Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני אוטומטית או סופר מיני אוטומטית - האם קיים הבדל בצריכת הדלק?


hasha
שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

מעוניינת לקנות רכב אוטומטי משומש בתקציב של כ 20 אלף ש"ח, מה שחשוב לי זה אמינות וצריכת דלק כמה שיותר נמוכה, אנהג הרבה בפקקים.

מתלבטת האם ללכת על מכונית קטנה (כמו i10, פיקנטו, אלטו, ספלאש) שתאפשר לי לקנות מכונית יותר חדשה, או לצאת מנקודת הנחה שלמיני אוטומטית וסופר מיני אוטומטית יש צריכת דלק דומה ולכן אולי כדאי לבחור ברכב קצת יותר גדול משנתון יותר ישן (איביזה, i20, פיג'ו 208, קיה ריו) כדי להרוויח יותר נוחות ומרווח בצריכת דלק דומה.

אשמח לשמוע דעות אם יש היגיון במחשבה הזו וגם מכל קטגוריה מה הרכב המומלץ ביותר (=אמין וחסכוני).

תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככלל רכב יותר קטן וקל צורך פחות דלק. בממוצע גס 10% הבדל בין הקטגוריות הנ"ל עבור אותו סוג גיר.

עריכה אחרונה על ידי icohen436

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי איזה מיני, פיקנטו וביונדאי פחות חסכוניות בקטגוריה, מיני עם תיבה רובוטית כמו פיגו 107 יציגו פער גדול בערך 6 קילומטר לליטר, אבל הגיר בעיר מעצבן.

יש גם את הספייס סטאר של מיצובישי אך היא עולה באזור ה25 אלף.

 

מה הנסועה השנתית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם פות"ש יוכל למתוח את התקציב קצת ל108 הרובוטית יהיה עדיף, ל108 יש אחד הגירים הרובוטיים הכי מוצלחים והרכב חסכוני מאוד, אצלינו הרכב כבר בן 4 עם 50K ק"מ נוסע כמו חדש וצורך כ18 ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר נעים מאשר ב107, אך עדיין מורגש מאוד שמדובר על רובוטי. מי שלא מתחבר לגיר, לדעתי גם לא יתחבר ל108.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון עם גיר רובוטי וזה לא מפריע לי..

השאלה אם פיג'ו 108 היא מכונית אמינה... הרבה אומרים להתרחק מפיג'ו.

אני מחפשת אוטומט בלבד.

האם הספייס סטאר מומלצת מבחינת אמינות? כרגע נראה לי שזה הכיוון..

ידוע לכם מה צריכת הדלק הממוצעת של ספייס סטאר אוטומטית ? שילוב של דרך בין עירונית ועירונית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייס עדיפה מהפיגו.

היא חזקה יותר, הרבה יותר מרווחת, תא מטען גדול יותר, גיר הרבה יותר נעים וציון בטיחותי טוב יותר.

לפיגו מנגד מושבים נוחים יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייס סטאר היא סופר מיני ולא מיני, 5 מושבים ולא 4,

בנוסף למה שאמרו מעלי, ה108 הרבה יותר מהנה מהספייס סטאר, אך שוב, זה לא אותה קטגוריה, שתיהן יהיו מאוד אמינות וחסכוניות.

רק לידיעה ה108 הזו כוללת מנוע גיר ואפילו מחשב וצמת חשמל של טויוטה, בדיוק כמו זו שנמצאת באייגו אחד לאחד, מדובר בשיתוף פעולה בין פיג'ו סיטרואן לטויוטה, ללא קשר לזה, פיג'ו היום, זה לא מה שהיה לפני עשור.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייס סטאר תמיד התמודדה בקטגורית המיני בגלל המחיר ומידות שיותר קרובות למיני מאשר סופר מיני.

5 מושבים זה יתרון.

ה108 דינמית יותר, אבל הגיר די מוציא את כול ההנאה. מה גם מי שמחפש הנאה לא קונה רכב מיני.

היא ומיקרה דור קודם נחשבו לקטגוריית ביניים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להגיד שעברתי מ-108 רובוטית ל-308 מאותו שנתון, וההפרש בהוצאות הדלק זניח. 

כלומר, אני בטוח שאם הייתי מנתח ובודק לעומק היה הפרש לטובת ה-108, אבל לעומת ההבדל בנוחות הנסיעה זה זניח ביותר. (באותה תקופה נסועה של כ-80 ק"מ ביום, 30% פקקים 70% בינעירוני) 

ההפרש עמד על כ-50-80 ש"ח בחודש, באותו תוואי נסיעות למשך תקופה די ארוכה. ה-308 עושה אצלי 1 ל-13 כשאני ממש אבל ממש לא מנסה לחסוך בדלק בשום שלב. 

אני מאמין שעם ה-208 המצב יהיה אפילו טוב יותר. לדעתי החיסכון בדלק של הקטגוריה הזו לא שווה את אי הנוחות שבאה איתה, אבל זה שיקול אישי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...