Jump to content

soulman

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות soulman

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. חשבנו על הכל, מדובר ברכב בלי שוק והרבה ק"מ שהולך להישאר איתנו ככה"נ עד יומו האחרון, אז למה לא
  2. תודה על התגובות. שוחחתי עם העיריה, אין בעיה כל עוד אני מופיע בחוזה ואין בעיות עם דירות שותפים. אפשרי לקבל תו עם מכתב מנוטריון, בהתחלה שמחתי, עד שגיליתי שהתענוג עולה 500 ש"ח 🤐 בסוף החלטתי עם אבא שיעביר את הרכב על שמי כי גם ככה רק אני נוהג בו
  3. מעולה תודה. כמובן שקראתי את העמוד הזה לפני שפתחתי שרשור, פשוט לא היה שם איזכור לגבי דירת שותפים. אבל להבנתי כל עוד אני מופיע בחוזה זה בסדר. עברתי על חוק העזר לראות אם יש שם מידע שלא מופיע ומצאתי את זה: עושה רושם שמסמך מעו"ד אולי כן יוכל לעזור במקרה כזה, נקווה לטוב. תודה על העזרה - וכמובן אם יש מישהו שגר בחיפה ומכיר מניסיונו מקרה דומה ויש לו תשובה מהשטח אשמח לתובנות.
  4. היי, אני לקראת סגירת חוזה בדירת שותפים בחיפה. יש עניין קריטי ששמתי לב שכל הרחובות מסביב צבועים כחול לבן וצריך לשלם על חניה. באתר של העירייה לא היה שום מידע לגבי דירות שותפים. 1) האם אתם מכירים אם דיירים בדירות מסוג כזה זכאים לתו או להקלות חניה? 2) הרחוב עצמו הוא מעין סמטה והוא לא כחול לבן אבל לרוב אין בו חניה וצריך לחנות ברחובות הסמוכים שכולם כחול לבן. האם זה משנה או שהתו תופס למס' רחובות? 3) האם צריך לבדוק משהו מיוחד בחוזה כדי שזה יהיה קביל בעת הבקשה? 4) אם האוטו על שם אבא שלי אבל רק אני נוסע בו איך אפשר בכל זאת לקבל את התו אם בכלל? אשמח לעזרתכם תודה.
  5. אני יכול להגיד שעברתי מ-108 רובוטית ל-308 מאותו שנתון, וההפרש בהוצאות הדלק זניח. כלומר, אני בטוח שאם הייתי מנתח ובודק לעומק היה הפרש לטובת ה-108, אבל לעומת ההבדל בנוחות הנסיעה זה זניח ביותר. (באותה תקופה נסועה של כ-80 ק"מ ביום, 30% פקקים 70% בינעירוני) ההפרש עמד על כ-50-80 ש"ח בחודש, באותו תוואי נסיעות למשך תקופה די ארוכה. ה-308 עושה אצלי 1 ל-13 כשאני ממש אבל ממש לא מנסה לחסוך בדלק בשום שלב. אני מאמין שעם ה-208 המצב יהיה אפילו טוב יותר. לדעתי החיסכון בדלק של הקטגוריה הזו לא שווה את אי הנוחות שבאה איתה, אבל זה שיקול אישי.
  6. כן, אין לי צורך בגודל כזה, עברתי לסורנטו ולסנטה פה מכיוון שיש להם גרסאות דיזל שחשבתי שהן חסכוניות יותר, וההפרש במחיר לא גדול.
  7. @vladclar כן, גם כשסיננתי את הק"מ הגבוהים נותרתי עם רכבים שעולים 70 ויותר. אני מבין שהקטגוריה מאוד צפופה בפרמטרים שהצבתי, הגודל לא אמור להוות בעיה. גם cx5 יהיה מצוין אבל הבעיה שהוא מנוע 2000 וגם לא חסכוני, ובאופן כללי רכבים מהשנתונים הללו די שתיינים. מכאן כבר נותר לי רק לחפש ולקוות למצוא משהו, הכיוון הוא ככה"נ הסורנטו או יונדאי דיזל. cx5 / קשקאי ודומיהם - מנועי בנזין גדולים ושותי דלק, וגרסאות ה1600 נשמעות לי לא מספיק חזקות. אם למישהו יש תובנות נוספות, אשמח לעדכון, תודה על העזרה עד כה
  8. @yd b-4 ההפך. אני לא צריך 7 מקומות, אלא SUV. הסנטה פה הוא רכב גדול ומפואר שתפס לי את העין, אני לא נעול עליו כלל. @vladclar כן, גם אני סימנתי את זו. אני שמרתי את המודעה אבל אני אמשיך לחפש בתקווה שיעלה משהו קרוב יותר לתקציב בשבועות הקרובים. מה עם פורסטר, או קפטיבה דיזל מאותם שנתונים? את הקפטיבה אפשר למצוא בזול, אבל אני קצת סולד בגלל החוסר סחירות. לא שמעתי כמעט ביקורות על הרכב והאמת שכמעט לא יצא לי לפגוש אותו בכלל בכביש. האם שווה לבדוק את הכיוון הזה או שלרדת ממנו? לפורסטר יש כ"כ הרבה דגמים שהלכתי כבר לאיבוד, האם יש דגם ששווה להתמקד בו כאחד שלא יורד כלל לשטח?
  9. בדקתי, אבל לא לעומק. אילו דגמים לבדוק? ואילו שנתונים? דווקא ממה שאני זוכר, הסורנטו יקרים יותר, וההיצע בדיזל אפילו נמוך יותר מהיונדאי. אבל שם מנוע הבנזין קטן יותר (2.2 לעומת 2.4 ביונדאי), האם הצריכה דומה?
  10. @vladclar נוסע כ-2500 ק"מ בחודש, משהו כמו 90 אחוז בינעירוני (אבל עם פקקים). האם בדגם הבנזין אין תקלות יקרות? נניח רכב עם 140 אלף ק"מ, בן 8-10 שנים @אליהו שבת האם הוא מכר בגלל שהדיזל לא חסכוני כמו שהוא חשב ואז קנה בנזין, או שמכר מסיבות אחרות? אשמח לדעת מדוע הוא מכר את הרכב כ"כ מהר.
  11. מצוין, זו הסיבה ששאלתי כאן. האם יש עוד דברים שעליי לדעת על רכבי דיזל בגילאים הללו? האם הם בכלל חסכוניים בגיל כזה?
  12. שלום רב, השאלה שלי תתחלק ל-2. תחילה, אני מחפש בזמן האחרון SUV, באיזור ה-50 אש"ח שיהיה יחסית זול וקל לתחזוקה, סחיר, גדול (לא בהכרח 7 מושבים, אבל כן גדול ומרווח) וחסכוני במידת האפשר. בחיפושים עלה סנטה פה דור 2 (2007-2012). הבעיה, שהוא בא עם מנוע 2.4 שאני משער, מאוד לא חסכוני. ראיתי שיש גרסת דיזל שהיא חסכונית יחסית, אבל רוב המוחלט של הרכבים עם 220+ אלף ק"מ, ואין כמעט היצע. https://www.yad2.co.il/vehicles/4X4?manufacturer=88&model=579&year=-1-2013&engineType=2,3 כמובן שגרסת הדיזל יקרה בהרבה. עכשיו, עלו לי מס' שאלות לגבי כדאיות של רכישה כזו: 1) ר
×
×
  • תוכן חדש...