפילו אם כתוב 0 קמ אחרי הליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב כנראה שיהיה שינוי במחירוני הרכבים המשומשים.
בתקווה שיעלם המחירון של כבוד המונופול
שממומן ע"י היבואנים וחברות הליסינג ולכן אינו בלתי תלוי.

יעזור לכך רק מחירון אמיתי המשקף את ביצוע העסקאות
המתקיימות בפועל בין המוכרים והרוכשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...